NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Friday, January 29, 2016

Ο κάλπικος Ελληνικός Κινηματογράφος





 
 
 
 
 


Ο κάλπικος Ελληνικός Κινηματογράφος

Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016, 20.00’ μ.μ., Χράπης Σ. - Α.: "Ο κάλπικος Ελληνικός Κινηματογράφος" (Η δεκαετία του 1950) Από την ταινία η  "Η κάλπικη λίρα"  έως την ταινία  Ένας ήρωας με παντούφλες".  Αφιέρωμα στις ταινίες του Βασίλη Λογοθετίδη.


 

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Οδύσσεια. ραψωδία π΄ (255-308): Το σχέδιο της μνηστηροκτονίας.

 
 

Δημητρίου Καψάλας: Η κρίση στα Ίμια.


Δημητρίου Καψάλας: Η κρίση στα Ίμια.

Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016  για τις τελευταίες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα. Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427

Καλόπουλος – Δημ. Λιάτσα στον Ομηρικό Κύκλο.


Καλόπουλος – Δημ. Λιάτσα στον Ομηρικό Κύκλο.
την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

 

Friday, January 22, 2016

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Οδύσσεια. ραψωδία π΄ (1-50): ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ ΥΠΟΔΟΧΗ

 
 
 

Δημ. Καψάλας: Τζιχαντιστές, όργανα των ισχυρών.

Δημ. Καψάλας: Τζιχαντιστές, όργανα των ισχυρών.
Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016  για τις τελευταίες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα. Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427
 

Τζίντζιφος Αστέριος: "Η χώρα της Μακεδονίας και η χώρα του τίποτα"

Τζίντζιφος Αστέριος: "Η χώρα της Μακεδονίας και η χώρα του τίποτα"
Διάλεξη του Τζίντζιφου Αστέριου  την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου. Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427
 
 
 

Saturday, January 16, 2016

50 χρόνια από την «Πολιτιστική Επανάσταση» του Μάο Τσετούνγκ



50 χρόνια από την «Πολιτιστική Επανάσταση» του Μάο Τσετούνγκ

Το Βήμα: Ο κόκκινος μεσαίωνας του «Μεγάλου Τιμονιέρη»

 ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  10/01/2016 05:45


Πεκίνο, 2 Ιουνίου 1966. Μαθητές γυμνασίου τοιχοκολλούν αφίσες που γράφουν «Ανθρωπιά και κουραφέξαλα! Θα είμαστε βίαιοι! Θα σας ρίξουμε στο χώμα και θα σας πατήσουμε σαν τα σκουλήκια!». Υπογραφή: «Ερυθροφρουροί».

Σύντομα αρχίζουν άγριοι εξευτελισμοί, βασανιστήρια, εξορίες, εκτελέσεις και δολοφονίες αναρίθμητων ανθρώπων. Μαζί με ανελέητες καταστροφές έργων τέχνης και διανόησης. Είναι τραγική ειρωνεία της Ιστορίας που αυτό το όργιο βίας και μαζικής παραφροσύνης ονομάστηκε Πολιτιστική Επανάσταση.

Την εξαπέλυσε πριν από 50 χρόνια ο Μάο Τσετούνγκ. Στα 73 του, έχει παραγκωνιστεί από τους «ανανεωτικούς» στα υψηλά κλιμάκια του Κόμματος, οι οποίοι βρίσκουν ξοφλημένες τις ιδέες του και ολέθρια την οικονομική πολιτική του «Μεγάλου Αλματος προς τα Εμπρός».


Η επίθεση του «Τιμονιέρη»


Ο «Μεγάλος Τιμονιέρης» περνάει στην αντεπίθεση, κάνοντας την τελευταία επανάστασή του: βγάζει προς τα έξω στην κοινωνία τη σύγκρουση εξουσίας, για να επανακτήσει την κυριαρχία μέσα στο Κομμουνιστικό Κόμμα της Κίνας.

Κάπως έτσι κήρυξε, την άνοιξη του 1966, τη Μεγάλη Προλεταριακή Πολιτιστική Επανάσταση. Πρώτη κίνηση να κλείσουν σχολεία και πανεπιστήμια, για να μπορέσει η νεολαία των φανατικών Ερυθροφρουρών να σώσει τον λαό από τον εσωτερικό εχθρό: διανοουμένους, καλλιτέχνες και αντεπαναστάτες του ΚΚΚ.

Δεδηλωμένος στόχος ήταν να συντριβούν τα «4 παλαιά»: πολιτισμός, ιδέες, συνήθειες και παραδόσεις. Ως φορέα της επανάστασης ο Μάο διάλεξε τη νεολαία, παιδιά ακόμη και 14 ετών, που έπρεπε να προέρχονται από τις «αγνές τάξεις», αγρότες, εργάτες, στρατιώτες και πιστά κομματικά στελέχη.


Ξεσπάνε βιαιοπραγίες, ενώ εντολή του Μάο σε αστυνομία και στρατό είναι να μην εμποδίσει κανένας τη δράση των μικρών. Ταυτόχρονα φοιτητές αρχίζουν να διαπομπεύουν στους δρόμους τους καθηγητές τους.


Τους φοράνε ταμπέλες που γράφουν «Είμαι διανοούμενος, εχθρός του λαού» και «είμαι σκυλάκι της μπουρζουαζίας». Τους ξυρίζουν το κεφάλι, τους περιφέρουν εξευτελίζοντάς τους, τους σπάνε στο ξύλο, συχνά μέχρι θανάτου.


Σχολεία και πανεπιστήμια κλείνουν επ' αόριστον, οι εξετάσεις καταργούνται διά παντός. Οργανώνονται τεράστιες διαδηλώσεις, με εκατομμύρια νεολαίους να ξεχύνονται σε πλατείες κραδαίνοντας το Κόκκινο Βιβλιαράκι με τις σκέψεις του Μάο. Η προσωπολατρία του φτάνει στο ζενίθ.



Βάρβαρες εκκαθαρίσεις

Την ίδια ώρα ρίχνεται στην πυρά καθετί «αστικό, φεουδαρχικό και ρεβιζιονιστικό». Βιβλία δυτικών συγγραφέων, αρχαία μνημεία, έργα τέχνης ντόπια και ξένα, πίνακες, αντίκες, μουσικά όργανα, όλο το βεστιάριο της Οπερας του Πεκίνου καταστρέφονται με μανία.

Ιδρύονται εργοστασιακά πανεπιστήμια με «ανοιχτές πόρτες» για τον λαό. Για να συντριβεί το μονοπώλιο των μορφωμένων αστών ειδημόνων, δεν διδάσκουν τίποτε θεωρητικό, μόνο στοιχειώδη τεχνική εκπαίδευση, απαραίτητη για την παραγωγή. Εξ ου άλλο ένα σύνθημα: «Είμαστε Ερυθροφρουροί, και όχι ειδικοί!».


Σειρά έχουν τα κομματικά στελέχη, που «ακολουθούν τον δρόμο προς τον καπιταλισμό». Εκατομμύρια πέφτουν θύματα βάρβαρων εκκαθαρίσεων. Κάποιους τούς σκοτώνουν με τη μία, άλλοι εκτοπίζονται σε στρατόπεδα εργασίας, εκεί όπου έχουν κλείσει διανοουμένους, καλλιτέχνες, δημοσιογράφους.

Οι πράξεις βίας αρχίζουν να πολλαπλασιάζονται ανεξέλεγκτα, ιδίως στην επαρχία, σε ξεκαθαρίσματα λογαριασμών που ελάχιστα σχετίζονται με αντικομματικές δραστηριότητες.


Οι περισσότερες είναι βεντέτες, με ντόπιους να σκοτώνονται μεταξύ τους για τα όρια χωραφιών, τη χρήση του νερού, τους οικογενειακούς τάφους.

Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Εχουν απελευθερωθεί δυνάμεις που συγκρούονται αχαλίνωτα, καθώς διάφορες αντίπαλες ομάδες πολεμάνε αδίστακτα μεταξύ τους. Στην πραγματικότητα έχει δημιουργηθεί ένας φαντασιακός εχθρός που υπάρχει παντού, δίνοντας το πρόσχημα για κάθε μορφής βία.


Φοβήθηκε και ο Μάο

Στα 10 χρόνια που κράτησαν το χάος και η αιματοχυσία της Πολιτιστικής Επανάστασης εκτιμάται ότι έχασαν τη ζωή τους εκατομμύρια άνθρωποι. Μνημεία και παραδόσεις αιώνων, γράμματα και τέχνες, ήταν υπό συνεχή και απηνή διωγμό, σε μια συστηματική εξαχρείωση ενός από τους πιο εκλεπτυσμένους λαούς στη Γη.

Ανυπολόγιστο ήταν το κόστος και για την οικονομία. Η αξία της βιομηχανικής παραγωγής μειώθηκε κατά 20% μόνο τα πρώτα δύο χρόνια.

Κάποια στιγμή τρόμαξε και ο Μάο. Με την κατάσταση εκτός ελέγχου, διατάζει τελικά τον στρατό να πατάξει την αναρχία. Αμέτοχος θεατής ως τότε, παίρνει τον έλεγχο με σκληρή καταστολή στις επαρχίες. Πέντε εκατομμύρια νεαροί Ερυθροφρουροί γίνονται τώρα αγρότες διά της βίας.


Τον Απρίλιο του 1969, στο 9ο Συνέδριο του ΚΚΚ, ο Μάο ανακοινώνει τον θρίαμβο και τη λήξη της Πολιτιστικής Επανάστασης.

Μάταια. Οι συγκρούσεις συνεχίζονται για χρόνια και τελειώνουν μόνο με τον θάνατό του, το 1976. Η χήρα του, μέλος της διαβόητης «συμμορίας των τεσσάρων» σκληροπυρηνικών που κινούσαν τα νήματα, συλλαμβάνεται μαζί με τους άλλους.


Ο δρόμος είναι πλέον ανοιχτός για τους μεταρρυθμιστές. Την εξουσία αναλαμβάνει ο Ντενγκ Σιαοπίνγκ, ο οποίος επιστρέφει από στρατόπεδο αναμόρφωσης, μειώνει τον κρατικό έλεγχο στην παραγωγή και οδηγεί τη Λαϊκή Κίνα προς τον «Σοσιαλισμό της Αγοράς». Αυτόν που έβαλε μπρος τον «Κόκκινο καπιταλισμό», με ιλιγγιώδεις ρυθμούς ανάπτυξης που έφτασαν ως και το 10% στα τέλη του 20ού αιώνα.


Αλλά χωρίς δημοκρατία ως σήμερα, θηριώδεις ανισότητες και απίστευτη διαφθορά, οι εντάσεις συνεχίζονται σε κοινωνικό, πολιτικό και ιδεολογικό επίπεδο. Με αποκορύφωμα την εξέγερση για ελευθερία στην πλατεία Τιανανμέν και τη βίαιη καταστολή της από το καθεστώς την άνοιξη του 1989.


ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ

·         «Είστε η λευκή σελίδα της Ιστορίας! Εσείς θα χτίσετε τον πραγματικό κομμουνισμό! Ο κόσμος σάς ανήκει!». Με τέτοια συνθήματα δημιουργήθηκαν οι διαβόητοι Ερυθροφρουροί - σώμα εμπνευσμένο από την Οκτωβριανή Επανάσταση, με νεολαίους που φορούσαν κόκκινα περιβραχιόνια. Στη Λαϊκή Κίνα της δεκαετίας του '60 αναπτύσσουν και ρατσιστικές ιδέες. Μόνο οι «Κόκκινοι» είναι απόγονοι γνήσιων κομμουνιστών. Οι άλλοι, παιδιά από αντιδραστικές οικογένειες, είναι «μαύροι» και χρειάζονται επειγόντως σκληρή αναμόρφωση σε στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας.

·         Το Σινικό Τείχος; Στα γουρούνια Σεπτέμβριος 1966. Ερυθροφρουροί με επικεφαλής τη γυναίκα του Μάο καταστρέφουν με λύσσα ναούς και αφαιρούν τμήμα του Σινικού Τείχους - το χρησιμοποιούν για να φτιάξουν χοιροστάσια. Μαθητές σέρνουν δασκάλους έξω από τις τάξεις, τους χτυπάνε με ξύλα και πέτρες. Μερικούς τους σκοτώνουν επιτόπου. Αλλους τους ντύνουν με γελοία ρούχα, τους βάφουν το πρόσωπο με μαύρη μπογιά, τους βρίζουν και τους εξευτελίζουν χυδαία.

·         Κάν' το όπως ο «Μέγας Κολυμβητής» Το Κόκκινο Βιβλιαράκι τυπώνεται σε 70 εκατ. αντίτυπα. Οι Κινέζοι αναγκάζονται να αποστηθίσουν αποφθέγματα του Μάο, όπως «η τάξη των καπιταλιστών είναι το δέρμα και οι διανοούμενοι οι τρίχες του. Οταν το δέρμα πεθαίνει, το ίδιο παθαίνουν και οι τρίχες». Το καλοκαίρι του 1966 η «Λαϊκή Ημερησία» γράφει ότι εμπνευσμένος από τον επαναστατικό ενθουσιασμό του λαού ο πρόεδρος κολύμπησε 10 ναυτικά μίλια σε λιγότερο από 60 λεπτά (τέσσερις φορές πιο γρήγορα από το παγκόσμιο ρεκόρ). Δεκάδες Ερυθροφρουροί πνίγηκαν στην προσπάθειά τους να τον μιμηθούν.

 

Friday, January 15, 2016

Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα

Διάλεξη του Δημοσιογράφου Δημητρίου Καψάλα την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016  για τις τελευταίες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα. Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427
 
 

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Οδύσσεια. ραψωδία ο΄

Λιάτσα Δήμ.: Ομήρου Οδύσσεια. ραψωδία ο΄
 





 

Ελλάς, ο τόπος καταγωγής του ανθρώπου.


 
Ελλάς, ο τόπος καταγωγής του ανθρώπου.

Διότι σ’ αυτήν βρέθηκαν:

 Ο αρχάνθρωπος τών Πετραλώνων 11.000.000 ετών από τον  Άρη Πουλιανό, με παλαιολιθικά εργαλεία και ένα ιππάριο δίπλα του.

Ο Ημιόρθιος Ελλαδοπίθηκος (Helladopithecus semierectus) που έζησε στα δέντρα 17.000.000 χρόνια πριν.

Η πανίδα του Πικερμίου της περιόδου τού Μειοκαίνου (23.000.000-25.000.000  χρόνια πριν)που έχει βρεθεί από την Ουγγαρία,   μέσω των Βαλκανίων, έως το Ιράν.

Ο ουρανοπίθηκος ο μακεδονικός , 11.000.000 ετών στο Ξηροχώρι Θεσσαλονίκης .

Ενώ:  Στο σπήλαιο των πετραλωνων , ανακαλύφθηκαν τα αρχαιότερα ίχνη φωτιάς στον πλανήτη (στάχτη με οστά ζώων) ηλικίας 1.000.000 ετών.

Στο Δισπηλιό Καστοριάς βρέθηκε προϊστορικό οικισμός ηλικίας 8.500 ετών.


Greece, the birthplace of man.

Because in this
land it is found:
The Petralona Archanthropuses 11,000,000 years from Aris Poulianos with Paleolithic tools and a pony beside it.
The  Helladopithecus semierectus that lived in the trees 17 million years ago.
The fauna of Pikermi period Miocene (23 million-25 million years ago) that has been found from Hungary, through the Balkans, to Iran.
The ouranopithikos the Macedonian, 11,000,000 years in Xirochori Thessaloniki.
Whereas: in the Petralona Cave, discovered the oldest traces of fire on the planet (ashes with animal bones) aged 1 million years.
In Dispilio of Kastoria it is  found a prehistoric village 8500 years old.

Τι θα εκανες αν ο θεος σου ζητουσε να σφαξεις τα παιδια σου;



 
Αν ρωτησεις εναν χριστιανο ή εναν ισλαμιστη: "Τι θα εκανες αν ο θεος σου ζητουσε να σφαξεις τα παιδια σου;", οι πιθανες απαντησεις ειναι τρεις.


1. Ή θα σου απαντησει με (ειρωνικό) χαμογελο,οτι "Ο πραγματικος θεος ,δεν θα μου ζηουσε ποτε κατι τετοιο",(γιατι ξερει το ποσο τραγικο ακουγεται ολο αυτο) που αυτοματως , αναγαγει τον βασικο θεμελιο λιθο χριστιανισμου κ  του ισλαμισμου (Αβραάμ) σε εναν απλο σχιζοφρενη παιδοκτονο που ακουγε φωνες,

2. ή θα σου απαντησει:"Για τον θεο,ναι θα τα εσφαζα"! (ναι,μου δωθηκε τετοια απαντηση...), που επισης κανει τις 2 κυριες θρησκειες βασισμενες σε εναν εν δυναμει παιδοκτονο κ εναν μπασταρδο (στην καλυτερη) "θεο" που του αρεσει να τρολαρει σε τετοιο βαθμο, εναν γονέα.

3. Η τριτη περιπτωση , ειναι να σου απαντησει : "Δεν καταλαβαινεις. Δεν πιανεις το νοημα", το οποιο και μετα θα προσπαθησει ανεπιτυχως να σου εξηγησει με γενικοτητες, ή κομματια της βιβλου που ουτε ο ιδιος καταλαβαινει, μονο και  μονο για να δειξει οτι υποστηριζει αυτο που τυφλα πιστευει.

Και στις τρεις περιπτωσεις, ο θεμελιος λιθος, αποδυκνυεται σαθρος, κ χιλιετιρηδες πολεμων, αιματος, παραλογισμου, οπισθοδομησης της κοινωνιας, καταπιεσης δικαιωματων, προσυλιτισμου και ωμης βιας, ειναι χαμενες και σβησμενες απο την εξελιξη της ανθρωπότητας.



Ο Χριστιανισμός εξόντωσε τους αντιπάλους του.





Το μίσος κατά των Ελλήνων.


Ο Δημόκριτος όρισε την Νιρβάνα.


Sunday, January 10, 2016

Πολττιστική χωματερή.


Ο ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ


Ο ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

«και πάσσαλος έσται σοι επί της ζώνης σου, και έσται όταν διακαθιζάνεις έξω, και ορύξεις εν αυτώ και επαγαγών καλύψεις την ασχημοσύνην σου εν αυτώ. Ότι Κύριος ο θεός σου εμπεριπατεί εν τη παρεμβολή σου...»!!! Δευτερονόμιο ΚΓ΄ 14-15

Μάλιστα, υπήρξε και υπάρχει θεός ο οποίος κινδύνευε και κινδυνεύει να πατήσει ανθρώπινα κόπρανα! Προσοχή πιστοί. Προσοχή, για όνομα του θεού.

Ένα στοιχείο το οποίο συνεχώς τονίζουμε είναι ότι ο θεός των χριστιανών και ο θεός των Ιουδαίων είναι ένας και ο αυτός. Η επιμονή αυτή οφείλεται στην περίεργη άγνοια του δεδομένου αυτού από την πλευρά του χριστεπώνυμου πληρώματος. Νομίζουμε ότι η άγνοια αυτή, θεός φυλάξει, ίσως και να χρεώνει βαρύ αμάρτημα έναντι του θεού από την πλευρά του πιστού χριστιανού. Να μη γνωρίζει ο πιστός σε τι θεό πιστεύει! Δηλαδή αυτό δεν ενοχλεί τον θεό του; Δεν τον εκνευρίζει;
Μα τι είναι αυτά που λες; Ο θεός αυτός δεν είναι άνθρωπος για να εκνευρίζεται όπως εμείς! Έτσι απαντά ο χριστιανός άνθρωπος. Άλλη σοβαρή άγνοια από την πλευρά του! Καλά περίμενε και θα δεις μέσα από τις ίδιες τις Γραφές ότι όχι μόνον εκνευρίζεται αλλά και παρα-εκνευρίζεται μάλιστα.
Ότι επί πλέον οργίζεται, μισεί, μετανιώνει, λυπάται, χαίρεται, διαλογίζεται, ότι έχει στόμα, όσφρηση, χέρια, βραχίονες, πρόσωπο, γλώσσα, πόδια, αφή και ότι τίποτε δεν του λείπει απ’ όλα αυτά τα ανθρώπινα αισθήματα και συναισθήματα που διαθέτει ο άνθρωπος. Δηλαδή δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τον άνθρωπο.
Αποκλείεται απαντά ο χριστιανός. Αυτά συμβαίνουν στην ειδωλολατρία. Οι θεοί του Ολύμπου ήταν τέτοιοι. Εμείς δεν είμαστε ειδωλολάτρες. Ο δικός μας ο θεός είναι πνεύμα. Και ως πνεύμα δεν μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι που λες, χειρότερα κι από άνθρωπο. Καλά χριστιανέ μου θα δούμε σε λίγο ποια είναι η αλήθεια.
Αλλά πες μου σε παρακαλώ, πιστεύεις στην Βίβλο, την Παλαιά διαθήκη των Ιουδαίων; Φυσικά αφού είναι ιερό και θεόπνευστο βιβλίο της ορθοδοξίας μαζί με την Καινή. Αφού δεν γίνεται η Καινή να υπάρχει δίχως την Παλαιά. Δεν βλέπεις πόσες αναφορές έχει η Καινή στην Παλαιά. Οι προφήτες της Παλαιάς δεν προφήτεψαν την έλευση του Μεσσία; Ο Χριστός δεν είναι υιός του Γιαχβέ του θεού της Παλαιάς;
Πράγματι, ουδέποτε η ορθοδοξία έθεσε ζήτημα υποβάθμισης ή αποβολής (ήμαρτον Κύριε) της Παλαιάς Διαθήκης από την πίστη και την λατρεία της. Όποιος δεν το πιστεύει αυτό δεν έχει παρά να παρακολουθήσει μια οποιαδήποτε χριστιανική λειτουργία. Εκεί λοιπόν θα ακούσει με πόσο μεγάλη ευλάβεια και κατάνυξη οι ψαλτάδες ψάλλουν το «των αγίων πατέρων ημών Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ». Κι αν ακούσει κανείς εκεί μέσα έστω κι ένα ελληνικό όνομα ή τοποθεσία ή χωριό ή ποταμό ή βουνό να έρθει και να μου τρυπήσει την μύτη.
Οι άνθρωποι αυτοί τρέφουν τόσο τεράστιο σεβασμό προς τους προγόνους των Ιουδαίων που ούτε γι’ αστείο δεν τολμούν να αναφέρουν ελληνικό όνομα.
[Παρέκβαση: Για να φανταστείτε μέχρι ποιο σημείο έφτασε η κατάσταση αυτή, μέχρι και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές στη χώρα της Ελλάδος δέχονται τα Εβραϊκά ονόματα ενώ απορρίπτουν τα Ελληνικά!!! Πώς είπατε; Ν’ αφήσω τα κακόγουστα αυτά αστεία. Κι όμως, την πατήσατε αγαπητοί μου. Ιδού για ποιόν λόγο χάσατε το στοίχημα.
Εάν χρησιμοποιήσετε στον υπολογιστή σας το εργαλείο «ορθογραφικός και γραμματικός έλεγχος» και γράψετε τις λέξεις Αβραάμ ή Ισαάκ ή Ιακώβ, θα διαπιστώσετε ότι δεν θα σας υπογραμμίσει, με την κόκκινη τεθλασμένη γραμμή, κανένα λάθος. Για γράψτε όμως κάτι όπως ας πούμε «τον Αριστοτέλην» ή «την Υπατίαν» ή «ποιός» ή «καμμιά» και μετά τα λέμε.
Ένσταση είπες; Ναι, το καμμιά είναι λάθος, διότι πρέπει να το γράψεις με ένα μ. Σε καμμιά περίπτωση άνθρωπέ μου δεν θα το γράψω μ’ ένα μ. Διότι το καμμιά είναι σε μια λέξη τα καν και μιά, δηλαδή κανμιά που γίνεται καμμιά (νμ>μμ), όπως η λέξη γράμμα ήταν γράφμα κι έγινε γράμμα (φμ>μμ), διότι από το γράφ-ω παράγεται. Δηλαδή εσύ κρατάς το γράμμα και πετάς το καμμιά; Κατάλαβες τώρα πώς εσκεμμένα πάνε να μας διαλύσουν τη γλώσσας; Να σβήσουν τα ίχνη της ιστορίας που φέρουν οι ίδιες οι λέξεις από μόνες τους;
Όλους αυτούς που ανέλαβαν το «θεάρεστο» αυτό έργο, οι πατρόνες τους, τους ανακηρύσσουν καθηγητές και πρυτάνεις. Θα τους δείτε σε τηλεοπτικές εκπομπές, την ώρα που εξηγούν τους λόγους για τους οποίους το έγκλήμά τους αυτό συντελείται χάριν της προόδου της ελληνικής γλώσσας, να αμολούν και μια ομολογία χριστιανικής πίστεως, δίχως να τους την ζητήσει κανείς, για να δείξουν στο παπαδαριό, ότι δεν λησμονούν το χρέος που τους οφείλουν.]
Λέγαμε λοιπόν ότι η Παλαιά Διαθήκη είναι το θεμέλιο της Καινής. Επί πλέον ο ίδιος ο Χριστός αναφέρεται συνεχώς στις γραφές («γέγραπται») για να χαρακτηρίσει ως θεόπνευστα τα βιβλία της. Ιδού οι αποδείξεις: Ματθ. κα΄ 42, Μαρκ. ιβ΄ 10,24, Λουκ. κδ΄ 27, δ΄ 4,8, Ιωαν. β΄ 42, ι΄ 35, Πραξ. η΄ 32, Ρωμ. α΄ 2, Γαλάτ. γ΄ 10,13,22, Ιακώβ. β΄ 8, Α΄ Πετρ. β΄ 6 κ.ά.
Όπως θα διαπιστώσουμε σε λίγο στα ιερά, για τους χριστιανούς, αυτά βιβλία ο θεός τους περιγράφεται ως και σαν κατ’ εξοχήν ανθρωπομορφικός, μέχρι εκνευριστικού βαθμού. Όταν, μετά λυσσώδους μανίας και διαχρονικώς, ο χριστιανισμός λοιδορεί, ψέγει και ειρωνεύεται όλους τους αλλόθρησκούς του επ’ ανοησία, για τον λόγο ότι λατρεύουν θεούς, στους οποίους αποδίδουν πλείστες ανθρώπινες αδυναμίες. Αδυναμίες που διακατέχουν τον δικό τους θεό στον ίδιο και μεγαλύτερο βαθμό.
Αδυναμίες πλην μιας, για να μη τον αδικήσουμε. Δεν ερωτεύεται με τίποτε θνητές. Για θεές ούτε λόγος, αφού στον ουρανό του δεν υπάρχουν ούτε θεές ούτε θεοί άλλοι πλην αυτού. Για το άγιο πνεύμα δεν γίνεται λόγος, είναι το δικό του πνεύμα. Περί δε του υιού θα δούμε στη συνέχεια.
Μάλιστα ο θεός αυτός μέχρι και σήμερα επιμένει ν’ απεχθάνεται τα ερωτικά και γενετήσια, πληρώνοντας ευχαρίστως το τίμημα με τα σεξουαλικά σκάνδαλα και τις σεξουαλικές ανωμαλίες που μαστίζουν τα μοναστήρια και τον κλήρο του. Ποια μεγαλύτερη απόδειξη μπορεί να υπάρξει από την συνεχή διαμαρτυρία του προέδρου των κληρικών ο οποίος συγκεκριμένα την διατυπώνει ως εξής: «δεν πάει άλλο, γέμισε η εκκλησία με ομοφυλόφιλους μητροπολίτες».
Για να πούμε όμως όλη την αλήθεια ο Γιαχβέ υπέπεσε κι αυτός στον πειρασμό να κάνει ένα παιδάκι όπως όλος ο κόσμος των θνητών και των θεών. Βεβαίως κατέστη αθώος και άμοιρος του γαμείν ένεκα του κρίνου. Και προ παντός έναντι του έκφυλου αφροδισιομανούς εκείνου Διός, του αμετανόητου γονιμοποιού των Ελληνίδων γυναικών. Του θεού του γένους αυτού όπου οι θνητές γυναίκες , δια του Διός πολιτισμού, γεννούσαν και ημίθεους εκτός από θνητούς ανθρώπους.
Ανθρώπους δηλαδή αθάνατους, για όλη την υφήλιο. Ο Ιπποκράτης είναι και θα είναι αθάνατος δίχως καμμιά αμφιβολία. Όσο θα υπάρχει το ανθρώπινο είδος οι γιατροί όλου του κόσμου θα ορκίζονται δια του όρκου του. δεν πρόκειται κανείς γιατρός να ορκισθεί στον Γιαχβέ ή στον Χριστό ή στον Αβραάμ ή σε οποιονδήποτε άγιο του χριστιανισμού. Ο λόγος είναι πασιφανής. Όλοι αυτοί οι τελευταίοι «γιάτρευαν» με φακιρικά, με ματζούνια, με κόκαλα πεθαμένων και με τίμια ξύλα. Ο Ιπποκράτης όμως γιάτρευε με επιστήμη, με εγχειρήσεις, με φάρμακα. Δίδασκε ανατομία, φαρμακολογία και ψυχοθεραπεία.
Ο Αριστοτέλης είναι αθάνατος. Και μετά από εκατομμύρια χρόνια (εάν δεν εξαφανιστεί το ανθρώπινο είδος από το πρόσωπο της γης, λόγο της ασέβεια του χριστιανικού κόσμου προς αυτή, βλέπετε ότι άλλος κόσμος τους ενδιαφέρει και συνεχώς μιλούν για την βέβαια καταστροφή αυτού εδώ του γήινου) όποιος θα σπουδάζει ψυχολογία, σ’ οποιοδήποτε σημείο της υφηλίου, θα είναι αναγκασμένος να μάθει ότι ο πρώτος άνθρωπος, σ’ αυτόν εδώ τον κόσμο, που μίλησε επιστημονικά για την ανθρώπινη ψυχή και επί πλέον έγραψε ογκώδη βιβλίο περί αυτής, ήταν κάποιος Έλληνας ονόματι Αριστοτέλης.
Σ’ όποιο θέμα των ανθρωπίνων ενδιαφερόντων κι αν ανατρέξει κανείς θα εξαναγκάζεται να προσπίπτει στους Έλληνες. Διότι αυτοί πρώτοι άνοιξαν και περπάτησαν τα μονοπάτια όλων των επιστημών. Αυτοί τα παιδιά του Διός. Αυτός ο λαός που προτιμούσε χίλιες φορές να γονιμοποιήσει κάποιος θεός την γυναίκα τους παρά ο ίδιος ή ο γείτονάς τους, όπως αντιθέτως προτιμούν οι Ιουδαιοχριστιανοί. Δηλαδή πόσο μυαλό χρειάζεται κάποιος άνθρωπος για να αντιληφθεί ότι, όταν το γένος των Ελλήνων «έβαζε τον Δία να γκαστρώνει τις γυναίκες του», εννοούσε να τις γονιμοποιήσει με το καλύτερο σπέρμα του Ελληνικού πολιτισμού. Δηλαδή τόσο βόδια μας κατάντησε η χριστιανική απαιδευσιά μας!
Χάριν όμως της υποσχέσεώς μας ας δούμε το πρόσωπο του Γιαχβέ, παρ’ όλο που οι πιστοί του ισχυρίζονται ότι μόνον μετά θάνατον μπορεί να το αντικρίσει κανείς και μάλιστα μόνον εάν σωθεί. Από τι να σωθεί; Φυσικά από τον ίδιο. Διότι του θεού αυτού είναι αρμοδιότητα ποιος θα σωθεί και ποιος θα ριφθεί στο «πυρ το εξώτερον». Να πιστεύεις σ’ έναν θεό και να πασχίζεις μια ζωή να σωθείς απ’ αυτόν! Να μην υπάρχει άλλος θεός να προστρέξεις σ’ αυτόν για την σωτηρία σου. Όπως τότε που ο Οδυσσέας κυνηγημένος από την οργή του Ποσειδώνα επικαλούνταν την θεά Αθηνά και σώζονταν.
Επειδή γνωρίζουμε κάποιον καλό και μορφωμένο χριστιανό, κατά πολύ αρμοδιότερο από μας και για να μη χρειαστεί να ελέγχουμε συνεχώς την εμφανέστατη εμπάθειά μας προς τα χριστιανικά πράγματα, θα του δώσουμε ευχαρίστως τον λόγο, αφού η χειρονομία αυτή βολεύει απόλυτα και τις δύο πλευρές.
Ο άνθρωπος αυτός λέγεται Παναγιώτης Ι. Μπρατσιώτης. Καθηγητής της θεολογίας στο Πανεπιστήμιο των Αθηνών. Το 1915 διορίστηκε καθηγητής των ιερών στο διδασκαλείο Πειραιώς. Κατά το 1921-22 διετέλεσε και διευθυντής του περιοδικού «Ιερός Σύνδεσμος», επισήμου τότε οργάνου της Ιεράς Συνόδου. Το 1924 διορίστηκε υφηγητής στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου κ.λπ.
Μας περιγράφει λοιπόν εμπεριστατωμένα τον Γιαχβέ, μέσα από την Π.Δ. στην εγκυκλοπαίδεια «Πυρσός» στη σελ. 765: «... Και αλλαχού μεν αποδίδονται εις τον θεόν αισθήσεις, οίον όρασις δι’ ής τα πάντα εφορά (Α΄ Βασιλ. ΙΕ΄ 19, Ψαλμ. Θ΄ 14, Ησαΐου ΛΖ΄ 17 και πολλά άλλα), ακοή (Δευτερ. ΛΓ΄ 7, Ψαλμ. Ε΄ 2, Μιχ. Ζ΄ 7 και πολλά άλλα), όσφρησις (Γενες. Η΄ 21, Εφεσ. Ε΄ 2 και άλλα), αφή (Ιωβ ΙΘ΄ 21, Ιερεμ. Α΄ 9 και άλλα), αλλαχού δε μέλη του ανθρωπίνου σώματος, οίον στόμα δι’ ού λαλεί (Ησ. Α΄ 20, Ιερεμ. ΚΓ΄ 16), γλώσσα δίκην πυρός καταναλίσκοντος (Ησ. Λ΄ 27), χείρες δε και βραχίονες, δι’ ών τα πάντα δύναται (Ψαλ. ΙΣΤ΄ 14, Ησ. ΙΘ΄ 25, Ιερεμ. ΚΑ΄ 5, Αββακ. Β΄ 16 και άλλα), πρόσωπον (Ψαλμ. ΞΘ΄ 4), πόδες (Ησ. ΞΣΤ΄ 1 και άλλα), αλλαχού κινήσεις ανθρώπινοι (Ωσηέ ΙΑ΄ 3, Ησ. ΣΤ΄ 1, Αμως Ζ΄ 9, Γεν. ΙΑ΄ 7 και άλλα πολλά), αλλαχού δε αποδίδεται τω θεώ ψυχή (Εβρ. Ι΄ 38) μετά παθών ανθρωπίνων, οίον μίσους (Ησ. Α΄ 14), χαράς (Ησ. ΜΒ΄ 1), λύπης (Γεν. ΣΤ΄ 6), οργής (Ψαλμ. Β΄ 12), μετανοίας (Γεν. ΣΤ΄ 6), των τοιούτων ανθρωπομορφισμών λεγομένων και ανθρωποπαθισμών. Τέλος αποδίδονται τω θεώ εν τη Βίβλω διάφοροι ενέργειαι ή καταστάσεις διανοητκαί, οίον ανάμνησις (Τωβ. Γ΄ 3), πρόβλεψις (Δ΄ Βασιλ. ΙΘ΄ 27), διαλογισμός (Ιωνά Α΄ 6, Σοφ. Σολομ. Δ΄ 17), λήθη (Ψαλ. ΙΒ΄ 1)».


Και μάλλον από ευγενική διάθεση ο αγαθός αυτός καθηγητής παρέλειψε να αναφέρει ότι ο θεός αυτός κινδύνευε σχεδόν να πατήσει ακόμη και ανθρώπινα κόπρανα!!! Φανταστείτε να αναφέρονταν κάτι ανάλογο για τον Δία. Κι όμως για την Βίβλο τέτοιες θεϊκές περιπέτειες φαντάζουν φυσιολογικές.
Και για τους πιστούς και για τους άπιστους καταθέτουμε την απόδειξη: Δευτερονόμιο ΚΓ΄ 14-15 «και πάσσαλος έσται σοι επί της ζώνης σου, και έσται όταν διακαθιζάνεις έξω, και ορύξεις εν αυτώ και επαγαγών καλύψεις την ασχημοσύνην σου εν αυτώ. Ότι Κύριος ο θεός σου εμπεριπατεί εν τη παρεμβολή σου...»!!!
Σ’ όλες τις αποδόσεις στην νεοελληνική οι οποίες διαθέτουν τις εγκρίσεις της εκκλησίας της Ελλάδος, το προαναφερθέν χωρίο αποδίδεται ως εξής: «θα έχεις στη ζώνη σου τσαπί και όταν πηγαίνεις έξω προς σωματική σου ανάγκη να ανοίξεις λάκκο και μετά να σκεπάσεις τα κόπρανά σου».
Κι όλ’ αυτά διότι «ο Κύριος ο θεός σου πηγαινοέρχεται μέσα στο στρατόπεδό σου...». πρόκειται περί εντολής του Μωϋσή προς στρατωνισμένους Ισραηλίτες. Μια εντολή που δεν χρειάζεται να δώσει κανείς καν στις γάτες, φέρ’ ειπείν, διότι τα ζώα αυτά το πράττουν από μόνα τους και μάλιστα με εξαιρετική επιμέλεια.
Σ’ όποιον κι όποια αρέσουν τέτοιες θεϊκές ιστορίες μπορεί να διασκεδάσει όσο τραβά η ψυχή του αφού η Π.Δ. έχει αρκετές καταγεγραμμένες. Σε κάθε ενδιαφερόμενο ευχόμαστε καλή διασκέδαση.
 
 
 

Τότε θα δεις τα οπίσθιά μου.


Thursday, January 07, 2016

Πάνω στον φόβο στήθηκε η Εκκλησία και πλουτίζει εις βάρος μας.

 
Είσαι χριστιανός αγαπητέ  επειδή ζεις σε αυτή την χώρα, αναρωτήθηκες αν είχες γεννηθεί στην Ινδία ή την Κίνα ή την Αραβία σε ποιόν θεό θα πίστευες και αν έγραφες στα παλαιότερα των υποδημάτων σου τι φέρεται να είπε ο Χριστός και έδινες σημασία στις διδασκαλίες του όποιου θεού ή προφήτη;

Πάνω σε αυτό τον φόβο στήθηκε και η Εκκλησία και πλουτίζει εις βάρος μας και ελέγχει τη ζωή μας.

 Όπως είπε και ο Bertrand Russell στην ερώτηση :

“Δεν φοβάστε ποτέ ότι ο Θεός (εννοούν ο Γιαχβέ - Χριστός) θα σας τιμωρήσει επειδή τον αρνηθήκατε;”
 
απάντησε:

“Όχι βέβαια, αλλά αυτό δεν μου προκαλεί ανησυχία. Παρατηρώ ότι πολλοί άνθρωποι δεν πιστεύουν στον Θεό, αλλά δεν βλέπω να τιμωρούνται για αυτό. Και αν πράγματι υπήρχε θεός, μου φαίνεται απίθανο να έχει τόση ματαιοδοξία ώστε να προσβάλλεται από αυτούς που αμφιβάλουν για την ύπαρξή του.”


Η ανάρτηση ανήκει στα Σχόλια στο "πάρε-δώσε"

 

Αποδείξει και μαρτυρίες για τον ΓΑΠ


 
Αποδείξει και μαρτυρίες για τον ΓΑΠ

Κείμενα που προέκυψαν από ομάδα πολιτών που μάζεψε τα ντοκουμέντα και μια διαδικτυακή φίλη μού τα διέθεσε και την ευχαριστώ πολύ. Οι εκφράσεις που χρησιμοποιούνται είναι αυτούσιες από τα αρχικά κείμενα και δεν λογόκρινα ουδόλως τις διατυπώσεις τους. Το λέω για να μην παρεξηγηθεί το γεγονός κάποιων κοσμητικών επιθέτων, αφού τα υποκοριστικά δεν τα έβαλα εγώ.

Δείτε και κρίνετε:

Το 1999, ως υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης Σημίτη, ο Γιώργος Παπανδρέου επισκέφθηκε το Τορόντο. Ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Ντέιβιντ Κοέν, λίγο καιρό νωρίτερα, παρουσία του Άκη Τσοχατζόπουλου, είχε δηλώσει σε ερώτημα για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις ότι «ενώ μέχρι τότε υπήρχε κίνδυνος πολέμου με τους Τούρκους, συμμάχους μας μέσα στο ΝΑΤΟ, κατάφεραν οι δυο αυτοί εταίροι να τα βρουν, ύστερα από παραχωρήσεις της Ελλάδας σε εθνική κυριαρχία». Σε συνέντευξη Τύπου προς τους φορείς των ομογενειακών μέσων ενημέρωσης, σε κεντρικό ξενοδοχείο του Τορόντο, ο ΓΑΠ υπεραμύνθηκε της πολιτικής του να ονομάσει τους μουσουλμάνους της Θράκης Τούρκους. Ζήτησε μάλιστα την κατανόηση των απόδημων ομογενών, οι οποίοι έχουν τις δικές τους εμπειρίες πάνω στον πολυπολιτισμό. Όταν ρωτήθηκε αν ο ισχυρισμός του Ντέιβιντ Κοέν τον βρίσκει σύμφωνο, απάντησε: «Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γης λιγότερα από εκείνα που μας ανήκουν και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ό,τι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσου- με μάτι από τον κίνδυνο κάποιας ξαφνικής επίθεσης κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας» (εφημερίδα Πατρίδες του Καναδά - η δήλωση έγινε από τον κ. Γ. Παπανδρέου προς τον εκδότη της εφημερίδας κ. Θωμά Σάρα, σε δημόσια εκδήλωση, παρουσία πλήθους κόσμου και μαρτύρων, όπως, για παράδειγμα, του Έλληνα πρέσβη στον Καναδά Γιάννη Θωμόγλου).

Ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης. Δυσαρεστημένος από τη διακρατικά συμφωνία Ελλάδας-Ρωσίας για τον αγωγό ρωσικού πετρελαίου Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολης εμφανίστηκε στην Αλεξανδρούπολη ο Γ. Παπανδρέου, λέγοντας ευθέως ότι «...η διακρατική συμφωνία κατοχυρώνει τα συμφέροντα μόνο της μιας πλευράς [της Ρωσίας]». Μετά ανακάλυψε εντελώς προσχηματικά και περιβαλλοντικά ψευδοπροβλήματα. Ό,τι εντέλλονται οι ΗΠΑ αυτό προωθεί... (Ελευθεροτυπία 10/09/2009, με τίτλο «Παγώνει τον αγωγό»).

Αξίζει να δούμε τη δήλωση αυτή σε συνδυασμό με τη δήλωση του Αμερικανοί υφυπουργού Εξωτερικών Μπράιζα επί Μπους, ότι «αποτελεί στρατηγικό λάθος το 80% του φυσικού αερίου της χώρας σας να προέρχεται από την Gazprom. Η πρακτική αυτή πλησιάζει σε αυτό που λέμε μονοπώλιο», είπε και, εξαντλώντας τα όρια πίεσης προς την ελληνική κυβέρνηση ενόψει της επίσκεψης Καραμανλή στη Μόσχα στα τέλη Απριλίου, συμπλήρωσε, «αναρωτιέμαι ποια πολιτική ηγεσία δεν βλέπει ότι μια τέ¬τοια εξάρτηση είναι επικίνδυνη (Καθημερινή, 11/04/2008 - φαίνεται πως οι Έλληνες είναι έτοιμοι να δεχθούν αυτή την πολιτική που ζητούσαν από τότε οι Αμερικανοί).

Βαφτίζει τούρκικα τα Στενά! Ύστερα από προφορική εντολή του υπουργού Εξωτερικών Γ. Παπανδρέου προς τις Βρυξέλλες, η Ελλάδα αποδέχθηκε το αίτημα της Τουρκίας να αλλάξει στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ η διεθνώς κατοχυρωμένη από τη Συνθήκη του Μοντρέ του 1936 ονομασία των «Στενών» σε «Τουρκικά Στενά». Το τουρκικό αυτό αίτημα ήρθε πιεστικά στους κόλπους του ΝΑΤΟ το 2001, με την Αθήνα να μην συναινεί στην αλλοίωση της ορολογίας της διεθνούς Συνθήκης του Μοντρέ για τα Στενά μέχρι πριν από λίγες μέρες (Ελευθεροτυπία, 07/06/2002, είδηση υπ’ αριθμόν 6 στην επισκόπηση του ελληνικού Τύπου). [Βέβαια, αυτή ήταν μια παραχώρηση και όχι μια αλλαγή στη συνθήκη, για να ακριβολογούμε, όπως με ενημέρωσε υπεύθυνα φίλος διπλωμάτης.]

Η Τουρκία στην ΕΕ. «Θα σύρουμε το κάρο της Τουρκίας στην ΕΕ» (Καθημερινή, 19/12/1999). Μαζί με τα κανόνια της εισβολής στην Κύπρο; Και με μετακίνηση πλη¬θυσμών στην Ελλάδα και την Ευρώπη; Μέγα θέμα και μέγα ατόπημα και μέγιστη εναντίωση στη γραμμή του Ανδρέα.

Έγινε αυτόκλητος εκπρόσωπος του τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών (!) και εκτέθηκε ανεπανόρθωτα. Το σχόλιο του κ. Γ. Παπανδρέου για τη δημοσίευση στον τουρκικό Τύπο «μαύρης λίστας» Ελλήνων για την είσοδό τους στην Τουρκία. «Τέτοιες πράξεις προέρχονται από ακραίους κύκλους της Τουρκίας, οι οποίοι θέλουν να φρενάρουν την ελληνοτουρκική προσέγγιση», δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Flash και σχολιάζοντας το δημοσίευμα της Σαμπάχ, σύμφωνα με το οποίο οι τουρκικές αρχές έχουν απαγορεύσει την είσοδο στη χώρα πενήντα έξι προσωπικοτήτων της πολιτικής και κοινωνικής ζωής από χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα (Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, 26/04/2000). Αλλά έφαγε... άδειασμα την επόμενη μέρα, αφού ο (πραγματικός) εκπρόσωπος του τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών παραδέχθηκε την ύπαρξη της μαύρης λίστας! Ανώτατος αξιωματούχος του τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών φέρεται να δήλωσε στην εφημερίδα πως «κατά καιρούς το Υπουργείο Εσωτερικών θέτει περιορισμούς εισόδου στη χώρα, αλλά η συγκεκριμένη λίστα με τα άτομα των οποίων η είσοδος στην Τουρκία απαγορεύεται αναθεωρήθηκε το 1999» (Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, 27/04/2000).

Ο Θόδωρος Πάγκαλος για τον Γ. Παπανδρέου. Αναφερόμενος στον τότε υπουργό Εξωτερικών, ο Θόδωρος Πάγκαλος είπε ότι είναι «σοβαρή έλλειψη φρόνησης να λέει κάποιος, όπως ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, ότι χρειάζονται υποχωρήσεις από Ελλάδα και Τουρκία για να τα βρούμε και ότι άλλαξε το κλίμα. Αυτά είναι αμερικάνικα και επίσημη ανθελληνική προπαγάνδα των Αμερικανών», είπε ο κ. Πάγκαλος, σύμφωνα με δελτίο Τύπου τηλεοπτικού σταθμού, «και δεν πρέπει να την υιοθετούμε και να την κάνουμε δική μας θέση». Χαρακτήρισε μάλιστα την τακτική του Γιώργου Παπανδρέου απαράδεκτη, ότι κάνει ζημιά στην εξωτερική πολιτική της χώρας και δεν σχετίζεται με την αντικειμενική πραγματικότητα. «Σε αντίθεση με τον ίδιο», είπε, «ο Γιώργος Παπανδρέου ασκεί πολιτική ίσων αποστάσεων, μια τακτική που είναι αδιέξοδη και που δεν οδηγεί πουθενά στις σχέσεις μας με την Τουρκία» (Τα Νέα, 19/10/1999).

Ο Ισμαήλ Τζεμ για τον Γ. Παπανδρέου. «Κάποτε είπα στον Γιώργο Παπανδρέου πειράζοντάς τον: “Αν κάποια μέρα τα βρεις δύσκολα στην ελληνική πολιτική ζωή, μην λυπηθείς. Βάζεις υποψηφιότητα στην Τουρκία και θα εκλεγείς αμέσως...”» (Εψιλον, 25/01/2004 - αναφορά σε αυτή τη δήλωση και σε άλλες σχετικές με τον ΓΑΠ από την εφημερίδα Χρόνος, 27/02/2004).

Λευκά κελιά στην Τουρκία (ο γελοιογράφος Στάθης για τον Γ. Παπανδρέου). Στις 15/03/2001, στη σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ, ο Βέλγος υπουργός, για να εξυπηρετήσει τις γαλλογερμανικές σκοπιμότητες, πρότεινε να καταδικαστεί η Τουρκία για την κατάσταση των πολιτικών κρατουμένων της («λευκά κελιά», δολοφονίες κ.λπ.). Ενώ κανείς υπουργός δεν τόλμησε να φέρει αντίρρηση, ούτε ακόμα και ο επίτροπος Φερχόιγκεν, σηκώθηκε ο Γιωργάκης και υποστήριξε ότι «η τουρκική κυβέρνηση ρυθμίζει το καθεστώς των φυλακών προς τη σωστή κατεύθυνση», ακυρώνοντας την έκδοση απόφασης! Από τότε έχουν πεθάνει εκατόν εφτά απεργοί πείνας μέχρι το 2004 (απόσπασμα και πάλι από την εφημερίδα Χρόνος, 27/02/2004). Τα σχόλια του Στάθη γι’ αυτή του τη στάση είναι ενδεικτικά: «“Προς τη σωστή κατεύθυνση προχωρεί η Τουρκία όχι μόνον γενικώς, αλλά και εις ό,τι αφορά τα λευκά κελιά!” Ποιος το δήλωσε αυτό (το φρικώδες); Ο κ. Γιωργάκης Παπανδρέου! Ενώπιον ποίων; Των άλλων δεκατεσσάρων υπουργών Εξωτερικών της Ένωσης! Μάλιστα αυτόκλητος!! Διευκολύνοντας έτσι την Τουρκία να αποφύγει επίσημη ευρωπαϊκή κριτική και ίσως καταδίκη. Πότε όλα αυτά; Την ίδια στιγμή που στα λευκά κελιά πεθαίνουν άνθρωποι! Που το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Στρασβούργο καταδικάζει σφόδρα την Τουρκία, δίνοντας ένα διπλωματικό όπλο στην Κύπρο, το οποίον πλεονέκτημα η ελληνική κυβέρνηση, διά του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Ρέππα, πέταξε στα ψάρια. Το “στοίχημα” του Γιωργάκη να γίνει καλός άνθρωπος ο Τζεμ ή να γίνει ο Άγιος Φραντζέσκο της Ασίζης ο Ετζεβίτ, θα ’ταν μια δική του απλώς ελαφρότης, αν ο “κατευνασμός” δεν ήταν μια πολιτική που, ιστορικώς, οδη¬γεί ασφαλώς στον πόλεμο και την ενδοτικότητα. Αλλά εξίσου τρομερό είναι αυτό που συμβαίνει με τους πολιτικούς κρατούμενους στην Τουρκία. Ο θάνατος και η τρομοκρατία δεν σηκώνουν αστεία, όπως οι δηλώσεις του Γιωργάκη! Όταν η ελληνική Χούντα βασάνιζε Έλληνες πολιτικούς κρατούμενους, ουδείς Ευρωπαίος ή άλλης καταγωγής πολιτικός βρέθηκε να δηλώσει ότι η Ελλάδα κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Είναι ντροπή για την Ελλάδα, ντροπή για την κυβέρνηση, ντροπή για τους Έλληνες αυτή η δήλωση του κ. Παπανδρέου. Ντροπή που δυστυχώς φαίνεται να περνά απαρατήρητη απ’ τον πολύ λαό...» (Στάθης Σταυρόπουλος, Ελευθεροτυπία, 16/05/2001 - αξίζει κανείς να διαβάζει τα κείμενά του, είναι αυθεντικός).

Εκ πεποιθήσεων άθεος (απόσπασμα από βιβλίο της πρώην [πρώτης] συζύγου του Γ. Παπανδρέου): «Κάποια μέρα βέβαια έμαθε και το Καστρί ότι ο Γιώργος και η Εύα είχαν κάνει πολιτικό γάμο στο Λονδίνο. Εδώ, όμως, ήταν Ελλάδα και καθώς το νεαρό ζευγάρι άρχιζε σιγά σιγά να αποκτά τον δικό του κύκλο, ανέκυψε εκ των πραγμάτων η ανάγκη να γίνει και θρησκευτικός γάμος... Αυτό δημιουργούσε ψυχολογικό πρόβλημα για την Εύα, πολύ περισσότερο όταν σκεφτόταν ότι θα γινόταν μητέρα... Έθεσε λοιπόν στον Γιώργο θέμα θρησκευτικού γάμου. Και τότε βρέθηκε μπροστά σε μια οδυνηρή έκπληξη. Ο Γιώργος Παπανδρέου της δήλωσε ορθά κοφτά ότι σε καμία περίπτωση δεν είχε σκοπό να κάνει θρησκευτικό γάμο γιατί, όπως της είπε, ήταν εκ πεποιθήσεως άθεος... Αμέσως μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία ο πατέρας του θα περνούσε το νόμο για την αναγνώριση του πολιτικού γάμου και θα λυνόταν το πρόβλημα». [Πηγή: Η Εύα Γεωργίου Παπανδρέου Αποκαλύπτει, σ. 17. Σημείωση: Δεν παρατίθεται το απόσπασμα για να καταδικαστούν όλοι οι εκ πεποιθήσεως άθεοι, αλλά επειδή δικαιούνται οι Έλληνες να γνωρίζουν τις πεποιθήσεις του εκάστοτε πρωθυπουργού που πρόκειται να εκλέξουν.]

Σημείωση·. Τα αποσπάσματα που διαβάσατε δημοσιεύτηκαν το 2009, προ των βουλευτικών εκλογών, στο Διαδίκτυο.

Τι μας είπε ο ΓΑΠ;

«Η κρίση είναι ευκαιρία!» Δεν σταματούσε να το επαναλαμβάνει. Τελικά είχε δίκιο, κάποιοι λεηλατούν σε τιμή ευκαιρίας «υποτιμημένα ακίνητα», που το κόστος κατασκευής τους είναι υπερπολλαπλάσιο από την τιμή πώλησης. Και βέβαια όταν ο κόσμος είναι σε απελπισία έρχονται οι μαυραγορίτες. Κάποιοι από αυτούς «κολατσίζουν» από την Κατοχή μέχρι σήμερα. Είναι γνωστά τα ονόματα αυτών που από το 1940 μέχρι σήμερα είναι δοσίλογοι και μαυραγορίτες οικογενειακώς. Εκείνο που δεν είναι γνωστό είναι ότι διατελούν ως ευνοούμενοι του κυκλώματος ΓΑΠ και εξακολουθούν να κερδοσκοπούν.

Τα καρτέλ των τραπεζών επιτίθενται.


Sunday, January 03, 2016

Η περίπτωση του Θάνου Βερέμη.


Ο Θάνος Βερέμης

Ο Θ. Βερέμης είναι ο διαχρονικός εκλεκτός του συστήματος, που ανέλαβε εργολα­βικά να αποδομήσει την εθνική παιδεία. Μεγάλη φυσιογνωμία ο Ιερεμίας, εξ ου και Βερέμης. Ο μακαρίτης ο αδερφός του είχε τους ανελκυστήρες OTIS... Ο άνθρωπος αυτός, εκλεκτός των νεοταξιτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της εκσυγχρονιστικής Αρι­στερός, ανέλαβε με σχέδιο να περάσει την καταστροφή της εθνικής συνείδησης στην παιδεία. Μια σφηκοφωλιά γέμισε δηλητήριο την παιδεία, βάλανε στόχο τις αθώες παιδικές ψυχές! «Από μικρά παιδιά πρέπει να τα ευνουχίσουμε ιδεολογικά», είπαν. Ο Βερέμης δεν παιζόταν: Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, ΕΛΙΑΜΕΠ - το βασικό όρ­γανο γεωπολιτικής επιβολής της αμερικανικής άποψης στην Ελλάδα (think tank). Και γύρω του η ομπρέλα όλων των συναφών δυνάμεων.

Πολλοί του έκαναν πλάτες. Έφτιαξε το σίριαλ με τις ανθελληνικές ιστορικές πα­ραχαράξεις της Επανάστασης του 1821 για την τηλεόραση του Σκάι και εξόργισε κάθε φιλομαθή ιστορικό με τις εσκεμμένες ανακρίβειές του. Είχε τρομακτική εύνοια από τα κέντρα ελέγχου συνειδήσεων. Έκανε αυτά που είχαν σχεδιάσει οι κοινής αντίληψης νεοταξίτες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Είναι διακομματικό το έγκλημα. Για πα­ράδειγμα, ήταν και πέτυχε ξανά να εκλεγεί πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παι­δείας, σε επεισοδιακή συνεδρίαση με απουσία τριών βουλευτών του ΚΚΕ και άλλων τριών βουλευτών του ΠΑΣΟΚ στις 20/02/2008, ενώ θα έπρεπε να έχει αναγκαστεί σε παραίτηση.

Όσο για όλα αυτά που του καταλογίστηκαν κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η επωδός του ήταν: «Μην πιστεύετε αυτά που διαβάζετε. Έχω ακούσει απίστευτα πράγματα για το άτομό μου. Διαφώνησα με τον υπουργό Παιδείας Ε. Στυλιανίδη για την απόσυρση του βιβλίου της Ιστορίας της έκτης δημοτικού, γι’ αυτό και του είμαι ευγνώμων που με προτείνει». Εδώ οι ευθύνες της κυβέρνησης του Κ. Καραμανλή είναι εμφανείς.

Εν μέσω αντεγκλήσεων και με σαφώς εκπεφρασμένη την αντίρρηση σύσσωμης της Αντιπολίτευσης έγινε η επανεκλογή Βερέμη, που κανονικά δεν θα είχε επιτευ­χθεί, δεδομένου ότι η Αντιπολίτευση είχε την πλειοψηφία στην επιτροπή (είκοσι οχτώ βουλευτές έναντι είκοσι εφτά της ΝΔ). Η πολιτικά επιλεγμένη απουσία των βουλευ­τών του ΚΚΕ Κ. Αλυσσανδράκη, Δ. Τσιόγκα και Εύας Μελά έκρινε το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας υπέρ του καθηγητή.

Το ΠΑΣΟΚ εμφανίστηκε με δύο θέσεις, αλλά κράτησε ενιαία στάση στην ψηφο­φορία. Οι Άννα Διαμαντοπούλου και Τηλ. Χυτήρης εκφράστηκαν με κολακευτικά λό­για για τον καθηγητή. «Έναν άνθρωπο που δεν θα διστάσει να μιλήσει προκλητικά για υποτιθέμενη γενοκτονία των Τούρκων στην Τριπολιτσά στις 23 Σεπτέμβρη του 1821, αλλά δεν θα πει λέξη για τη σφαγή τριών χιλιάδων χριστιανών της Τρίπολης, που έγινε τη Μ. Δευτέρα 29 Μαρτίου 1770, με ανασκολοπισμό του μητροπολίτη Άν­θιμου και πέντε άλλων κληρικών». Βαλτός ήταν και έπαιξε το ρόλο του. Προσοχή όμως σε όλους τους εθνοαποδομητές, όπως ο Νάσος Θεοδωρίδης του ΣΥΡΙΖΑ: «Να αποτινάξουμε από το μυαλό μας τη σκουριά της εθνικιστικής ανάγνωσης της Ιστο­ρίας, που μάλιστα φτάνει μέχρι το σημείο να αποκρύπτει ακόμα και σήμερα το όνει­δος ενός επονείδιστου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας που διέπραξαν οι ορ­δές του Κολοκοτρώνη, δηλαδή τη σφαγή της Τριπολιτσάς». Είδατε πώς ενορχη­στρώνονται; Ο Κολοκοτρώνης είχε «ορδές», τι να λέμε τώρα. Αυτός έκανε εισβολή και κατοχή στην Πελοπόννησο... Πόσα θέλουν για να μας τρελάνουν αυτοί οι απί­θανοι και ανιστόρητοι τύποι; Αν και πίσω από την παράκρουσή τους, κρύβεται βα­θιά σκοπιμότητα. Ποιοι τους στρατολόγησαν ιδεολογικά και τι πνευματική τροφή τους τάισαν; Εκπροσωπούν αλλοφύλους. Αυτός είναι ο λόγος. Τα υπόλοιπα είναι υπεκφυγές.

 Ο Θάνος Βερέμης έδωσε συνέντευξη στην Καθημερινή στις 27/03/2008, όπου περιέγραψε με ακρίβεια ποιες είναι οι εθνότητες της Γιουγκοσλαβίας: «Κανονικά δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι εθνότητες. Οι Γιουγκοσλάβοι ανήκουν όλοι σε μία εθνότητα, αλλά και σε τρεις διαφορετικές θρησκευτικές παραδόσεις, και γλωσσικές εν μέρει. Δηλαδή στη γραφή και όχι στην ίδια τη γλώσσα. Η σέρβική και η κροατική είναι μία γλώσσα, άλλωστε σερβοκροατικά τα λέγαμε πάντοτε. Η σλοβενική είναι λίγο διαφορετική μεν, αλλά είναι σαφώς νοτιοσλαβική γλώσσα. Γιουγκοσλαβία σημαίνει άλλωστε Νότιο-Σλαβία. Υπάρχει λοιπόν μία κοινή καταγωγή, αλλά μία διαφοροποιημένη πολιτισμική ταυτότητα, η οποία εκδηλώθηκε κυρίως με θρησκευτικούς όρους. Σλοβένοι και Κροάτες είναι καθολικοί, οι Σέρβοι και σι Μαυροβούνιοι ορθόδοξοι χριστιανοί και οι Βόσνιοι σε μεγάλο ποσοστό μουσουλ­μάνοι».

Κι όμως, κάθε διαφορά που περιέγραψε από δευτερεύουσα μετατράπηκε (μέσω προβοκατόρων δολοφόνων, ελεύθερων σκοπευτών, με τον Μπιν Λάντεν τον ίδιο να κόβει κεφάλια στη Βοσνία, με ΜΚΟ και κατασκοπευτικές επιχειρήσεις) σε αδυ­σώπητο μίσος και χάσμα επικοινωνίας. Πήραν ένα αρμονικό πολυεθνοτικό κράτος και το διέλυσαν! Ποιοι; Οι πρωτοστάτες του πολυπολιτισμού κατασκευάζουν ψευδοέθνη-κράτη. Διπρόσωποι και παγκόσμιοι απατεώνες. Αυτό είναι! Ενώ μας μιλάνε για πολυεθνική συνύπαρξη, προκαλούν, ανά πάσα στιγμή, σε εμφύλιο, όπως έγινε στη Γισυγκοσλαβία, και ιδρύουν τεχνητά κράτη από το πουθενά. Αυτή είναι μεγάλη απάτη και σας παρακαλώ να το προσέξετε. Η Γιουγκοσλαβία είναι το πρότυπο διά­λυσης μιας χώρας. Αυτά τα σενάρια ετοιμάζουν και για την Ελλάδα μας.

 Την Ελλάδα να έχει σύνορα που φτάνουν μέχρι την Καβάλα απεικονίζει το νέο βιβλίο Ιστορίας της τρίτης λυκείου. Αξιολογητής του βιβλίου ήταν ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας Θάνος Βερέμης. Επικεφαλής της συγγραφικής ομά­δας ο κ. Σβολόπουλος, πρόεδρος του Ινστιτούτου της ΝΔ «Κωνσταντίνος Καραμαν­λής» και επίσημος βιογράφος του Κωνσταντίνου Καραμανλή.

Ο καλός μελετητής και συγγραφέας Δημήτρης Ευαγγελίδης εντόπισε τα ύπου­λα χτυπήματα που δίνει το βιβλίο στην εθνική ταυτότητα των Ελλήνων: «Για τον Μακεδονικό Αγώνα... “Ήταν ο Μακεδονικός Αγώνας ένας σκληρός πόλεμος ανταρτών Ελλήνων και Βουλγάρων, οι οποίοι πολεμούσαν αλλήλους, καθώς και εναντίον των Τούρκων... Ο σκληρός αγώνας στη Μακεδονία και για τη Μακεδονία δοκίμασε επί πέντε σχεδόν χρόνια (1904-1908) την αντοχή των γηγενών, που έπρεπε να επιλέξουν στρατόπεδο...” Φανερή προπαγάνδα εναντίον μας. Λίγο πολύ, αντί για απελευ­θερωτές των ελληνικών πληθυσμών και εδαφών, θέλουν να εμφανίσουν την Ελλά­δα ιμπεριαλιστική χώρα. Ένα άλλο σημείο αυτού του περίεργου βιβλίου, που προ- καλεί πολλά ερωτηματικά, είναι ένας χάρτης (“Το Ολοκαύτωμα 1933-45”) των ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης, όπου εμφανίζεται μια χώρα με το όνομα Μα­κεδονία μεταξύ της Ελλάδας και της Βουλγαρίας! Πέρα από τις εύλογες απορίες που δημιουργεί η παράλειψη της εξιστόρησης των εγκλημάτων των γερμανικών δυνάμεων κατοχής εναντίον της χώρας μας (το θέμα εξαντλείται με τη δημοσίευση δύο φωτογραφιών για τα Καλάβρυτα και το Δίστομο!) και η επιμονή μόνο στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων. Ο χάρτης αυτός αποτελεί ακόμα μια συνεισφορά στην προ­παγάνδα των Σκοπιανών και των εδώ υπερασπιστών τους. Πριν από τον πόλεμο, η περιοχή ονομαζόταν απλώς “Βαρντάρσκα Μπανοβίνα”, δηλαδή Περιφέρεια (Μπανοβίνα = διοικητική διαίρεση της προπολεμικής Γιουγκοσλαβίας) του ποταμού Βαρ­δάρη (Αξιού). Ισχυρίζομαι, λοιπόν, ότι ο χάρτης αυτός είναι κατασκεύασμα πονη­ρών θιασωτών της Νέας Τάξης».

Ο Θάνος Βερέμης, άνθρωπος που υπηρέτησε το Ίδρυμα Κωνσταντίνου Καραμανλή και μεθοδικός εθνοαποδομητής, δεν θα μπορούσε να μην αναλάβει την ερ­γολαβία κατασυκοφάντησης του Ανδρέα Παπανδρέου. Με άρθρα και βιβλία του ενά­ντια σε ό,τι κρατά ζωντανή τη μνήμη και τη συνείδηση του Ανδρέα, επιχείρησε vα κατεδαφίσει το μεγάλο εχθρό των αφεντικών του. Τα έβαλε με τον Ανδρέα καθώς είναι ενεργό σύμβολο του Ελληνισμού και η μνήμη του ζημιώνει τα σχέδιά τους. Έγραφε ο δήθεν αναλυτής-όργανο του συστήματος: «Η νέα διαχωριστική γραμμή που χάραξε ο Ανδρέας μεταξύ “Δεξιάς” και “Δημοκρατικών Δυνάμεων” βασιζόταν, άραγε σε μια ταξική ανάλυση; Ένας από τους λιγοστούς διανοουμένους του κέρ­ματος, ο Κώστας Σημίτης, θεωρούσε άνευ αντικειμένου την ταξική ανάλυση σε μία χώρα που αποτελούνταν κυρίως από αυτοαπασχολούμενους και μικροϊδιοκτήτες. Δηλαδή δεν είχαμε ταξική πάλη στην Ελλάδα; Η εθνική λαϊκή ενότητα που έθεσε: Ανδρέας δεν ήταν η ταξική συμμαχία των μη προνομιούχων; Επίσης, τρομαγμένο; και με φθόνο έγραφε: «Οι μάζες ήθελαν ν’ ακούσουν τη δική τους φωνή.»