θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Tuesday, July 07, 2015

Σύμφωνα με την θρησκευτική σας παράνοια.



ΕΙΠΑΤΕ:  
"Για την σωτηριώδης σημασία που έχει το πρόσωπο του Χριστού στη ζωή μας, θεολόγησαν οι ευαγγελιστές"

 Tο πρωτότυπο του "κατά Μάρκον" ευαγγελίου, ο Σιναϊτικός κώδικας που ανακάλυψε το 1859 ο Tischendorf στο Σινά, παραλείπει εντελώς τα περί παρθενογενέσεων και νεκραναστάσεων, ούτε βέβαια αναφέρει τον Ιησού ως υιό κανενός θεού όπως σουλουπώθηκε τον 4ο αιώνα από τον Ευσέβιο.
Το ίδιο συμβαίνει και με την Aλεξανδρινή Βίβλο, την Bίβλο του Bατικανού, την Bίβλο του Bεζά (ή Kανταβρύγιο Kώδικα) και το αρχαίο λατινικό χειρόγραφο του Mάρκου όπως και αλλού (αρχαία αρμενική και Αιθιοπική εκδοχή της K.Δ).
Όλα αυτά τα αρχαία πρωτότυπα κείμενα δεν αναφέρουν ΚΟΥΒΕΝΤΑ από ότι τα μεταγενέστερα αντίγραφα του Ευσέβιου περί θεϊκού υιού, παρθενογένεσης, νεκρανάστασης κλπ. ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ;
Θέλετε να μας εξηγήσετε και την εντολή του Κωνσταντίνου μετά την Α οικουμενική της Νίκαιας, να καούν όλα τα προ Ευσεβίου ευαγγέλια με απειλή αποκεφαλισμού σε όποιον αποκαλυφθεί να κρύβει παλαιότερα τέτοια γραπτά.
 

ΕΙΠΑΤΕ: "…οι Πατέρες της Εκκλησίας και οι φωτισμένοι σύγχρονοι γεροντάδες."

 Εννοείς αυτούς με τα ριχτά φουστάνια και τα χαϊμαλιά στο λαιμό που βιοπορίζονται από τους φόρους μας για να …ασκούν επιρροή σε υπερφυσικά όντα; Ή τους άλλους που για να προσεγγίσουν το θείο, παρέμεναν άπλυτοι 40 χρόνια…

  
ΕΙΠΑΤΕ: "Η μεθοδολογία σας, για την προσέγγιση και ερμηνεία της γραπτής παράδοσης του Χριστιανισμού, δηλαδή της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης, πάσχει, είναι άκρως προβληματική."

 Προβληματική είναι η εμμονή σας να τους δίνετε όποια ερμηνεία φαντάζεστε. Δεν ενδιαφέρει λοιπόν τι φαντάζεστε εσείς ότι εννοούν τα ευαγγέλια, ενδιαφέρει μόνο τι ΓΡΑΦΟΥΝ όπως παρακάτω:

Καμία μάγισσα δεν πρέπει να αφήνεις να ζει. Έξοδος 22.17

Πρέπει να εξολοθρεύσετε όλους τους λαούς που θα παραδώσει στην εξουσία σας ο Κύριος, ο Θεός σας. Δε θα τους λυπηθείτε. Δευτερονόμιον 7.16

Καθετί που υπήρχε στη πόλη, άνδρες και γυναίκες, νέοι, γέροι, βόδια, πρόβατα και γαϊδουριά, όλα παραδόθηκαν στη σφαγή. Ιησούς του Ναυή 6.21

Ο στρατός του Ιούδα συνέλαβε ακόμα δέκα χιλιάδες αιχμαλώτους και τους έφεραν στην άκρη του γκρεμού, απ' οπού και τους γκρέμισαν και τσακίστηκαν όλοι. Β' Χρονικών 25.12

Στην θεόπνευστη παλαιά διαθήκη δεν ανήκουν;

  
ΕΙΠΑΤΕ: "Σας ζητούν να ζυγίσετε κάποιο αντικείμενο και εσείς χρησιμοποιείτε το μέτρο, σας ζητούν να μετρήσετε μια απόσταση και χρησιμοποιείται τη ζυγαριά."

Αυτές τις κουταμάρες να τις απευθύνετε στους ηλιθιώτερους των ποιμνίων σας, το μοναδικό μέσο κρίσης, οφείλει να είναι η λογική και όχι οι γελοίες ψευτοσυναισθηματικές φαντασιώσεις σας.

 

ΕΙΠΑΤΕ: "Πως λοιπόν τολμάτε και ερμηνεύεται το θεολογικό βάθος των Ευαγγελίων με τη πειραματική μέθοδο επιβεβαίωσης ενός φυσικού φαινομένου και τη μαθηματική ακρίβεια επαλήθευσης μιας εξίσωσης;"

Τολμάμε με το σκεπτικό ότι σας τελείωσε η ισχύς που είχατε στον μεσαίωνα, άρα δεν είναι πιθανόν να έχουμε την ανατριχιαστική τύχη που είχαν τότε εκατομμύρια άλλοι σε πυρές, παλουκώματα, διαμελισμούς μετά βέβαια από το «ζέσταμα» φρικτών βασανιστηρίων.
Τώρα, για τα ευαγγέλια και το βάθος τους, έχει εν συντομία απαντηθεί αλλά θα επανέλθουμε μετά τις δικές σας «εξηγήσεις».
Τέλος, όσο για τις πειραματικές μεθόδους και τις μαθηματικές ακρίβειες, μην ανακατεύεστε με θέματα έξω από την φύση σας.
Πείτε μας για κανένα δαιμόνιο, για κανένα βελζεβούλη, για κανένα θαύμα ή για κανέναν δράκο σαν κι αυτόν που σκότωσε ο άγιος, κάτι τέλος πάντων της ειδικότητας σας κι αφήστε τις επιστήμες γι αυτούς που τις αγαπούν.
Άλλωστε η δική σας θέση ήταν πάντοτε ξεκάθαρη:

«Παύεται η πραγματεία των μαθηματικών. Διότι αν κάποιος δημόσια ή κατ´ ιδίαν, κατά την διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας , συλληφθεί ασχολούμενος ή συναναστρεφόμενος με αυτή την απαγορευμένη πλάνη, τιμωρείται με αποκεφαλισμό. Διότι δεν διαφέρει το αμάρτημα του να διδάσκεις από του να διδάσκεσαι».
Codex Theodosianus, ix, 16.8

 

ΕΙΠΑΤΕ: "Προσπαθήστε με την ίδια μέθοδο να ερμηνεύσετε τον Όμηρο, η ένα ποίημα του Καβάφη. Θα τρίζουν τα κόκκαλα τους."

Η αξία των παραπάνω καθορίζεται από κρινόμενες παραμέτρους και ώριμο συναισθηματισμό, πράγματα άσχετα της θρησκευτικής σας παράνοιας.