θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Sunday, June 25, 2017

Οι «Επτά επί Θήβας» του Αίσχους και όχι του Αισχύλου.

Το ανύπαρκτο σκηνικό της παράστασης.

Οι «Επτά επί Θήβας» του Αίσχους και όχι του Αισχύλου, στο Θέατρο Δάσους στις 25 Ιουνίου 2017 από το ΚΘΒΕ.

Επρόκειτο για μία θλιβερή παράσταση  που:
1. Δεν είχε σκηνικά
2. Δεν είχε κοστούμια
3. Δεν είχε μουσική
4. Δεν είχε μακιγιάζ
5. Δεν είχε φροντιστήριο


Ο σκηνοθέτης μετέτρεψε μία τραγωδία «μεστή Άρεως» όπως την περιγράφει ο Γοργίας, σε μία άνευρη και γεμάτη δειλία παράσταση.

 
Παρουσίασε τους πολέμαρχους ήρωες υπερασπιστές της Θήβας σε κακόμοιρα ανθρωπάκια που έτρεμαν τα πόδια τους και έκαναν κινήσεις σκιαμαχίας - παρωδία καράτε. Συνέπεια; Να προκαλείται γέλωτας στο κοινό!

Ελβιέλες.
 
Μπότες ορειβασίας
Πέδιλα και μπότες για Γαλλικό καμπαρέ.

Ο χορός των γυναικών ήταν ντυμένος όπως τα κορίτσια του γυμνασίου στην Ιαπωνία. Ξεχώριζε όμως η προσωπική βουρτσιά κάθε μίας ηθοποιού του χορού.


Μία με σχολικά κοτσιδάκια, άλλη με διάφανο μπούστο όπου από κάτω διακρίνετο ο στηθόδεσμος ενώ άλλη φορούσε ελβιέλες, άλλες μπότες χειμωνιάτικες, άλλη πέδιλα και άλλη μπότες ορειβασίας.


Τα κοστούμια των ανδρών ήταν μάλλον τα γαμπριάτικά τους ενώ σε μία έκρηξη κακού γούστου ένας φορούσε γραβάτα με πολύχρωμους κύκλους.

 
Κράνη για παράσταση Αρχαίου Δράματος!
Ανάμεσά τους ένα κράνος πυροσβέστη, δύο κράνη του Α΄ Παγκοσμίου, κράνη κονκισταδόρες και ότι βρήκαμε στην αποθήκη.

Το φροντιστήριο ήταν ένα μπαούλο μεταφοράς γεμάτο με κράνη κονκισταδόρες, πυροσβεστών, κατσαρολικά και ξίφη από λαμαρίνα.

Η υποψία πως το καρεκλάκι του Ετεοκλέους ήτο από το ΙΚΕΑ θεωρείται αβάσιμος. Μήπως το δανείστηκαν από το κυλικείο του θεάτρου;

Οι ηθοποιοί έρμαια της κακής σκηνοθεσίας, δεν ευθύνονται για την έλλειψη θέσης και πρότασης του σκηνοθέτη.

Για κάθε αναφορά, υπάρχει και η ανάλογος τεκμηρίωση.