θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Friday, March 16, 2018

"Τίνος ήταν τα παιδιά του Ζεβεδαίου"; Μα του Διός φυσικά.

 
 
"Τίνος ήταν τα παιδιά του Ζεβεδαίου"; Μα του Διός φυσικά.
 
Mα σε όλη αυτή την παραφιλολογία που αποτελεί τα λεγόμενα απόκρυφα είναι εμφανές το πέρασμα από τις ελληνιστικού τύπου λατρείες στο συνονθύλευμα που ονομάστηκε τελικά "χριστιανισμός" ο οποίος διαφέρει ριζικά από τον καθαρό ας πούμε εβραϊκό
χριστιανισμό των "εβιονίμ" (φτωχών) της Ιουδαίας.
Στις πράξεις των αποστόλων υπάρχουν πολλά τέτοια δείγματα που δείχνουν καθαρά την παγανιστική προέλευση του γραφέα.
Απλά περνάνε απαρατήρητα.
Όταν π.χ. ναυαγεί ο Παύλος στην νήσο Μελίτη (Πράξεις ΚΗ΄ 11 «Παρασήμω Διοσκούροις) περιμένουν να τους πάρει το επόμενο πλοίο.
Ένα ναυάγιο εκείνης της εποχής έκανε συνήθως περισσότερο  προληπτικούς τους ανθρώπους της εποχής και ακόμη σήμερα ισχύει το ίδιο. Η ανασφάλεια ζητά μία εκ των άνω εξασφάλιση γιά το νέο ταξίδι, ένα σήμα, ένα σύμβολο σιγουριάς.
Γράφει λοιπόν ο γραφέας στις πράξεις πως το νέο πλοίο που  έφτασε είχε ως σήμα – Παράσημο τους Διόσκουρους.
Αυτό περνάει απαρατήρητο από τον αναγνώστη.
Γιατί όμως ένας χριστιανός μας αναφέρει μιά τέτοια λεπτομέρεια; Πουθενά αλλού δεν αναφέρονται σήματα μεταφορικών μέσων. Αν συνδυάσουμε την ψυχολογία του ναυαγού και την ανάγκη του για ένα σήμα εξασφάλισης καταλαβαίνουμε γιατί αναφέρεται το σήμα του πλοίου το οποίο δεν είναι ένα χριστιανικό σύμβολο.
Τι σχέση έχουν οι Διόσκουροι;
Μα στον παγανιστικό κόσμο ήσαν οι προστάτες των θαλασσινών!
κάτι σαν τον Άγιο Νικόλαο ή την Παναγία των χριστιανών  ναυτικών.
Επειδή πολλές φορές πριν τις καταιγίδες έχουμε ηλεκτρικά φαινόμενα, αυτά αποδόθηκαν στον ερχομό των Διόσκουρων που θα προστάτευαν το πλοίο. Είναι η περίφημη "επιφάνεια των Διόσκουρων". Ο νεόκοπος λοιπόν στον χριστιανισμό γραφέας έχει παγανιστική υποδομή όπως κι οι περισσότεροι χριστιανοί.
Ένας - ένας οι ελληνιστικοί μύθοι περνάνε στους χριστιανικούς μύθους.
Βάσει των μύθων γιά τους Διόσκουρους γράφονται εδάφια στην Καινή και μοιράζονται ρόλοι.
Οι κούροι του Δία είναι γιοί του Δία δίδυμοι (αδελφή τους είναι η Ελένη). Ο Δίας ως κύκνος τεκνοποιεί μέσω του κόρφου της την Λήδα και γεννιώνται οι Δίδυμοι Κάστωρας και Πολυδεύκης, σήμερα καταστερισμένοι στον αστερισμό των Διδύμων. Αυτοί ονομάζονται και Λαπέρσες διότι καταστρέφουν τις πόλεις και μάλιστα με φωτιά και ένας άλλος μύθος τους τοποθετεί πλάι
στον Δία. Στην καινή σε σχετικά αταίριαστα με τη ροή της επεισόδια οι μαθητές τσακώνονται ποιοί θα είναι οι πρώτοι που θα κάθονται με το θεό. Σε άλλο ξαφνικά ρωτούν τον Ιησού αν θα
πρέπει να καταστρέψουν με φωτιά μιά πόλη που δεν τους δέχτηκε. Πρωταγωνιστές είναι οι ΔΙΔΥΜΟΙ Ιάκωβος και Ιωάννης. Ο ένας πέθανε πολύ νέος (Ιάκωβος) κι ο άλλος πάρα πάρα πολύ
γέρος όπως λέγεται. Υπήρχε μάλιστα η φήμη πως δεν θα πέθαινε ποτέ ακόμη και μεταξύ των μαθητών. Ο Ιωάννης αναγκάζεται στο ευαγγέλιο να αποσαφηνίσει αυτή την πίστη δηλώνοντας πως είναι παρεξήγηση. Κατά σύμπτωση όμως τον Κάστορα όπως και τον Ιάκωβο τους
σκοτώνουν νέους ενώ ο έτερος των Διοσκούρων είναι ΑΘΑΝΑΤΟΣ!!!
(Όπως θεωρούνταν ο...Ιωάννης!).
Η Καινή γιά πρώτη πάλι φορά όταν αναφέρεται στους δίδυμους μαθητές, τους δίνει ένα πολύ περίεργο όνομα "βοανεργές" το οποίο λέει ότι σημαίνει "οι γιοί της βροντής".
Ε, τώρα μάλλον είναι σύμπτωση ότι ο μπαμπάς-Δίας των Διόσκουρων ήταν ο κλασσικός θεός του κεραυνού.
Ο Δίας, ο Ιδαίος - Ζεύς ή αν θέλετε ο Ζευς - Ιδαίος που λέγεται και Ζεβεδαίος στα φθαρμένα ελληνιστικά. Ποιός ήταν αυτός; Ο μπαμπάς των διδύμων Ιακώβου-Ιωάννη.
Όταν λοιπόν ο καραγκιόζης ρώταγε τα παιδιά του "τίνος ήταν τα παιδιά του Ζεβεδαίου" η σωστή απάντηση δεν είναι του.. κουμπάρου, αλλά του Διός.