θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Thursday, June 25, 2015

Πόση βλακεία και ανεγκεφαλιά!

 
Πριν δυο εβδομάδες συνάντησα τον πρόεδρο των αθέων της πολιτείας της Ιowa που ήταν πρώην παπάς. Σ' αυτή την τρελή εκκλησία που ήταν παπάς, μιλάνε με γλώσσες κορακίσιες, κυλιόνται στο πάτωμα, λένε πως κάνουν θεραπείες διά πίστεως, κλπ. Τον ρώτησα να μου πει ένα παράδειγμα θεραπείας.
Μου λέει π.χ. όταν ένας είχε πονοκέφαλο άπλωναν όλοι οι πιστοί τους τα χέρια επάνω του και προσευχότανε. Μετά από 5 ώρες έφευγε ο πονοκέφαλος. Του λέω λοιπόν ότι αν έπαιρνε 2 ADVILS θα έφευγε σε 20 λεπτά. Ακριβώς αυτό μου λέει. Τόση βλακεία και ανεγκεφαλιά κουβαλούσαμε.
Τώρα όμως μου λέει, ξαναδιάβασα, ξαναέμαθα και έγινα ο πρόεδρος των αθέων της πολιτείας μου.