θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Friday, November 06, 2015

Το ψέμμα του χριστιανισμού είχε, έχει και θάχει μακρυά πόδια. Μήκους 1.700 ετών.


Το ψέμμα του χριστιανισμού είχε, έχει και θάχει μακρυά πόδια. Μήκους 1.700 ετών.

Η επί του όρους(κατά Ματθαίο)ή επί της πεδιάδας (κατά Λουκά) ομιλία του Ιησού προφανώς έγινε δύο φορές αφου αλλα λέει ο Ματθαίος και άλλα ο Λουκάς.
Ο Ιησούς του Λουκά είπε "μακάριοι οι πτωχοί".
Τελεία και παύλα. Οι πτωχοί. Οι πτωχοί είναι οι πτωχοί.
Αυτοί που δεν έχουν μία στην τσέπη.
Οι προσθήκες"τω πνεύματι" έγιναν στον Ματθαίο όταν στο κίνημα άρχισαν να εισέρχονται πλούσιοι ΧΩΡΙΣ να μοιράζουν τα περιουσιακά τους στοιχεία.
Διότι οι καημένοι οι πλούσιοι είχαν κι' αυτοι δικαιώματα στον χριστιανισμό. Αλλοίμονο.
Στην χριστιανική θρησκεία, μας λένε πως πλούσιος και χριστιανός ΔΕΝ γίνεται.
Όπως δεν γίνεται να πολεμάνε οι χριστιανοί (γιατί μας λένε πως είναι αγαπούληδες) κι όπως παραπλανητικά μας λένε πως δεν γίνεται ο αυτοκράτωρ να είναι χριστιανός κι ο χριστιανός να είναι αυτοκράτωρ.
Δεν είπε τυχαία στον πλούσιο να πάει να μοιράσει τα πλούτη του ο Ιησούς. Είχε βάλει στο μάτι την περιουσία του.
Άρχισαν λοιπόν τις διαστρεβλώσεις άρχισαν και τις παραχαράξεις ανάλογα σε ποιούς απευθύνονταν η χριστιανική προπαγάνδα. Όταν επελέγησαν τα ευαγγέλια αργότερα
το κάθε ένα από αυτά είχε (αφού διδάσκονταν χωριστά) τους δικούς του οπαδούς και φυσικά δεν μπορούσε να γίνει καμία προσπάθεια ενοποίησης των αντιφάσεων.
Οι φτωχοί λοιπόν του Λουκά μεταμορφώθηκαν σε ταπεινούς τάχα στο... πνεύμα.
Επομένως ένας εν ενεργεία πλούσιος ,"ταπεινός" (τάχα) είναι κι αυτός ευπρόσδεκτος στην βασιλεία των ουρανών.
Μακάριοι αυτοί που ΠΕΙΝΑΝΕ λέει ο Λουκάς, και μάλιστα ΝΥΝ.
Οι πεινασμένοι. Τελεία. Οι πεινασμένοι πεινάνε για φαγητό.
Εκτός κι αν σύμφωνα με τις γελοιότητες των νεοαπολογητών εννοούσε ξανά κάτι άααλλο ο Λουκάς.
Λες δηλαδή να "εννοούσε" τους πεινασμένους γιά σεξ ας πούμε;
Η τους πεινασμένους για δόξα; Η γιά χρήμα; Η γιά αίμα και κατακτητικούς πολέμους;
Κι αν δηλαδή ήθελε να πει τους πεινασμένους για φαγητό φίλε μου πως στην ευχή θά έπρεπε να το πεί;
Δηλαδή θα εξηγούμε το αυτονόητο κάθε φορά;
Καλημέρα. Και ξέρετε, δεν εννοώ καληνύχτα αλλά καλημέρα.
Μακάριοι οι ΠΤΩΧΟΙ και οι ΠΕΙΝΩΝΤΕΣ ΝΥΝ.
Και μάλιστα αυτοί που τώρα πεινάτε. Όχι αύριο,ούτε κάπου κάποτε.
Και πάμε τώρα στου αλλουνού παπά το ευαγγέλιο.
Μακάριοι οι πεινώντες γιά (!!!) δικαιοσύνη...
Ωπα ρε μεγάλε.
Οι φτωχοί κι οι πεινασμένοι μεταμορφώθηκαν έξαφνα σε ταπεινούς πού πεινούν γιά δικαιοσύνη...
Ω, λα, λα. Τι ηθικολόγος ο απατεών Ματθαίος.
Τι ταπεινότης πνεύματος που τον χαρακτηρίζει...
Και ω του θαύματος!
Ξεχνάει (!) το... παληκάρι μας στην επί του όρους ομιλία, την ομιλία που θεωρείται ως η επιτομή της χριστιανικής διδασκαλίας μερικές "ασήμαντες λεπτομέρειες"
Ξεχνάει τελείως τυχαία, προς θεού δεν είχε πρόθεση το παιδί εκείνα τα ΟΥΑΙ που ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙΑ στον Λουκά.
Κατα σύμπτωση πάντα δεν άκουσαν τ' αυτάκια του τα ΟΥΑΙ.
Είχε πάει για τυρόπιτα στην καντίνα ο Ματθαίος.
Ούτε ένα ΟΥΑΙ δεν άκουσε ο θεόπνευστος.
Ειδικά εκείνο το ενοχλητικό ΟΥΑΙ.
Το ΑΛΟΙΜΟΝΟ σε σας τους πλούσιους ΔΕΝ το άκουσε.
Καταραμένη καντίνα! Πως του διέφυγε η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ της ομιλίας.
Αλίμονο σε σας τους πλούσιους.
ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΗΔΗ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΣΑΣ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Βρε τον αλήτη τον φτωχούλη του θεού τι λέει. Πω,πω!!!
Καλέ δεν αγαπάει τους πλούσιους ο Θεούλης.
Τους τα χώνει και μάλιστα χοντρά μάλιστα.
ΟΥΑΙ σε σας που είστε ΤΩΡΑ ΧΟΡΤΑΤΟΙ.
Λες να "ΕΝΝΟΕΊ" τους χορτάτους από... δικαιοσύνη;
Όχι φίλε μου. Ο Λουκάς εννοεί αυτά που γράφει γιατί ο Λουκάς απευθύνεται σε πεινασμένους. (γιά φαγητό,για μαμ)
Ο... άλλος που εφηύρε τάχα την... πνευματικήν ταπεινότητα την πείνα για... δικαιοσύνη και που κατά τύχη ξέχασε να μας πει γιά τα ΟΥΑΙ τοις πλουσίοις ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΆΚΟΥΣΕ την επί του όρους ομιλία.
Μάλλον άκουσε άλλον Χριστό, εκείνο τον καινούργιο που μίλαγε σε σαλόνια με Φιλόπτωχες γηραιές κυρίες.
Λένε πως το ψέμμα είχε, έχει και θάχει κοντά πόδια.
Στην περίπτωση του χριστιανισμού δυστυχώς είχε μακρυά πόδια. Μήκους 1.700 ετών.
Η ΑΙΡΕΣΗ των μοναχών, η μουμιολατρεία των ψευτοαγίων, η Μαριολατρεία, οι μεσάζοντες, ο φετιχισμός της λειψανολατρείας, η οτιδήποτε-λατρεία, η λατρεία των εικόνων και των ξύλων τιμίων και μη, ο ρατσισμός των θεών σας που ευλογεί συγκεκριμένη φυλή και έθνος, η αλαζονεία των προνομιούχων 'πιστών" οι ελέω θεού αυτοκράτορες της κοσμικής εξουσίας που τόσο πιστά γλύφετε εις τους αιώνες των αιώνων, οι λαμπερές εκκλησίες τα χρυσοποίκιλτα άμφια και οι εμετικές υποκλίσεις στους κατόχους του πλούτου ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ.

Γιά πάμε στό Κατά Λουκά. Τί λέει εκεί;

Λουκ. κεφ ΣΤ΄. στ.17-26)
17) καί καταβάς μετ᾿ αυτῶν ἔστι ἐπί τόπου παιδινοῦ, καί ὄχλος μαθητῶν αὐτου, καί πλήθος πολύ τοῦ λαοῦ ἀπό πάσης Ἰουδαίας καί Ἱερουσαλήμ καί τῆς παραλίου Τύρου καί Σιδῶνος...
20) Καί αὐτός ἐπάρας τούς ὀφθαλμούς αὐτοῦ εἰς τούς μαθητάς αὐτοῦ ἔλεγε μακάριοι οἱ πτωχοί, οτι ὑμετέρα ἐστίν ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ. Μακάριοι οἰ πεινῶντες νῦν ὅτι χωρτασθήσεσθε....

Γιά πάμε τώρα στόν Ματθαίο. Τί λέει εκεί;

(Ματθ. κεφ. Δ΄. στ. 23-25)
Καί περιῆγεν ὅλην τήν Γαλιλαίαν ὁ Ἰησοῦς διδάσκων ἐν ταῖς συναγωγές αὐτῶν καί κηρύσσων τό εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας....
(Ματθ. κεφ. Ε΄. στ. 1-16)
1) Ἰδών δέ τούς ὄχλους ἀνέβη εἰς τό ὄρος, καί καθίσαντος αὐτοῦ προσῆλθον αὐτῷ οἰ μαθηταί αὐτοῦ....
3) μακάριοι οἰ πτωχοί τῶ πνεύματι, ὅτι αὐτῶν ἐστίν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν....


Σχόλιο στο Πάρε-Δώσε.