NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Saturday, October 03, 2015

Ο χριστιανισμός συντήρησε την δουλεία.


Ο χριστιανισμός ο ίδιος, όχι μόνο δεν αναφέρει τίποτα κατά της δουλείας, αλλά επιπλέον επιθυμεί να κάνει όλους τους ανθρώπους δούλους μιας φανταστικής οντότητας, του Ιεχωβά, που προήλθε από τις μυθολογικές καταγραφές των νομάδων που πολιτισμικά βρίσκονταν στην εποχή του λίθου. Υπάρχουν πολλά κείμενα του Σαούλ και των άλλων της Ορθοδοξο-Εκκλησίας υπέρ της δουλείας.


Ο χριστιανισμός σαν πολιτική ιδεολογία επιβάλλει μόνο την μοναρχία - βασιλεία και δεν είχε κανένα ενδιαφέρον για τους δούλους, αφού στην βασιλεία όλοι θεωρούνται δούλοι του αυτοκράτορα ή μονάρχη, όπως και στο Βυζάντιο.

Τους δούλους ο Αριστοτέλς τους χαρακτηρίζει ανθρώπους, κάτι που και οι άλλοι Έλληνες φιλόσοφοι το είχαν πει ήδη νωρίτερα και οι αρχαίοι Έλληνες το ήξεραν πολύ καλά.

Η περίφημη “προστασία του αδυνάτου” στο μυαλό των χριστιανών είναι μόνο στο πως υποτίθεται ότι τα βλέπει ο θεός και φυσικά οφείλουν να κάνουν οι ίδιοι, χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα όπως ακριβώς και στο θέμα της χριστιανικής ψευτο-αγάπης. Μεγάλα λόγια λίγα έργα.

Ο “αδύνατος” δεν είναι οπωσδήποτε ο δούλος, στην αρχαιότητα υπήρχαν πολλοί δούλοι που είχαν περισσότερα χρήματα και δύναμη από τους “ελεύθερους”. Είναι γνωστό ότι οι τραπεζίτες (αυτοί που δάνειζαν λεφτά) στην αρχαία Αθήνα ήταν όλοι δούλοι.

Η κατάργηση της δουλείας ξεκίνησε τον 18ο αι. μετά από τον Διαφωτισμό (τέλη 17ου) και τη συνειδητοποίηση των “δικαιωμάτων του ανθρώπου”, που ήταν εκ των πραγμάτων αντίρροπος του χριστιανισμού. Ο Διαφωτισμός ήταν επακόλουθο της “επιστημονικής επανάστασης” και των σαρωτικών νέων ανακαλύψεων του Κοπέρνικου και Γαλιλαίου τον 16ο. Όπως φυσικά και η “βιομηχανική επανάσταση”.

Από την στιγμή που όλα ξεκίνησαν από την Αναγέννηση και την “επιστημονική επανάσταση” είναι προφανές ότι η τεχνολογία θα αναπτυσσόταν οπωσδήποτε. Υπήρξαν κάποιες παράμετροι που αγνοούμε, η διασπορά του Ελληνικού πολιτισμού δεν ήταν και διασπορά επιστήμης. Η επιστήμη για να αναπτυχθεί σε μεγάλη κλίμακα θέλει έφεση (που υπήρχε μετά τον Μεσαίωνα όταν ανακάλυπταν το πόσο πίσω είχαν μείνει), ή διάθεση και ελευθερία για έρευνα. Αυτό στο επίπεδο της πόλης γινόταν με αργά βήματα, αλλά μετά τον 3ο αι. έχουμε ανάπτυξη των μεγεθών και επιβολή της βασιλείας. Οι επιστήμονες όπως και οι λογοτέχνες γίνονται προστατευόμενοι στις αυλές, Η εποχή του ενεργού πολίτη σβήνει, παρόλα αυτά συνεχίζουμε να έχουμε εξέλιξη, μόνο που οι κατά τόπους επιστήμονες είναι πιο απομονωμένοι και είναι δύσκολο να υπάρξει συνεργασία. Η ρωμαϊκή ειρήνη θα έλεγε κανείς ότι θα βοηθούσε το αντίθετο, αλλά αυτή έφερε και τις ανατολικές δοξασίες και δεισιδαιμονίες. Οι περισσότεροι φιλόσοφοι και επιστήμονες έπρεπε να ασχοληθούν ιδιαίτερα με την αντίκρουση των προλήψεων και των δεισιδαιμονιών με αρχγέτη τον χριστιανισμό. Όταν μας κατσικώθηκε ο χριστιανισμός, έπρεπε να ασχοληθούν με την επιβίωσή τους αφού κυνηγήθηκαν, σφαγιάστηκαν, φυλακίστηκαν, γενοκτονήθηκαν.