θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Friday, November 06, 2015

Ο κανονισμός του Αϊνστάιν.


Ο Αϊνστάιν, απογοητευμένος από την σύζυγό του Μιλένα Μάριτς, καί επειδή δέν ήθελε νά χωρίσει από αυτήν, χάριν τών παιδιών τους, έλαβε αποφάσεις αυστηρές προκειμένου να συνεχίσουν την ζωή τους, καί τής έστειλε ένα κανονισμό, όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Le Monde, την 18η Νοεμβρίου 1996. Τής έλεγε:


«Α. Θά φροντίζεις ώστε:

1. Τά εσώρουχα καί τά σεντόνια μου νά είναι καθαρά καί νοικοκυρεμένα-

2. νά μού σερβίρεις τρία γεύματα ημερησίως στό γραφείο μου■

3. τό δωμάτιο καί τό γραφείο μου νά είναι συγυρισμένα καί νά μήν αγγίζει τό γραφείο μου κανείς άλλος εκτός από μένα.

Β. Θά παραιτηθείς άπό οποιαδήποτε προσωπική σχέση μαζί μου, εκτός από τις απολύτως απαραίτητες κοινωνικές σχέσεις. Συγκεκριμένα, δέ θά έχεις τήν απαίτηση:

1. νά σου κάνω συντροφιά στό σπίτι.

2. νά κάνουμε μαζί ταξίδια.

Γ. Θά υποσχεθείς ότι θά σεβαστείς τά έξης:

1. Δέ θά περιμένεις τρυφερότητα από μένα καί δέ θά γκρινιάζεις γι αυτό.

2 Θά απαντάς αμέσως μόλις σου απευθύνω τό λόγο·

3. Θά βγαίνεις από τό δωμάτιο η τό γραφείο μου αμέσως μόλις σου τό ζητήσω καί χωρίς τήν παραμικρή διαμαρτυρία.

4. δέ θά μιλάς άσχημα γιά μένα μπροστά στά παιδιά μου καί θά προσέχεις τή συμπεριφορά σου» .


Marie France Hirigoyen: ’Ηθική παρενόχληση, μετάφρ. Μαριλένα Γεωργιάδου, έκδ. Πατάκη, ’Ιούνιος 2000, σελ. 130-131