θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Tuesday, January 31, 2017

Λιάτσα Δήμητρα: Περί της Ελληνικής παιδείας.

 
Φιλοσοφικές Αναζητήσεις (πρώτη ώρα)
 
  Αρσινόη Δεληγιάννη Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017
 
  Φιλοσοφικές Αναζητήσεις (δεύτερη ώρα)
 
 

Monday, January 30, 2017

Τάφοι κάτω από το οδόστρωμα!

 
Πρόκειται μάλλον για το δυτικό Ρωμαϊκό νεκροταφείο της Θεσσαλονίκης.
Για 2.000 χρόνια περπατούσαμε πάνω από τους τάφους αυτούς, χωρίς να γνωρίζουμε την ύπαρξή τους. Ανάμεσά τους τάφοι μικρών παιδιών.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sunday, January 29, 2017

Βανδαλισμός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

 
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Aristotle University of Thessaloniki.

Οι λίμπεραλς ή φιλελεύθεροι, η αριστερά της αμερικής και της Ευρώπης, είναι παρελθόν.



Οι λίμπεραλς, κοινωνικώς φιλελεύθεροι αλλιώς, είναι η αριστερά της αμερικής και της Ευρώπης. Τώρα αυτοί είναι το παρελθόν, ο Τραμπ είναι το παρών και το μέλλον όλα τους τα προγράμματα έχουν αποτύχει καιρός τους είναι να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και 'κει να μείνουν και να ξεχαστούν δια παντός όπως κι όλες οι χαζές ιδέες τους που επιτρέπουν σε "ανθρώπους" αλήτες και παράσιτα να ζουν από το κόπο άλλων. Τ' ανοιχτά τους σύνορα καταστρέφουν τις χώρες τους φέρνοντας κι άλλες άθλιες κι αηδιαστικές υποστάσεις του ανθρώπινου είδους που έρχονται μόνο και μόνο για να παρασιτήσουν σ' άλλα έθνη. Οι κάποτε ασφαλείς και ευνομούμενες δυτικές χώρες κινδυνεύουν απ' αυτό την νοητική ασθένεια.

Συμφωνούμε ότι οι Ρεπουμπλικάνοι είχαν ξεμείνει στην εποχή του 50' γι' αυτό κι απέτυχαν να εμποδίσουν και την κρατική παρέμβαση και την άνοδο της αριστεράς πιστεύοντας πως η χώρα δεν άλλαζε απ' τη δεκαετία του 50'. Ο Τράμπ το πρόσεξε κι είδε τη προκληθείσα ζημιά κι έπειτα αντέδρασε.

Ο αστροφυσικός Κριμιζής Σταμάτιος, στο 5ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης .

 
Ο αστροφυσικός Κριμιζής Σταμάτιος, στο 5ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης.
 

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (216 - 237): Οδυσσεύς: Ικανός ρήτωρ.

 
 
 
 
 

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (216 - 237): Οδυσσεύς: Ικανός ρήτωρ.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (238 - 274): Κάστωρ και Πολυδεύκης.

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (275 - 285): Ήλιος Πανεπόπτης
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (286 - 237): Η τελετή του Όρκου.
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (238 - 373): Μονομαχία Μενελάου – Πάριδος.
 

Βασίλειος Κάρτσιος: «Ο διαχρονικός Μπάζιλ Ζαχάρωφ».

 
 
Βασίλειος Κάρτσιος: «Ο διαχρονικός Μπάζιλ Ζαχάρωφ».
 
Διάλεξη του Συγγραφέως Βασίλειου Κάρτσιου την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2017  με θέμα: «Ο διαχρονικός Μπάζιλ Ζαχάρωφ». Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427
 
1.https://youtu.be/cl4Ss01K8Ag
 
2.https://youtu.be/5ilmfiK8tgw
 
 Σχόλια στην διάλεξη του συγγραφέως Βασίλειου Κάρτσιου την  Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017, με θέμα: «Ο διαχρονικός Μπάζιλ Ζαχάρωφ».
 Βιβλιοπωλείο Αριστοτέλειο, Ερμού 61 - 54623 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310-282782
 
 
 

Δημήτριος Καψάλας: Γνωρίζουν ότι δεν αντιδρούμε.

 
 
Δημήτριος Καψάλας: Γνωρίζουν ότι δεν αντιδρούμε. 
 
Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2017  για τις τελευταίες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα. Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427
 
 

Friday, January 27, 2017

100.000 πρόστιμο στον καστανά.



 
 
 
 
 

Sunday, January 22, 2017

Ο ΔΗΘΕΝ ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.


Ο ΔΗΘΕΝ ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.

 
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.Ο ΔΗΘΕΝ ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.
 
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
Ο ΔΗΘΕΝ ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.
 
χωρίς σχόλια Πλάτων Πισατίδης | 11/9/2012 14:00
 

Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης                            Προς: Εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ Α.Ε.
Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος                             Αποστόλου Παύλου 6, 15123
Αριστοτέλους 22, 10433 Αθήνα                              (Υπόψη ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ)
Τηλ. επικοιν.: 6977225644
Αθήναι 1-8-12
 
Θέμα: Αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας
 

Αξιότιμοι κύριοι μέλη της συντακτικής ομάδας.
 

Στην έκδοση του κυριακάτικου φύλου της εφημερίδας σας 29-7-12 και συγκεκριμένα στη σελ.60 που τιτλοφορείται ''ΓΝΩΜΕΣ'', δημοσιεύσατε άρθρο του καθηγητή κυρίου Χριστοδούλου Ι. Στεφανάδη σύμφωνα με το οποίο ο Μέγιστος των ανδρών που γέννησε ο κόσμος, δηλαδή ο Αλέξανδρος του Φιλίππου, το 324 προ χριστιανικού ημερολογίου, στην πόλη Ώπι, (50 περίπου χιλιόμετρα βορείως της σημερινής Βαγδάτης), παρουσία 10.000 περίπου Ελλήνων στρατιωτών, εκφώνησε τον περίφημο ''Όρκο'' ομόνοιας και συναδελφικότητας μεταξύ των λαών προτρέποντάς τους από τούδε και στο εξής να ζουν αρμονικά σαν ένα έθνος. Ότι δεν ξεχωρίζει τους ανθρώπους σε Έλληνες και βάρβαρους όπως κάνουν οι στενόμυαλοι. Ότι δεν ενδιαφέρεται από πού κατάγονται οι πολίτες, ούτε από ποια φυλή προέρχονται. Ότι δεν πρέπει να θεωρούν τον Θεό σαν έναν δεσποτικόκυβερνήτη. Ότι από πλευρά του τους θεωρεί όλους ίσους ανεξάρτητα από φυλήκαι χρώμα. Ότι πρέπει να δουν αυτόν τον όρκο προσεκτικά σαν σύμβολο αγάπης. και λοιπά. (Να μην καταλάβω τον χώρο επαναλαμβάνοντας όλο τον δήθεν Όρκο). Και λέγω ''δήθεν'' κύριοι, διότι ουδέποτε ο Αλέξανδρος εκφώνησε ένα τέτοιο κείμενο το οποίο βρίθει από μυρωδιά παγκοσμιοποίησης και ισοπέδωσης των ελληνικών αξιών παρόλο που δεκαετίες τώρα ανατυπώνεται συνεχώς στα εκπαιδευτικά βιβλία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του κατ` επίφαση Υπουργείου παιδείας, κυκλοφορεί σε πλακέτες ειδών δώρου στα τουριστικά καταστήματα στην Πλάκα και για ένα μεγάλο διάστημα ήταν και χαραγμένο σαν επίγραμμα στον τοίχο του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης (νομίζω είναι ακόμα).
 

Πριν σας παραθέσω το πραγματικό κείμενο του λόγου (και όχι όρκου) που όντως ο Αλέξανδρος εκφώνησε, επιτρέψτε μου να σας γνωστοποιήσω ότι το κείμενο που σας έστειλε ο κύριος Στεφανάδης (προφανώς εν αγνοία του) και που εσείς δημοσιεύσατε (προφανώς εν αγνοία σας) είναι ένα κείμενο που έγραψε συγγραφική αδεία! το 1950, ο συγγραφέας και πολιτικός Χρήστος Ζαλοκώστας στο βιβλίο του με τίτλο: ''Μέγας Αλέξανδρος: Ο πρόδρομος του Ιησού'' και φυσικά όχι μόνο δεν έχει σχέση με τον πραγματικό λόγο που εκφώνησε ο Αλέξανδρος αλλά παραποιεί πλήρως την προσωπικότητα του ανδρός, εξυπηρετώντας τους νεόκοπους διεθνιστές οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι το λογοτεχνικό αυτό κατασκεύασμα του Ζαλοκώστα, θέλουν σώνει και καλά τον Αλέξανδρο προπομπό του ραβίνου Τζεσούα (Ιησού). Άλλωστε οι έσω και έξω διεθνιστές, στηριζόμενοι και στον αποδεδειγμένα πλέον ψευδολόγο Ιουδαίο συγγραφέα Ιώσηπο ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ο Αλέξανδρος προσκύνησε τον έναν και μοναδικό Θεό των Ιουδαίων-και μετέπειτα  Χριστιανών-όταν μπήκε στην Ιερουσαλήμ, παρουσιάζουν σε μεσαιωνικές γκραβούρες ανατυπωμένες στα σχολικά βιβλία! τον Αλέξανδρο να προσκυνάει, ενώ είναι πασίγνωστο ότι ο Αλέξανδρος δεν επισκέφτηκε ποτέ την Ιερουσαλήμ και ότι το προσκύνημα (σύμφωνα με τον Αριστοτέλη) «. ίδιον των βαρβάρων εστί και ουχί των Ελλήνων».
 

Σύμφωνα λοιπόν με την Ελληνική Γραμματεία (βλέπε Αρριανό, Αλεξάνδρου Ανάβαση, βιβλίο 7 κεφάλαιο 9), ο Αλέξανδρος είπε τα εξής:
 

«Αυτός ο λόγος μου, Μακεδόνες, δεν θα εκφωνηθεί για να σταματήσει την επιθυμία σας για επιστροφή στην πατρίδα - γιατί μπορεί ο καθένας σας να φύγει όπου θέλει με την έγκριση μου - αλλά για να καταλάβετε τι λογής είμαστε εμείς και τι λογίς γίνατε εσείς και φεύγετε.Και θα αρχίσω πρώτα την ομιλία μου με αναφορά στον πατέρα μου Φίλιππο, όπως είναι φυσικό, ο Φίλιππος λοιπόν, αφού σας παρέλαβε περιφερομένους και φτωχούς, που βοσκούσατε τα λίγα σας πρόβατα στα βουνά ντυμένοι με προβιές και που πολεμούσατε με δυσκολία για αυτά εναντίον των Ιλλυριών και των Τριβαλλών και των γειτόνων Θρακών, σας αξίωσε να φορέσετε χλαμύδες αντί για τα δέρματα και σας κατέβασε από τα βουνά στις πεδιάδες, καθιστώντας σας αξιωματούχους (αντιπάλους) απέναντι των γειτόνων βαρβάρων, έτσι που να στηρίζετε τη σωτηρία σας πια όχι στην οχυρότητα της τοποθεσίας αλλά στην προσωπική σας ανδρεία, και σας κατέστησε πολίτες πόλεων και σας εκπολίτισε με νόμους και χρυστά ήθη. Και απέναντι αυτών των βαρβάρων, από τους οποίους υποφέρατε εσείς και τα υπάρχοντας σας, σας ανέδειξε σε ηγεμόνες από δούλους και υπηκόους και πρόσθεσε τα περισσότερα μέρη της Θράκης στην Μακεδονία και, καταλαμβάνοντας τα πιο επίκαιρα σημεία των παραθαλασσίων περιοχών, ανέπτυξε το εμπόριο στη χώρα και εξασφάλισε για εσάς την χωρίς κινδύνους (εξωτερικούς) εκμετάλλευση των μεταλλείων και σας κατέστησε κυρίαρχους των Θεσσαλών, που παλιότερα πεθαίνατε από τον φόβο σας, και ταπεινώνοντας το έθνος των Φωκέων άνοιξε διάπλατα και ευκολοδιάβατο το δρόμο για την Ελλάδα αντί του αρχικά στενού και αδιάβατου, και τους Αθηναίους και Θηβαίους, που ταλαιπωρούσαν πάντα την Μακεδονία με τις επιδρομές τους, τους ταπείνωσε σε τέτοιο βαθμό, και με δική σας ήδη συμμετοχή σ` αυτά ώστε αντί να πληρώνετε φόρους στους Αθηναίους και να είστε υπήκοοι των Θηβαίων, να εναποθέτουν εκείνοι την ασφάλεια τους σε σας ως επί το πλείστον. Και αφού κατέβηκε στην Πελοπόννησο, διευθέτησε τις εκεί υποθέσεις και, αφού ανακηρύχθηκε στρατηγός με απεριόριστες αρμοδιότητες όλης της υπόλοιπης Ελλάδας για το στράτευμα εναντίον του Πέρση βασιλιά, πρόσθεσε περισσότερο αυτή τη δόξα όχι στον εαυτό του περισσότερο παρά στο κοινό των Μακεδόνων. Αυτές τις υπηρεσίες έχει προσφέρει ο πατέρας μου σε εσάς, ώστε να τις εκτιμήσει κανείς σπουδαίες αυτές καθαυτές, αλλά μικρές σε σύγκριση με τις δικές μας. Γιατί εγώ, παραλαμβάνοντας από τον πατέρα μου ελάχιστα χρυσά και ασημένια σκεύη, ούτε εξήντα τάλαντα στα ταμεία, χρέη του Φιλίππου πάνω από πεντακόσια τάλαντα και, αφού δανείστηκα ο ίδιος επιπλέον άλλα οχτακόσια, ξεκινώντας από τη χώρα μας που δεν επαρκούσε ούτε για τις βοσκές σας, αμέσως σας άνοιξα τον δρόμο του Ελλησπόντου, ενώ οι Πέρσες τότε ήταν παντοδύναμοι στην θάλασσα, και κατανικώντας με το ιππικό τους σατράπες του Δαρείου, προσάρτησα όλη την Ιωνιά στην δική σας επικράτεια και όλη την Αιολία και τις δύο Φρυγίες και τους Λυδούς και κυρίευσα την Μίλητο με πολιορκία και όλα τα άλλα μέρη, που προσχώρησαν σε μας με την θέληση τους, τα πήρα και τα παρέδωσα σε εσάς να τα καρπώνεσθε και τα αγαθά από την Αίγυπτο και την Κυρήνη, όσα απόχτησα χωρίς μάχη, ανήκουν σε εσάς, και η Κοίλη Συρία και η Παλαιστίνη και η χώρα ανάμεσα στα ποτάμια (Μεσοποταμία) είναι δικό σας κτήμα, και η Βαβυλώνα και τα Βάκτρα και τα Σούσα δικά σας, και ο πλούτος των Λυδών και οι θησαυροί των Περσών και τα αγαθά των Ινδών και η έξω θάλασσα δική σας, εσείς είστε σατράπες, εσείς στρατηγοί, εσείς ταξίαρχοι. Γιατί για μένα τι υπάρχει παραπάνω ύστερα από αυτούς τους κόπους πέρα από αυτή την πορφύρα και το διάδημα αυτό; Προσωπικά δεν έχω τίποτε άλλο και κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για δικούς μου θησαυρούς παρά μόνο για αυτά, δικά σας αποκτήματα η όσα φυλάγονται για εσάς. Γιατί δεν υπάρχει λόγος να φυλάξω τους θησαυρούς προσωπικά για μένα, που σιτίζομαι το ίδιο με εσάς και προτιμώ τον ίδιο με εσάς ύπνο, και μάλιστα νομίζω ότι ούτε καν τρώω τα ίδια φαγητά με όσους από εσάς έχουν κοιλιόδουλες προτιμήσεις, και ξέρω ότι για σας, για να μπορείτε εσείς να κοιμάστε ήσυχοι. Αλλά μήπως απόκτησα αυτά διοικώντας ο ίδιος άκοπα και χωρίς ταλαιπωρίες, ενώ εσείς κοπιάζατε και ταλαιπωρούσασταν; Και ποιος από εσάς αναγνωρίζει ότι κουράστηκε περισσότερο για μένα, από ότι εγώ για εκείνον; Εμπρός λοιπόν, και οποίος από εσάς έχει τραύματα, ας βγάλει τα ρούχα του και ας τα δείξει, και εγώ θα δείξω τα δικά μου σχετικά, γιατί, από έμενα κανένα μέρος του σώματος μετωπικά και απόμεινε χωρίς τραύματα, ούτε υπάρχει όπλο ή από τα χειριζόμενα με το χέρι η από αυτά από εκτοξεύονται, που να μη φέρω πάνω μου τα ίχνη του, αλλά και με ξίφος από χέρι έχω πληγωθεί και τόξα έχω δεχτεί ήδη και με βλήματα μηχανών χτυπήθηκα και με πέτρες πολλές φορές και με καδρόνια βαλλόμενος για εσάς και για δική σας δόξα και για δικό σας πλούτο σας οδηγώ νικητές ανάμεσα από κάθε στεριά και θάλασσα και από όλους τους ποταμούς και τα όρη και όλες τις πεδιάδες, και τέλεσα τους ιδίους γάμους με σας και τα παιδιά μου. Και απέναντι σε οποίον υπήρχαν χρέη, χωρίς να καλοεξετάσω για ποιόν λόγο δημιουργήθηκαν, ενώ τόσα πολλά εισπράττατε ως μισθό και τόσα πολλά ιδιοποιούσασταν όταν γινόταν λεηλασία μετά από πολιορκία, όλα τα εξόφλησα. Και υπάρχουν χρυσά στεφάνια για τους περισσοτέρους από σας, αθάνατα ενθύμια και της δικής σας ανδρείας και της από μένα επιβράβευση σας. Και οποίος σκοτώθηκε, έπεσε ένδοξα, και έγινε μεγαλοπρεπής η ταφή του, και χάλκινοι ανδριάντες έχουν τιμηθεί, απαλλαγμένοι από εκτάκτους φόρους και κάθε οικονομική υποχρέωση, γιατί, πράγματι, κανείς από εσάς δεν σκοτώθηκε υποχωρώντας, όταν εγώ πρωτοστατούσα στις μάχες. Και τώρα εγώ σκόπευα να στείλω πίσω τους απόμαχους από σας αξιοζήλευτους από τους συμπατριώτες σας, αλλά αφού θέλετε να επιστρέψετε όλοι σας, φύγετε όλοι και στην επιστροφή ανακοινώστε ότι το βασιλιά σας Αλέξανδρο, που κατανίκησε τους Πέρσας και τους Μήδους και τους Βάκτριους και τους Σάκες, που κυρίευσε τους Ουξίους και Αραχωτούς και Δράγγες, που υπόταξε τους Παρθυραίους και τους Χορασμίους και τους Υρκανίους μέχρι την Κασπία θάλασσα, που πέρασε τον Καύκασο πέρα από τις Κασπίες πύλες, που διάβηκε τον Όξο ποταμό και τον Ταναί, ακόμη και τον Ινδό ποταμό που δεν πέρασε κανένας άλλος εκτός από τον Διόνυσο και τον Υδάσπη και τον Ακεσίνη και τον Υδραώτη, και που θα περνούσε
και τον Ύφαση, αν εσείς δεν αντιδρούσατε, και που προχώρησε στη μεγάλη θάλασσα και από τα δύο στόμια του Ινδού, και που διέσχισε την έρημο της Γεδρωσίας, από όπου κανείς ποτέ νωρίτερα δεν πέρασε με στρατό, και που στο πέρασμα του κατέκτησε την Καρμανία και τη χώρα των Ωρειτών, και που τον εγκαταλείψατε και φύγατε, παραδιδόντας τον στους κατανικημένους βαρβάρους να τον φυλάγουν. Ίσως αυτά θα είναι για εσάς δόξα εκ μέρους των ανθρώπων και (θεωρηθούν) όσια βέβαια, όταν θα τα αναγγείλετε. Φύγετε».
 

Και για να τελειώνουμε με την ψευδοευχή ή ψευδοόρκο της λογοτεχνικής αδείας του Ζαλοκώστα μήπως και σταματήσει πια η αναπαραγωγή του, θα επισημάνω τα εξής:

1. Και βέβαια ο Αλέξανδρος ξεχώριζε τους Έλληνες από τους βάρβαρους διότι είχε βαθειά ριζωμένη στο μυαλό του την διδαχή του Αριστοτέλη: «τοις μεν Ελλήνιση ηγεμονικώς, τοις δε βαρβάροις δεσποτικώς χρώμενος.». (Πλούταρχος, Περί Αλεξάνδρου τύχης και αρετής, 329,β,7).
2. Και βέβαια ενδιαφερόταν από πού κατάγονται οι πολίτες και από ποια φυλή προέρχονταν. Γι` αυτό και κάθε φορά που σε κάποια εκ των κατακτημένων πόλεων, για πολιτικούς λόγους, όριζε Πέρση σατράπη, συνδιόριζε Έλληνες αξιωματούχους να τον εποπτεύουν! Γι` αυτό όταν επίσης για πολιτικούς λόγους, τέλεσε ομαδικό γάμο ογδόντα και πλέον επιφανών Μακεδόνων με θυγατέρες Περσών,(γνωρίζοντας ότι η καταγωγή των παιδιών προέρχεται εκ των πατεράδων τους) δεν επέτρεψε σε καμία Ελληνίδα να παντρευτεί Πέρση ή άλλον Ασιάτη.
3. 3. Και βέβαια ποτέ ο Αλέξανδρος και κανένας Έλληνας δεν θα χρησιμοποιούσε την λέξη-επίθετο '' Θεός'' χωρίς να τον ονοματίσει (Δίας, Άρης, Διόνυσος κ.ά.)Ποιος Θεός; Για τους Έλληνες δεν υπήρχε κανένας μοναδικός Θεός που να διαφεντεύει τον κόσμο και να τον θεωρούν δεσποτικό κυβερνήτη. Πως λοιπόν είναι δυνατόν να είπε ο Αλέξανδρος σε 10.000 Έλληνες: ''Δεν πρέπει να θεωρείτε τον Θεό έναν δεσποτικό κυβερνήτη.'' Ούτε στον εαυτόν του δεν θα το έλεγε εφόσον ούτε ως έννοια, ούτε ως σύλληψη ιδέας, δεν υπήρχε για τους Έλληνες ο ένας και μοναδικός Θεός της ιουδαϊκής και μετέπειτα της χριστιανικής θρησκείας.
4. 4. Και βέβαια ο Αλέξανδρος δεν θα έλεγε ποτέ: ''Πρέπει να δείτε αυτόν τον όρκο προσεκτικά σαν σύμβολο αγάπης''. Διότι στην Ελληνίδα φωνή! δεν υπάρχει το ρήμα αγαπώ και τα παράγωγά του, αγάπη κλπ. Στην Ελληνίδα φωνή υπάρχει μόνο η λέξη φιλότητα.
Τα περί ''αγαπάτε αλλήλους'' λοιπόν, στα οποία κολυμπάει το λογοτεχνικό κείμενο του Ζαλοκώστα κάμνοντας πλύση εγκεφάλου στους Βυζαντινορωμιούς νεοραγιάδες δυστυχώς χρόνια τώρα, δεν ανήκουν στους Έλληνες.
Ευελπιστώ ότι στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής δεοντολογίας που προφανώς διακρίνει τους συντάκτες της σελίδας ''ΓΝΩΜΕΣ'', θα δημοσιεύσετε την παρούσα επιστολή μου για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας και μόνο.
Σας ευχαριστώ.
Μετά τιμής και πικρίας
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Πηγή: ηλ.τα.
 
 
 
 
 
 
 
 

Saturday, January 21, 2017

ΦΟΙΝΙΚΕΛΑΙΟ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ


ΦΟΙΝΙΚΕΛΑΙΟ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ

Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των Τροφίμων που δημοσιεύθηκε τον Μάιο του 2016 { ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ)  αναφέρει συγκεκριμένα ότι το εν λόγω έλαιο καταλήγει επικίνδυνο όταν χρησιμοποιηθεί σε θερμοκρασίες άνω των 200 βαθμών.
Μείωση της συχνότητας κατανάλωσης φοινικέλαιου συστήνουν οι Έλληνες διατροφολόγοι. «Σε μεγάλες ποσότητες σχετίζεται με καρδιαγγειακά νοσήματα. Καλό είναι να μην το καταναλώνουν οι καταναλωτές γιατί ανήκει στα κορεσμένα λιπαρά και δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στη διατροφή μας» αναφέρει στον «Ελεύθερο Τύπο» η Ντορίνα Σιαλβέρα, πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων – Διατροφολόγων.
Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι πρόκειται για ένα συστατικό που χρησιμοποιείται ευρέως σε τυποποιημένα προϊόντα όπως τα κέικ, τα πατατάκια, τα αρτοσκευάσματα, τα μπισκότα, οι μπάρες δημητριακών. «Είναι το πιο πολυχρησιμοποιημένο φυτικό έλαιο στην παραγωγή τροφίμων λόγω του κόστους του. .


ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ;

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (121 - 142): Η Ελένη μαθαίνει για την μονομαχία.







 
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (121 - 142): Η Ελένη
μαθαίνει για την μονομαχία.
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (143 - 160): Οι δημογέροντες της Τροίας.
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (161 - 179): Ο Πρίαμος ρωτά την Ελένη.
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (180 - 187): Βασιλεύς αγαθός.
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (188 - 215): Μενέλαος Λακωνικός.
 
 
 
 
 
 

Δημήτριος Καψάλας: Οι εξελίξεις στο Κυπριακό.

 

Δημήτριος Καψάλας: Οι εξελίξεις στο Κυπριακό. 
Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2017  για τις τελευταίες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα. Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427

Friday, January 20, 2017

Ο Θεός προνόησε να μας φυλάει ο Τούρκος

 
 
Αυτός είναι καθηγητής στο ΑΠΘ ... Αυτοί δεν είναι Έλληνες διότι είναι χριστιανοί και φιλότουρκοι σαν τον Γεννάδιο Σχολάριο που παρέδωσε την Πόλη με αντάλλαγμα  δύο δικά του προνόμια και ένα της εκκλησίας - να μην φορολογείται.
                          (ΕL.)
 
Αυτά είναι τα τρελοκομεία, οι διαστροφές, οι ψευτιές, και το κακό συναπάντημα
των Ελλήνων ακόμα και σήμερα.
Αυτά διδάσκουν ακόμα όχι μόνο οι παπάδες αλλά και θεολόγοι και παραεκκλησιαστικοί κλπ. που ζούνε για οφίκια και συμφέροντα.
Ας μην αναφέρω ονόματα και πράγματα που είναι ήδη καθηγητές και που
προσπαθούν να γίνουν μπαίνοντας από το παράθυρο για να κάνουν την μυστική
ζωή τους με αντάλλαγμα να διαδίδουν τις ίδιες ατιμίες και διαστροφές κάθε αληθείας.
 
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΣΙΠΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ
Νεοκλής
 
 
 
 

Saturday, January 14, 2017

ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.

 
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.

Thursday, January 12, 2017

ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ , Ο ΜΕΓΑΣ ΜΥΣΤΗΣ.

 
 
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ,  Ο ΜΕΓΑΣ ΜΥΣΤΗΣ.

ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ.

 
ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Friday, January 06, 2017

Σήμερα γιορτάζουν οι Καβειροι.

 
Σήμερα γιορτάζουν οι Κάβειροι.
Οι Κάβειροι ήταν θεότητες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας προερχόμενοι από την πελασγική θρησκεία. Οι Κάβειροι ήταν προστάτες των ναυτικών και όσοι κινδύνευαν τους επικαλούντο για τη σωτηρία τους.
 
The Cabiri were deities of ancient Greek mythology derived from the Pelasgian religion. The Cabiri were patrons of seamen and those who risked their life invoked for their salvation.

Ευχαριστώ το δελτίο ειδήσεων των 8:00 που μου άνοιξε τα μάτια!


Ευχαριστώ το δελτίο ειδήσεων των 8:00 που μου άνοιξε τα μάτια!
Thanks the news bulletin of 8:00 which opened my eyes!

Thursday, January 05, 2017

Ο Τάκιτος δίνει ιστορικές μαρτυρίες για τους θεούς: Ηρακλή, Ερμή, Άρη….

 
 
Ο Τάκιτος δίνει ιστορικές μαρτυρίες για τους θεούς: Ηρακλή, Ερμή, Άρη….
Εάν η πλαστογραφία στα Χρονικά του Τάκιτου 15.44 ήταν αυθεντική, και ο Κρίστους ήταν ο Ιησούς, θα γίνονταν και οι Θεοί αυτοί ιστορικά πρόσωπα;

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ Ο "ΑΓΙΟΣ" ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ; 2

 
«Προσταγή: Μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν.»
 
- Βασίλειος ο Μέγας, (330-379 μ.Χ.) εις τον Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον 7.196.3 

Tuesday, January 03, 2017

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ Ο "ΑΓΙΟΣ" ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ;

 
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ Ο "ΑΓΙΟΣ" ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ;

«Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζoντας με ορθάνοιχτο στόμα τον Ισραήλ. Στόμα δε λέγει εδώ ο προφήτης (βλ. Ησαΐας Θ΄11) την σοφιστική του λόγου δύναμη η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων.» - Βασίλειος Καισαρείας, εις Προφήτην Ησαϊα 9.230.8

ΑΠΕΡΙΨΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΤΗΝ Π. ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΙΠΑΤΕ;



Ματθ. 5,17 Μη νομίσετε ότι ήλθα να καταλύσω τον νόμον του Μωϋσέως η τους προφητών.
Δεν ήλθα να καταλύσω, αλλά να τα εκπληρώσω .

Μήπως η ταινία «Επιστροφή στο Μέλλον», έχει προβλέψει την νίκη του Trump;

Did 'Back to the Future,' other pop culture predict Trump win?
  Μήπως η ταινία «Επιστροφή στο Μέλλον», έχει προβλέψει την νίκη του Trump;

Η πρώτη επιτυχία του Τράμπ.


 
Η πρώτη επιτυχία του Τράμπ.

The first success of Trump.

Monday, January 02, 2017

ΕΠΤΥΣΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΕΠΑΤΗΣΕΝ



ΕΠΤΥΣΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΕΠΑΤΗΣΕΝ

To «αγαπάτε αλλήλους», αφορά μόνον τους μαθητές του.


 
 
To «αγαπάτε αλλήλους»,
αφορά μόνον τους μαθητές του.
 «Εντολή νέα σας δίδω, να αγαπάτε αλλήλους, καθώς εγώ σας αγάπησα, έτσι να αγαπάτε κι εσείς ο ένας τον άλλον. Από αυτό θα ξέρουν όλοι ότι είσθε μαθητές μου, εάν δηλαδή έχετε αγάπη μεταξύ σας» («κατά Ιωάννη» ιγ΄34-35).
Για όλους τους άλλους, φωτιά και τσεκούρι: «Όσο για τους εχθρούς μου, αυτούς πού δεν με θέλησαν για βασιλιά τους, φέρτε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου»
(«κατά Λουκά» ιθ΄27).

Sunday, January 01, 2017

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς 
Τα νέα μας βίντεο είναι αναρτημένα στον λογαριασμό: https://www.youtube.com/user/amatus3/videos
Μπορείτε να μπαίνετε εάν δεν σας αποστείλλω e-mail.
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Β΄ (768 - 785): Αχιλλεύς – ιατρός.https://www.youtube.com/watch?v=K1dd8Py7iGs
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Β΄ (786 - 811): Η Ίρις άγγελος στους Τρώες.https://www.youtube.com/watch?v=xQE0o6o7jwk
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Β΄ (812 - 834): Κατάλογος Τρώων.https://www.youtube.com/watch?v=-5_hT1v6kdk
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Β΄ (835 - 867): Οι σύμμαχοι των Τρώων.https://www.youtube.com/watch?v=OLm3I-3M_7Q
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Β΄ (868 - Τέλος): Ένας χρυσοστόλιστος πολεμιστής.https://www.youtube.com/watch?v=NC2xfvB9bnY
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (1 - 9): Πυγμαίοι και γέρανοι.https://www.youtube.com/watch?v=dHaU_1iZIxI
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (10 - 33): Ο Μενέλαος ως λέων.https://www.youtube.com/watch?v=c21GUcwWpgM
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (34 - 49): Ο Πάρης τρομάζει.https://www.youtube.com/watch?v=0cc28f04cNQ
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (50 - 75): Τα δώρα των θεών.https://www.youtube.com/watch?v=UeeQW3jdqPc
Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Ιλιάς ραψωδία Γ΄ (76 - 120): Πρόταση για μονομαχία.https://www.youtube.com/watch?v=jtHe0w0fscY