θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Friday, February 13, 2015

Η κρυμμένη ζωή της Μέριλιν Μονρόε. Ο γνήσιος σκλάβος ελέγχου του Νου του Χόλυγουντ. Δεύτερο μέρος (Part-II)



The Hidden Life of Marilyn Monroe, the Original Hollywood Mind Control Slave (Part-II)

ΠΗΓΗ: http://beforeitsnews.com/alternative/2013/06/the-hidden-life-of-marilyn-monroe-the-original-hollywood-mind-control-slave-part-ii-2673638.html

 Στο δεύτερο μέρος αυτής της σειράς μέρος, θα δούμε το τέλος της καριέρας της Μέριλιν Μονρόε και τις συνθήκες γύρω από το θάνατό της - τα οποία ήταν τυπικά για ένα θύμα ελέγχου του νου. Θα εξετάσουμε επίσης την κληρονομιά της στο σκοτεινό υπόκοσμο του MK Ultra και πώς έγινε ένα σύμβολο για τον Προγραμματισμό  Monarch στο Χόλυγουντ.



 Σημείωση: Συνιστάται να διαβάσετε το πρώτο μέρος της σειράς the first part of the series πρώτα.

 Το πρώτο μέρος αυτής της σειράς των άρθρων,   περιγράφουν την κρυφή πλευρά της παιδικής ηλικίας της Μέριλιν Μονρόε και το ξεκίνημά της στη βιομηχανία του θεάματος. Ενώ η Μονρόε προέβαλλε την εικόνα του   λαμπερού σύμβολου του σεξ, η πραγματικότητα της ζωής της ήταν λίγο πολύ το αντίθετη: Ήταν ελεγχόμενη, κακομεταχειρισμένη, εκμεταλλευμένη και ακόμη και με ψυχολογικά τραύματα από διάφορους χειριστές, ενώ ζούσε σε συνθήκες φυλακής. Η δύσκολη κατάσταση σιγά-σιγά οδήγησε σε μια συνολική διανοητική κατάρρευση και όταν προφανώς είχε χάσει τη χρησιμότητά της για εκείνους που την ήλεγχαν, έχασε τη ζωή της σε πολύ περίεργες συνθήκες.

Η κληρονομιά της Μονρόε ζει, ωστόσο, και κατά κάποιο τρόπο είναι πιο επίκαιρη παρά ποτέ στον κλάδο της ψυχαγωγίας ... αλλά για λάθος λόγους. Σήμερα υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός δούλων ελέγχου του νου στο Χόλυγουντ και αυτοί που βρίσκονται πίσω από την σκηνή έχουν κάνει την Μέριλιν Μονρόε το απόλυτο σύμβολο του Beta προγραμματισμού. Υπάρχουν αυτές τις μέρες, αρκετές Μέριλιν Μονρόε στο Χόλυγουντ, που όλες προβάλλουν μια ελκυστική εικόνα, ενώ υποβάλλονται στον ίδιο έλεγχο και στον ίδιες δυσκολίες όπως και η Μονρόε. Και όλες τους συνδέονται με την Μονρόε σε κάποια στιγμή στην καριέρα τους. Είναι απλή σύμπτωση; Αν διαβάσετε την σειρά των άρθρων μου  Symbolic Pics of the Month,  ίσως γνωρίζετε ποιά είναι η χρήση της εικόνας της Μονρόε που επαναλαμβάνεται συχνά σε ένα συγκεκριμένο είδος διασημότητας ... πάρα πολύ συχνά  είναι απλά μια σύμπτωση.

 Ας δούμε το τέλος της καριέρας της Μονρόε, τις συνθήκες του θανάτου της και πώς η εικόνα της έχει αξιοποιηθεί από τη σημερινή βιομηχανία των Illuminati.

 Προεδρικό μοντέλο

 Στο απόγειο της καριέρας της, η Μέριλιν άρχισε να σχετίζεται με την υψηλότερη δύναμη στον κόσμο: Τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, τον John F. Kennedy. Ενώ μερικοί ιστορικοί ταξινομούν τη υπόθεση αυτή ως «σχέση», οι ερευνητές στον έλεγχο του νου Monarch  λένε ότι ήταν στην πραγματικότητα ένα προεδρικό μοντέλο - το υψηλότερο "επίπεδο" του Προγραμματισμού σκλάβων Beta που χρησιμοποιούνται ως "υπηρεσία" για τους Προέδρους .

 Αν αυτό αληθεύει, η ύπαρξη των προεδρικών μοντέλων είναι ένα αρκετά ανησυχητικό θέμα, που αποδεικνύει τη δύναμη και τη σημασία του έλεγχου του νου Monarch στους κύκλους της ελίτ.

Τα  «Προεδρικά μοντέλα»  υποτίθεται ότι χρησιμοποιούνται από μεγάλους διασκεδαστές  και   πολιτικούς ως αθύρματα,  ελεγχόμενες μαριονέτες προγραμματισμένες να εκτελούν διάφορες πράξεις   χειραγώγησης από τους "χειριστές". Υποτίθεται πως η  Μέριλιν Μονρόε ήταν η πρώτη σκλάβος του προγράμματος Monarch που πέτυχε την κατάσταση της "διασημότητας". Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τον όρο «προεδρικό μοντέλο", εγώ θα τους παραπέμψω στο “The Control of Candy Jones” (Ο έλεγχος της Candy Jones) από τον Donald Bain and Long John Nebel. Καθώς προχωρά η ιστορία  , ο Long John Nebel- μία ραδιοφωνική προσωπικότητα της Νέας Υόρκης των 50's-70's-ανακάλυψε μέσω της ύπνωσης ότι η σύζυγός του, η Candy Jones, ήταν ένα θύμα ακριβώς αυτού του είδους ελέγχου του νου, μία από τους πολλούς σκλάβους του νου του MK-ULTRA που είχε προγραμματιστεί από τους "spychiatrists» της CIA και χρησιμοποιείτο από υψηλά ιστάμενους βρώμικους αξιωματούχους για να εκτελέσουν τις ιδιοτροπίες τους, που μεταξύ άλλων είχαν διάφορα καθήκοντα, όπως να χρησιμοποιηθούν ως “μουλάρια” ναρκωτικών και μεταφορείς μηνυμάτων για αυτό το τεράστιο δίκτυο των ηθικά ανεπαρκών μεσιτών της εξουσίας. Περισσότερα έχουν έρθει στο φως στο θέμα αυτό τα τελευταία χρόνια μέσω παρόμοιων ισχυρισμών που αποκαλύφθηκαν ευρέως σε ολόκληρο το Διαδίκτυο, με εξαιρετικά αμφιλεγόμενα βιβλία όπως το “Trance Formation In America από τον Mark Phillips και την Kathy O'Brien, όπου η κα O'Brien αποκαλύπτει τις δικές της ανησυχητικές ιστορίες από το MK-ULTRA και την κατάχρηση Monarch. "

  Adam Gorightly, “An Interpretation of Kubricks Eyes Wide Shut” (Adam Gorightly, "Μία Ερμηνεία του Μάτια Ερμητικά Κλειστά του Κιούμπρικ"

 Σύμφωνα με τους ερευνητές του ελέγχου του νού  - η Μέριλιν ήταν το πρώτο "υψηλού προφίλ" προεδρικό μοντέλο, μια κατάσταση που απαιτεί οι χειριστές της να ασκούν απόλυτο έλεγχο σε ό, τι είπε και ό, τι έκανε   δημοσίως.

 "Αποστέρησαν τη Μέριλιν από κάθε επαφή με τον έξω κόσμο για να διασφαλίσουν ότι ο έλεγχος του νου  θα μπορούσε να λειτουργήσει. Φοβήθηκαν ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά με τον πρώτο προεδρικό σκλάβο που επιτρέπεται να είναι ιδιαίτερα ορατός στο κοινό "

     Fritz Springmeier, The Illuminati Formula to Create a Mind Control Slave
( Fritz Springmeier, η Illuminati φόρμουλα για να δημιουργήσετε έναν σκλάβο ελέγχου του νου )


Η Marilyn τραγουδά το "Happy Birthday Mr. President" προς τον JFK στις 19 Μαΐου 1962.
 
Σε αυτή την χαρακτηριστική στιγμή της αμερικανικής Ιστορίας, η Μονρόε τραγουδάει με αποπνικτική φωνή στον Πρόεδρο,  φορώντας ένα στενό κολλημένο στο δέρμα της φόρεμα χωρίς να φορά τίποτα κάτω από αυτό. Όταν κάποιος γνωρίζει την “κρυφή πλευρά της ιστορίας» αυτό το γεγονός αφορούσε πραγματικά έναν σκλάβο του Beta Προγραμματισμού που τραγουδά στον Πρόεδρο που υπηρετεί, - για να το δει ολόκληρος ο κόσμος.

 "Υψηλού επιπέδου" Monarch δούλοι συχνά ονομάζονταν με ονόματα πολύτιμων λίθων για να προσδιορίσουν το καθεστώς τους. Τα προεδρικά μοντέλα φέρεται να ταυτίζονται με διαμάντια.

 "Για αναγνώριση και bona-fides , οι σκλάβοι Monarch φορούν  διαμάντια για να δηλώσουν ότι είναι προεδρική μοντέλα. (...)

 Τα σμαράγδια σημαίνουν ναρκωτικά, τα ρουμπίνια σημαίνουν πορνεία, τα διαμάντια (στρας) προεδρικά μοντέλα. "

 - Αυτόθι.

 Στην ταινία «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές", η Μονρόε εκτελεί περίφημα το τραγούδι "Τα διαμάντια είναι ο καλύτερος φίλος ενός κοριτσιού». Υπήρχε κάποιο διπλό νόημα σε αυτό το τραγούδι  ;
 Σχετικό γεγονός: Το φόρεμα που φορά η Μονρόε, ενώ το τραγουδά το "Happy Birthday Mr. President" περιείχε περισσότερα από 2500 στρας. Ήταν ένας τρόπος να την αναγνωρίσουν ως προεδρικό μοντέλο; Ένα πράγμα είναι σίγουρο πως πίσω από τα χαμόγελα και τα διαμάντια, τα πράγματα ήταν πολύ δυσάρεστα για την Μέριλιν κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου. Στην πραγματικότητα, αυτή η προεδρική παρουσία ήταν στην πραγματικότητα μία από τις τελευταίες δημόσιες εμφανίσεις της, καθώς η ίδια βρέθηκε νεκρή σε λιγότερο από τρεις μήνες αργότερα.

 Αργή κατάρρευση.

 Οι τελευταίοι μήνες της ζωής της Μέριλιν χαρακτηρίστηκαν από  ακανόνιστη συμπεριφορά, περίεργα ανέκδοτα και πολλές «οικείες» σχέσεις με άτομα υψηλής ισχύος . Δεδομένου ότι όλο και περισσότερο έδειχνε σημάδια σοβαρής ψυχικής δυσφορίας, είχε επίσης σχέσεις με πολλούς άνδρες (τον JFK, τον αδελφό του, Μπόμπι Κένεντι, τον Μάρλον Μπράντο, κλπ) και σύμφωνα με μια βιογραφία: “Marilyn Monroe: My Little Secretby Tony Jerris, (Μέριλιν Μονρόε: το μικρό μυστικό μου του Tony Jerris), και με μερικές γυναίκες επίσης.

 Ως σκλάβος Beta, χρησιμοποιήθηκε επίσης από τους ανθρώπους της βιομηχανίας. Στο βιβλίο του June DiMaggio “Marilyn, Joe and Me” “Η Μέριλιν, ο Τζο  και εγώ” ο συγγραφέας περιγράφει πώς αναγκάστηκε να εξυπηρετήσει γέρους και ότι έπρεπε να αποσυνδεθεί πλήρως από την πραγματικότητα (μια σημαντική πτυχή του ΜΚ προγραμματισμού) για να είναι σε θέση να ζήσει     αηδιαστικές πράξεις.

 "Η Μέριλιν δεν μπορούσε να αντέξει τα συναισθήματα όταν έπρεπε να κοιμηθεί με ρυτιδιασμένους γέρους για να επιβιώσει στην δουλειά της. Είχε να προστατεύσει τον εαυτό της σβήνοντας (τα συναισθήματα της)  κατά τη διάρκεια εκείνων των χρόνων - σαν να έπαιζε θέατρο για να αφαιρέσει τον εαυτό της από την φρίκη της κατάστασης. Όταν αυτοί οι υψηλά ιστάμενοι, οι πλούσιοι μεγιστάνες αγόραζαν το σώμα και την ψυχή της, δεν μπορούσε να αντέξει μια ζωή δική της. Υπήρχαν φορές, μου είπε, όταν ήρθε στο σπίτι εξαντλημένος από την κούραση της ημέρας και κάποιοι ισχυροί  της τηλεφωνούσαν, και το δέρμα της     σέρνονταν . Για να ξεφύγει από τις φρικαλεότητες που θα της συνέβαιναν, παρέμενε στο ντους  για μια ώρα ή και περισσότερο. Ήθελε να ξεπλύνει την τρομερή εμπειρία που θα έπρεπε να υπομείνει ».

– June DiMaggio, Marilyn, Joe and Me

 Κατά τους τελευταίους μήνες της ζωής της, η Μέριλιν φέρεται να ήταν πολύ δύσκολο να εργαστεί με και η συμπεριφορά της έκανε  τους άλλους να ανησυχούν για την κατάστασή της. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της τελευταίας ολοκληρωθείσας  ταινία της, The Misfits, η Μονρόε είχε μια «σοβαρή ασθένεια» που ποτέ δεν αποκαλύφθηκε, αλλά φέρεται να αντιμετωπίζονταν από έναν ... ψυχίατρο. Με άλλα λόγια, έλεγχος του νου.

 "Η Μονρόε ήταν συχνά άρρωστη και δεν μπορούσε να παίξει, και μακριά από την επιρροή του Δρ Greenson, είχε  αναλάβει την κατανάλωση υπνωτικών χαπιών και αλκοόλ. Μία επισκέπτης στο πλατώ, η Σούζαν Strasberg, περιέγραψε αργότερα την Μονρόε πως "κατά κάποιο τρόπο τραυματίστηκε θανάσιμα," και τον Αύγουστο, η Μονρόε έσπευσε στο Λος Άντζελες, όπου νοσηλεύτηκε για δέκα ημέρες. Οι εφημερίδες ανέφεραν ότι ήταν κοντά στο θάνατο, αν και η φύση της ασθένειάς της δεν αποκαλύφθηκε. Η Louella Parsons έγραψε στη στήλη της στην εφημερίδα ότι η Μονρόε ήταν «ένα πολύ άρρωστο κορίτσι, πολύ πιο άρρωστο  από ό, τι αρχικά πίστευαν», και αποκάλυψε ότι ήταν σε θεραπεία από ψυχίατρο. "

 - Wikipedia, «Marilyn Monroe»

 Το 1962, η Μέριλιν άρχισε να κινηματογραφεί το Somethings Got to Give (Κάτι Έχει να δώσει), αλλά ήταν τόσο άρρωστη και αναξιόπιστη που τελικά απολύθηκε  από το στούντιο της 20th Century Fox για μισό εκατομμύριο δολάρια. Ο παραγωγός της ταινίας Henry Weinstein δήλωσε ότι η συμπεριφορά της Μέριλιν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ήταν τρομακτική:

 "Πολύ λίγοι άνθρωποι βιώνουν τον τρόμο. Όλοι μας  βιώνουμε το άγχος, την στεναχώρια, τον φόβο, αλλά αυτό ήταν καθαρή αρχέγονη τρομοκρατία ".

- Anthony Summers, “Goddess”
  ( Anthony Summers, "θεά")

 Ο Weinstein παρατήρησε ότι η Μέριλιν δεν είχε απλά "κακές ημέρες" ή κακή διάθεση. Ένοιωθε μία "καθαρή αρχέγονη τρομοκρατία» - κάτι που τα θύματα   τραύματος με βάση τον Έλεγχο του νου συχνά καταλήγουν να βιώνουν.

Η τελευταία φωτογράφιση

 Στα τέλη του Ιουνίου του 1962, η Μέριλιν χρησιμοποιήθηκε ως μοντέλο για μια φωτογράφηση με φωτογράφο τον Bert Stern για το περιοδικό Vogue. Έξι εβδομάδες αργότερα, βρέθηκε νεκρή. Υπάρχει κάτι ανησυχητικό σχετικά με αυτές τις εικόνες, οι οποίες δείχνουν μια αισθησιακή αν και γερασμένη Μονρόε, μεθυσμένη και με μάτια που κάπως είχαν χάσει την λάμψη τους. Είτε ήταν εσκεμμένη είτε όχι, αυτή η φωτογράφηση είναι συμβολική για διάφορους λόγους.


 Στο βιβλίο του Stern  The Last Sitting” (Η τελευταία φωτογράφιση), ο φωτογράφος επέλεξε να περιλάβει εικόνες που είχαν διαγραφεί από τη Μέριλιν, επειδή κρίθηκαν μη ικανοποιητικές. Τώρα γνωρίζοντας ότι θα     "διαγράφετο" μερικές εβδομάδες αργότερα, πιθανότατα επειδή κρίθηκε μη ικανοποιητική από τους χειριστές της, υπάρχει κάτι προφητικό σε αυτές τις εικόνες.











 Γνωρίζοντας τι θα συμβεί σε αυτήν μερικές εβδομάδες μετά από αυτή τη  φωτογράφηση , αυτό το κόκκινο πέπλο στο πρόσωπό της και αυτά τα κλειστά μάτια μπορούν να απεικονίσουν συμβολικά την θυσία της Μέριλιν από τη βιομηχανία.

 Η φωτογράφηση έγινε στο Bel Air Hotel και σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξε πολύ αλκοόλ στον χώρο.   Επίσης φημολογείται ότι η Μέριλιν και ο φωτογράφος έγιναν «οικείοι» κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης.

  Αυτή η φωτογράφηση, η οποία ελήφθη στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της - μετά από μια "αποβολή", ένα διαζύγιο, ένα αναγκαστικό ταξίδι σε ψυχιατρική κλινική, καθώς και όλα τα είδη της κακοποίησης, θα μείνει στην ιστορία ως η πιο αποκαλυπτική και οικεία γι' αυτήν. Όπως έγινε ακόμα πιο δύσκολη η ζωή της Μέριλιν, έγινε επίσης όλο και πιο αισθησιακή – κάτι που οι Beta σκλάβοι προγραμματισμού είναι προγραμματισμένοι να κάνουν. Ωστόσο, όπως και οι άλλοι σκλάβοι ΜΚ, που δεν έζησαν πέρα από την ηλικία των 40 ετών.






 Ο θάνατός της

Η Μέριλιν Μονρόε βρέθηκε νεκρή από τον ψυχίατρό της Ralph Greenson στην κρεβατοκάμαρά της στις 5 Αυγούστου του 1962. Αν και ο θάνατός της ταξινομήθηκε ως «πιθανή αυτοκτονία», λόγω «οξείας δηλητηρίασης βαρβιτουρικών», εξακολουθεί να είναι μία τις πιο πολυσυζητημένες θεωρίες συνωμοσίας όλων των εποχών. Υπάρχει πράγματι ένας μεγάλος αριθμός   γεγονότων που οδηγούν προς τη δολοφονία, αλλά η αλήθεια για το θάνατο της ποτέ δεν υπήρξε επίσημη επιβεβαίωση. Από το θάνατο της Μέριλιν, ένας μεγάλος αριθμός από άλλες προσωπικότητες έχουν χάσει τη ζωή τους σε παρόμοιες περιστάσεις. Για όσους γνωρίζουν την σκοτεινή πλευρά της βιομηχανίας της διασκέδασης, το modus operandi της απόκρυφης ελίτ έχει γίνει αρκετά σαφές.

 Στην περίπτωση της Μέριλιν, τα στοιχεία είναι αρκετά εντυπωσιακά. Στην πραγματικότητα, τόσο πολύ έχουν καταστραφεί τα στοιχεία που είναι δύσκολο να μην πιστεύσουμε στην συγκάλυψη. Ο Jack Clemmons, ο πρώτος LAPD αξιωματικός ο οποίος διερεύνησε τη σκηνή του θανάτου,  δήλωσε πως ο ίδιος πιστεύει πως δολοφονήθηκε. Πολλοί άλλοι αστυνομικοί έχουν πει το ίδιο, αλλά   κατηγορίες για φόνο δεν κατατέθηκαν ποτέ.

 Τρεις άνθρωποι ήταν παρόντες στο σπίτι της Μέριλιν κατά τη στιγμή του θανάτου της: η οικονόμος της Eunice Murray, ο ψυχίατρος Δρ Ralph Greenson, και η παθολόγος της Δρ Hyman Engelberg. Η έρευνα γύρω από το θάνατο της Μέριλιν αποκάλυψε ότι ο Δρ Greenson κάλεσε την αστυνομία πάνω από μια ώρα αφού η Δρ Engelberg την θεώρησε νεκρή . Η συμπεριφορά των τριών που ήταν παρόντες στη σκηνή είχε περιγράφεται ως «ασταθής». Εδώ είναι τμήματα του επίσημου χρονοδιαγράμματος των γεγονότων εκείνη τη μοιραία νύχτα.


     7–7:15 p.m.: Joe DiMaggio Jr., son of baseball player Joe DiMaggio (and thus Monroe’s former stepson) phones her about his broken engagement to a girl in San Diego. DiMaggio Jr. said when interviewed that Monroe sounded cheerful and upbeat. On duty with the Marines in California, DiMaggio was able to place the time of the call because he was watching the seventh inning of a Baltimore Orioles-Los Angeles Angels game being played in Baltimore. According to the game’s records the seventh inning took place between 10 and 10:15 p.m. Eastern Daylight Time; thus, Monroe received the call around 7 p.m. California time.
     7:30–7:45 p.m.: Peter Lawford (President Kennedy’s brother-in-law) telephones Monroe to invite her to dinner at his house, an invitation she had declined earlier that day. According to Lawford, Monroe’s speech was slurred and was becoming increasingly indecipherable. After telling him goodbye the conversation abruptly ends. Lawford tries to call her back again, but receives a busy signal. Telephone records show that this is the last phone call Monroe’s main line received that night.
     8 p.m.: Lawford telephones Eunice Murray, who is spending the night in Monroe’s guest house, on a different line asking if the maid would check in on her. After a few seconds, Murray returns to the phone telling Lawford that she is fine. Unconvinced, Lawford will try all night long to get in touch with Monroe. Lawford telephones his friend and lawyer Milton A. “Mickey” Rudin, but is advised to keep away from Monroe’s house to avoid any public embarrassment that could result from Monroe possibly being under the influence.
     10 p.m.: Housekeeper Eunice Murray walks past Monroe’s bedroom door and later testifies that she saw a light on under the door, but decided not to disturb Monroe.
     3:00 a.m.: Eunice Murray calls Marilyn’s personal psychiatrist, Dr. Greenson, on the second telephone line, she cannot wake Monroe. She is sure something is very wrong after peeking into her barred bedroom window.
     3:40 a.m.: Dr. Greenson arrives and tries to break open the door but fails. He looks through the French windows outside and sees Monroe lying on the bed holding the telephone and apparently dead. He breaks the glass to open the locked door and checks her. He calls Dr. Hyman Engelberg. There is some speculation that an ambulance might have been summoned to Monroe’s house at this point and was later dismissed
     4:30 a.m.: Police are called and arrive shortly after. The two doctors and Murray are questioned and indicate a time of death of around 12:30 a.m. Police note the room is extremely tidy and the bed appears to have fresh linen on it. They claim Murray was washing sheets when they arrived. Police note that the bedside table has several pill bottles, but the room contains no means to wash pills down as there is no glass and the water is turned off. Monroe was known to gag on pills even when drinking to wash them down. Later a glass is found lying on the floor by the bed, but police claim it was not there when the room was searched.
     5:40 a.m.: Undertaker Guy Hockett arrives and notes that the state of rigor mortis indicates a time of death between 9:30 and 11:30 p.m. The time is later altered to match the witness statements.
     6 a.m.: Murray changes her story and now says she went back to bed at midnight and only called Dr. Greenson when she awoke at 3 a.m. and noticed the light still on. Both doctors also change their stories and now claim Monroe died around 3:50 a.m. Police note Murray appears quite evasive and extremely vague and she would eventually change her story several times. Despite being a key witness, Murray travels to Europe and is not questioned again.

     Wikipedia, "Ο θάνατος της Μέριλιν Μονρόε»


 Για να συνοψίσω μερικά παράξενα γεγονότα που συνέβησαν εκείνο το βράδυ: Η αστυνομία κλήθηκε περισσότερο από μία ώρα αφού η Μονρόε βρέθηκε νεκρή. Το δωμάτιο καθαρίστηκε από την καθαρίστρια και τα σεντόνια άλλαξαν αφότου βρέθηκε νεκρή, υπήρχαν πολλά μπουκάλια με χάπια στο δωμάτιό της, αλλά δεν υπήρχε νερό, ένα ποτήρι βρέθηκε αργότερα στο πάτωμα, αλλά δεν ήταν εκεί όταν το δωμάτιο ερευνήθηκε για πρώτη φορά, ο χρόνος του θανάτου που δόθηκε από τους μάρτυρες άλλαξε αρκετές φορές. Τέλος, η πρωταρχική μάρτυρας (και μία πιθανή ύποπτη), η Eunice Murray εγκαταλείπει τη χώρα και ποτέ δεν ανακρίθηκε ξανά.




Το Σύμβολο του Προγραμματισμού Beta στην σημερινή βιομηχανία του θεάματος

 Ενώ η Μέριλιν Μονρόε έγινε γρήγορα μία μεγαλύτερη-από-τη ζωή εικόνα που αντιπροσωπεύει όλα όσα είναι καυτά και λαμπερά στο Χόλιγουντ, έγινε επίσης, στο σκοτεινό κόσμο του MK-Ultra, ένα σύμβολο του Beta Προγραμματισμού στο Χόλιγουντ. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πολλές νέες στάρλετ  στη βιομηχανία του θεάματος, ακολουθούν τα βήματα της Μέριλιν - σαν να ήταν όλα οι προγραμματισμένα για αυτές. Χειραγωγημένες από τους χειριστές τους, οδηγούνται στην  φήμη και την τύχη, αλλά θα περάσουν από το τραύμα με βάση τον έλεγχο του νου, την κακοποίηση, την εκμετάλλευση, την κατάρρευση και μερικές φορές, τον πρόωρο θάνατο. Σε όλες τις περιπτώσεις, αυτές οι διασημότητες ενσαρκώνουν την Μέριλιν Μονρόε, σε κάποια φάση της καριέρας τους, σαν να ήταν μία άρρωστη απαίτηση από τους χειριστές μαριονετών του ΜΚ, που το κάνουν ως ένα σημείο για να χαρακτηρίσουν τους σκλάβους στις ανίδεες μάζες. Πόσα βίντεο ή φωτογραφίσεις παρουσιάζουν μεγάλα αστέρια που λέγεται ότι βρίσκονται σε "επαφή" με την Μέριλιν Μονρόε; Πάρα πολλά για να είναι σύμπτωση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ομοιότητα δεν είναι μόνο αισθητική. Εδώ βρίσκονται μερικά παραδείγματα.

Η Μπρίτνευ Σπίαρς (Britney Spears)

 Μία από τις πιο προφανείς περιπτώσεις ελέγχου του νου στη σημερινή βιομηχανία της ψυχαγωγίας είναι η Britney Spears. Από την παιδική της ηλικία ως Mouseketeer μέχρι την ενηλικίωσή της, ζεί κάτω από την προστασία του πατέρα και της μνηστής του (δηλαδή τους χειριστές της), η Britney  παρακολουθείται πάντα στενά από ισχυρές προσωπικότητες. Όπως και τόσοι άλλοι δούλοι που έχουν περάσει από καταρρεύσεις, κατάχρηση ουσιών,   συχνά περιγράφονται ως " ναρκομανή ζόμπι» από αυτούς που βρίσκονται κοντά τους.


 Η Britney μοιάζει πλήρως με την Μέριλιν Μονρόε, με το βλέμμα της πλατινέ ξανθιάς. Τα χέρια της είναι δεμένα, κάτι που αντιπροσωπεύει  την κατάσταση της στον κλάδο της ψυχαγωγίας.

 


Η Britney φέρεται να έχει «εμμονή» με την Μονρόε. Σύμφωνα με το Wonderwall, η Britney απαιτεί να έχει μια συλλογή DVDs με την Μέριλιν Μονρόε και είναι  ε όλα τα δωμάτια στα ξενοδοχεία που μένει. Επισκέπτεται επίσης τακτικά τον τάφο της Μέριλιν και θέλει να ταφεί στο ίδιο νεκροταφείο. Οι βήτα σκλάβοι έχουν προγραμματιστεί να κολακεύουν την Μέριλιν;

 

 Σε αυτήν την παράσταση, η Britney αναδημιουργεί το φόρεμα της Μονρόε την στιγμή που το σηκώνει ο αέρας.

 Η Άννα Νικόλ Σμιθ

 Η ζωή της Αννας-Νικόλ Σμιθ ήταν πολύ παρόμοια με της  Μονρόε, μέχρι το τραγικό της τέλος. Διάσημη για τις καμπύλες της και την «χαζή ξανθιά» persona που διαδόθηκε από την Μονρόε, η ζωή της στο προσκήνιο ήταν χαρακτηριστική μίας σκλάβου Beta. Στα τελευταία χρόνια της ζωής της, είχε σχέση με το δικηγόρο της Howard K. Stern - ο οποίος ενήργησε περισσότερο ως χειριστής του ΜΚ παρά ένας άντρας. Σε αυτό το βίντεο (που το δημοσίευσα εγώ αρχικά στο άρθρο  When Insiders Expose the Ugly Side of the Entertainment Industry  (Όταν Insiders εκθέτουν την άσχημη πλευρά της βιομηχανίας της διασκέδασης), βλέπουμε την Άννα-Νικόλ να επιδεικνύει  μία περίεργη συμπεριφορά ... αρκετά πιθανή σε μια  προγραμματισμένη και ενεργοποιημένη alter προσωπικότητα. Η θλιβερή σκηνή κινηματογραφήθηκε από τον Stern, που φαίνεται να προκάλεσε το επεισόδιο.
 
 Η Άννα-Nicole έπρεπε να ζει μέσα από κάποια απίστευτα τραυματικά γεγονότα. Για παράδειγμα, το 2006, αμέσως μετά τον τοκετό της κόρης της, ο 20 χρονών γιος της ήρθε να την επισκέφθηκε ... και πέθανε μυστηριωδώς ακριβώς έξω από  το δωμάτιο του νοσοκομείου. Η αιτία του θανάτου του δεν έγινε ποτέ σαφής, αλλά, ως συνήθως, ο λόγος που δίνεται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι «ναρκωτικά». Ήταν αυτό μια θυσία από την απόκρυφη ελίτ για να τραυματίσει την Beta σκλάβο Άννα Νικόλ Σμιθ; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, και το γεγονός αυτό την άλλαξε τελείως για το υπόλοιπο της ζωής της. (Σημειώστε ότι η Μονρόε έχασε δύο αγέννητα μωρά και κάποιοι ισχυρίζονται πως « τα πήραν” άγνωστοι άνθρωποι).

 Σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες μετά το θάνατο του γιου της, η Άννα-Nicole "δεσμεύτηκε" με το χειριστή της  Χάουαρντ. Κ Stern σε μια ανεπίσημη τελετή. Πέντε μήνες αργότερα, η Smith βρέθηκε νεκρή στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου στη Φλόριντα. Έχασε τη ζωή της σε ηλικία 39 ετών και αυτό οφείλεται σε ένα "συνδυασμό  φαρμάκων". Εν ολίγοις, ομοιότητα της Smith με την  Μονρόε δεν ήταν μόνο σωματική  - ήταν προγραμματισμένο να ξαναζήσει τη ζωή της Μονρόε.
 

Η Άννα Νικόλ Σμιθ-σε μια αναδημιουργία της ταινίας της Μονρόε «Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές".

 Μία από τις πολλές περιπτώσεις που η Σμιθ μακιγιαρίστηκε  για να μοιάζει  ακριβώς όπως η Μονρόε.

 Άλλες προσωπικότητες του Προγραμματισμού Beta ως Μονρόε

 Εδώ είναι και άλλες προσωπικότητες με Beta personas που συνδέονται με την Μέριλιν Μονρόε:


Η Lindsay Lohan αναπαριστά την φωτογράφηση The Last Sitting με τον ίδιο φωτογράφο, Bert Stern.



 Όπως η Μονρόε, η Lohan, είναι ένα σύμβολο της βιομηχανίας της οποίας τα συχνά ταξίδια σε κέντρα αποκατάστασης (γνωστά και ως κέντρα επαναπρογραμματισμού) και η αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά θυμίζουν την κατάρρευση της Μονρόε.




Η Μέγκαν Φοξ ποζάρει με ένα βιβλίο σχετικά με τη Μέριλιν Μονρόε, ενώ δείχνει ένα τατουάζ της Μονρόε στο χέρι της.




 Από τότε η Φοξ έχει ωστόσο αφαιρέσει αυτό το τατουάζ. Δήλωσε σε μια συνέντευξη: «Το αφαιρώ. Πρόκειται για έναν αρνητικό χαρακτήρα, καθώς υπέφερε από διαταραχές προσωπικότητας και ήταν διπολική. Δεν θέλω να προσελκύσω αυτού του είδους την αρνητική ενέργεια στη ζωή μου. » Μήπως έμαθε την αλήθεια για την Μονρόε και αυτό που εκπροσωπεί στη βιομηχανία - ψυχαγωγία του MK Ultra;


Η Katy Perry είναι σίγουρο πως χρησιμοποιείται για να ωθήσει την Ατζέντα των Illuminati – συμπεριλαμβανομένου του συμβολισμό του Beta προγραμματισμού. Εδώ είναι που την τοποθετούν ως Μονρόε με μια σκακιέρα-μασονικό μοτίβο στο παρασκήνιο.



 Όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενα άρθρα, η Courtney Stodden έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σκλάβου Beta. Παντρεύτηκε τον χειριστή της όταν ήταν 16 και αυτός ήταν 51. Τα online βίντεο της είναι όλα σχετικά είναι ένα «γατάκι» του Βήτα προγραμματισμού εμφανίζοντας πολλαπλές προσωπικότητες.

 

 Η Nicki Minaj μιμείται συχνά την εικόνα της Μέριλιν Μονρόε.



 Στο βίντεο της "Εθνικός Ύμνος", η Lana del Rey αναδημιούργησε το "Happy Birthday Mr. President" της Μονρόε . Οι εικόνες σε πολλά από τα βίντεό της υπαινίσσονται προγραμματισμό  Beta.

Η Lana Del Rey στέκεται μπροστά σε μια εικόνα της Μέριλιν Μονρόε.


 
Όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενα άρθρα, η Courtney Stodden έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σκλάβου Beta. Παντρεύτηκε τον χειριστή της όταν ήταν 16 και αυτός ήταν 51. Τα online βίντεο της είναι όλα σχετικά είναι ένα «γατάκι» του Βήτα προγραμματισμού εμφανίζοντας πολλαπλές προσωπικότητες.

 Ενώ είναι φυσιολογικό για τις διασημότητες να εμπνευστούν από μια εικόνα των αστέρων, όπως η Μέριλιν Μονρόε, η εικόνα της χρησιμοποιείται συστηματικά στα αστέρια ως ώθηση της ατζέντας των Illuminati. Όπως και άλλα σύμβολα που περιγράφονται σε αυτό το site, το σύμβολο της Μονρόε χρησιμοποιείται για να αντιπροσωπεύσει την παρουσία του προγραμματισμού Βήτα στη λαϊκή κουλτούρα.

 Ως Συμπέρασμα

 Σε αυτή τη σειρά από δύο μέρη των αντικειμένων, κοιτάξαμε την Μέριλιν Μονρόε ως νεαρή, την καριέρα της, τον θάνατος της και την κληρονομιά της . Σε όλα αυτά τα στάδια, η ζωή της Μονρόε αποτυπώθηκε με τραύμα, κακοποίηση και έλεγχο του νου. Ως θύμα του Beta Προγραμματισμού, όταν δεν εργάζετο σε κάποιο  έργο,   κυριολεκτικά προσέφερε τις "ερωτικές της υπηρεσίες». Προς το τέλος της ζωής της, η Μέριλιν ήταν προεδρικό μοντέλο του JFK , μια κατάσταση που θα μπορούσε να είναι εκρηκτική, εάν είχε αποκαλυφθεί στο κοινό. Και οι δύο από αυτούς θα πεθάνουν σύντομα, σε περιπτώσεις που εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά σκοτεινές και ύποπτες.

 Ακόμα και μετά το θάνατο της  Μονρόε, η εικόνα της εξακολουθεί να χρησιμοποιείται κατά κόρον για να εντοπίσει εκείνους που ακολουθούν τα βήματά της με το ίδιο σύστημα που ελέγχετο ολόκληρη τη ζωή της. Γιατί οι πιο γνωστές φιγούρες στην ποπ κουλτούρα μας συχνά καταλήγουν να ζουν τραγικές ζωές; Είναι επειδή υπάρχει κάτι τρομερά λάθος στη βιομηχανία του θεάματος; Θα αφήσω τη Μέριλιν Μονρόε συνοψίσω την κατάσταση.

 «Το Χόλιγουντ είναι ένας τόπος όπου θα σας πληρώσει 50.000 δολάρια για ένα φιλί και 50 σεντς για την ψυχή σας"

-       Μέριλιν Μονρόε