NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Tuesday, April 11, 2017

Αυτά διδάσκουν στα παιδιά μας;



Ο γιος μου και η φίλη μου πρόσφατα με ενημέρωσαν πως τους είπαν οι εκπαιδευτικοί τους, ότι όλοι οι λευκοί είναι υποσυνείδητα ρατσιστές και είναι ένοχοι για τη διάπραξη «μικρο-επιθετικότητας» προς τους μη-λευκούς!

My son and my girlfriend. My son and my girlfriend have both recently informed me that they were told by their educators that all whites are subconsciously racist and are guilty of committing “microagressions” towards non-whites.

http://politicalliars.com/Top-PoliticalLiar/What-They%E2%80%99re-Teaching-Our-Children-Racism-is-Everywhere-Even-When-It%E2%80%99s-Invisible/3322.html