NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Sunday, February 27, 2011

300 000 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ

Μικρογραφία

300 000 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΝΤΟΥ ΕΔΩ

300.000 μας λένε... δηλαδή πάνω από 1.000.000 (σαν πρώτη φάση), μιλάμε πλέον για επίθεση εθνοκτονίας..

τὸ καρναβάλι είναι λοιμικὴ νόσος


Μικρογραφία

Πότε έγινε η πραγματική άλωση, πατέρα Θεόδωρε Ζήση;

"Η πραγματική Άλωση έχει αρχίσει σταδιακά και γίνεται μετά το 1821. Μετά το 1821 αποκτήσαμε την πολιτική μας ελευθερία, αλλά σιγά - σιγά μας διέβρωσαν και η τελική φάσις της διαβρώσεως είναι τώρα, τώρα που κρίμασιν οίδε Κύριος γίναμε μία επαρχία της Ευρώπης... Θα το απέτρεπαν και θα το ηρνούντο αυτό οι άγιοι Πατέρες μας. Καλύτερα έλεγαν Τούρκικο φέσι, παρά καλύπτρα Λατινική. Καλύτερα να κρατήσουμε την πίστιν μας, παρά να πάρουμε τα φράγκα και τις επιδοτήσεις των Φράγκων". Δήλωση του Πρωτοπρεσβύτερου π. Θεοδώρου Ζήση, καθηγητή του Α.Π.Θ..

Τὸ καρναβάλι καὶ ἡ Ὀρθοδοξία!
(π. Θεόδωρος Ζήσης)
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.

τὸ καρναβάλι είναι
λοιμικὴ νόσος

H αξιακή σημασία του Ιερού Βωμού των 12 Θεών.

Μικρογραφία

Ο κ. Τσαγκρινός αναλύει περί του Βωμού των 12 Θεών

Ο κ. Τσαγκρινός αναλύει την αξιακή σημασία του Ιερού Βωμού των 12 Θεών στο συγκεντρωμένο πλήθος κατά την εκδήλωση-κάλεσμα που πραγματοποιήθηκε στις 20/02/"2011" με πρωτοβουλία της οργάνωσης Θύρσος Έλληνες Εθνικοί και της "Πρωτοβουλίας Ελλήνων Πολιτών" για την διάσωση του Ιερού Βωμού των Ελλήνων.

13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011 ΚΑΙ ΩΡΑ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΩΝ 12 ΘΕΩΝ

Μικρογραφία

ΕΚΠΟΜΠΗ ΙΧΩΡ "ΓΥΜΝΕΣ ΑΛΗΘΕΙEΣ" 25/2/2011. Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ H ANAKOIΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ (ΣΤΙΣ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011 ΚΑΙ ΩΡΑ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ) ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΩΝ 12 ΘΕΩΝ ΠΟΥ Ο ΗΣΑΠ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΣΕΙ ΚΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ...ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 11 Η ΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.

Μιά απόλυτος ειρηνοφιλία δύναται νά μεταβληθή εις κίνδυνον πολέμου.

«Δια την διαφύλαξίν της ειρήνης έπ ουδενί λόγω άρχουν τα στρατιωτικά μέσα. Πρέπει εις αυτά να προστεθή η διάθεσις του λαού προς αμυναν, ήτοι ό πνευματικός ηθικός παράγων. Μιά απόλυτος ειρηνοφιλία δύναται νά μεταβληθή εις κίνδυνον πολέμου... Ή πρόσφατος ιστορία αποδεικνύει ότι φιλειρηνικά ρεύματα, δημιουργούντα την εντύπωσιν ελλείψεως μαχητικής διαθέσεως, προάγουν τον πόλεμον».

Η αρχή ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα είναι και παραμένει ο μοναδικός κανών της πολιτικής ηθικής

Αγαπητοί μου μαθητές ο κύριος Α. Κέστλερ στο έργο του "Σκοτάδι στο καταμεσήμερο" είπε: "Η αρχή ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα είναι και παραμένει ο μοναδικός κανών της πολιτικής ηθικής".


Dear students Mr. A. Kestler in his "Darkness at noon” said: " The principle that the end justifies the means is and remains the only standard of political morality. "



Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΩΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ

ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΤΟΠΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ: ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ Ή ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

Στον αρχαιολογικό χώρο ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ υπάρχει πινακίδα που ονομάζει τον χώρο αυτό "ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ"
Σε ολόκληρο το μήκος του χώρου ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ υπάρχουν παρατεταγμένα σαν να ήταν έκθεση γλυπτικής, ανάγλυφα με χριστιανικούς σταυρούς προερχόμενα από εκκλησία που κατέλαβε τον χώρο της "ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ".
Τα ερωτήματα που τίθενται είναι:
1. Γιατί δεν υπάρχει καμμία επιγραφή για να μας πληροφορήσει ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ τα αναγλυφα αυτά;
2. Γιατί δεν αφαιρέθηκαν τα υπολλείματα της Βυζαντινής περιόδου;
3. Προκειται για τεκμήρια που "αποδεικνύουν" Χριστιανική ιδιοκτησία;







Saturday, February 26, 2011

Πρωτογένεια,η πρώτη γυναίκα στον κόσμο μετά από τον κατακλυσμό!

Πρωτογένεια,η πρώτη γυναίκα στον κόσμο μετά από τον κατακλυσμό!Η Πρωτογένεια, κόρη του Δευκαλίωνα και της Πύρρας αναφέρεται ως η πρώτη γυναίκα στον κόσμο ύστερα από την εξαφάνιση του ανθρωπίνου γένους από τον κατακλυσμό (Βλ. εγκυκλοπαίδεια ΔΟΜΗ 24,σελ.767) και είναι η μητέρα ενός „προπάτορα" των Ολυμπιακών Αγώνων του Αέθλιου.

Σύμφωνα με την παράδοση την Πρωτογένεια την απήγαγε ο Δίας στο Μαίναλο της Αρκαδίας και από την ένωση αυτή γεννήθηκαν ο Αέθλιος και ο βασιλιάς των Επειών: τοὺς Ἠλείους ἴσμεν ἐκ Καλυδῶνος διαβεβηκότας καὶ Αἰτωλίας τῆς ἄλλης: τὰ δὲ ἔτι παλαιότερα ἐς αὐτοὺς τοιάδε εὕρισκον. βασιλεῦσαι πρῶτον ἐν τῇ γῇ ταύτῃ λέγουσιν Ἀέθλιον, παῖδα δὲ αὐτὸν Διός τε εἶναι καὶ Πρωτογενείας τῆς Δευκαλίωνος, Ἀεθλίου δὲ Ἐνδυμίωνα γενέσθαι:Παυσανία Ηλιακά Α΄, θυγάτηρ δὲ Πρωτογένεια, ἐξ ἧς καὶ Διὸς Ἀέθλιος. Απολλόδωρος Βιβλιοθήκη Α'
Πρωτογένεια,η πρώτη γυναίκα στον κόσμο μετά από τον κατακλυσμό!
Πρωτογένεια, η «γιαγιά» των Ολυμπιακών αγώνων
Ο πρώτος που στην παγκόσμια ιστορία για πρώτη φορά εμπνεύστηκε την αθλητική αναμέτρηση ήταν ο Αέθλιος, ο πρώτος βασιλιάς της αρχαίας Ήλιδας, ισχυρής πόλης-κράτους, κοντά στην Ολυμπία.
Σύμφωνα με την επικρατήσασα παράδοση, οι 5 Ιδαίοι Δάκτυλοι (Ηρακλής ,Παιωναίος, Επιμήδης, Ιάσιος και Ίδας) δεν ίδρυσαν αλλά αναβάθμισαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες, -που ήταν γνωστοί από την εποχή του Αέθλιου, και αυτός είναι ο λόγος που ο Αέθλιος τιμόταν ως προστάτης των αγώνων σχεδόν απ΄ όλες τις ελληνικές πόλεις της αρχαιότητας όπως εξάλλου είναι γνωστό ότι ένα μήνα πριν ξεκινήσουν οι αθλητές προπονούνταν στο γυμνάσιο της αρχαίας Ήλιδας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες- ως εξής: ο Ηρακλής πρότεινε στους άλλους 4 να κάνουν αγώνες δρόμου. Μετά τη λήξη των αγώνων, ο Ιδαίος Ηρακλής στεφάνωσε τους νικητές. Στη συνέχεια, πρότεινε να τελούνται οι αγώνες αυτοί κάθε 5 χρόνια, όσοι ήταν και οι Ιδαίοι Δάκτυλοι.
Πραγματικά, στην Ολυμπία υπήρχε ιδιαίτερος βωμός των Ιδαίων Δακτύλων.

Νίκος Σάμιος
Βιβλιογραφία:
Παυσανία Ηλιακά Α΄ ,
Απολλόδωρος Βιβλιοθήκη Α'
"Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια Δρανδάκη" τομ.Α΄,
Εγκυκλοπαίδεια ΔΟΜΗ,
Βικιπαίδεια

Το 1822, καταργείται η δουλεία στην Ελλάδα, με διάταξη του Συντάγματος της Επιδαύρου.

http://3.bp.blogspot.com/-uFeiYegcU3s/TWfYBNmv_UI/AAAAAAAAAZM/NQ5evXp0u90/s1600/epidavros.jpg

MICHELE OBAMA IS ORTHODOX.



Το περίφημο σύμβολο που ωρύονταν τα κατηχητικά και τα Χριστιανικά έντυπα ως σατανικό είναι τελικά Χριστιανικό όπως το αποδεικνύει η Βυζαντινή εικόνα.

Ύμνος στην Νέμεση, στην Λητώ, τον Απόλλωνα, την Άρτεμη, την Φύση.

Ύμνος στην Νέμεση


http://www.youtube.com/watch?v=JrhdELT_vak




Ύμνος στην Λητώ, τον Απόλλωνα και την Άρτεμη

http://www.youtube.com/watch?v=obCIYYHvB-U



Ύμνος στην Φύση

http://www.youtube.com/watch?v=YiJYkS0v0x8

Friday, February 25, 2011

Τα δεσμά του έρωτα είναι σάν τής αράχνης λεπτά, πού κανείς δέν μπορεί δεί, ούτε οι μακάριοι θεοί.


Το εργαστήρι του Ηφαίστου


Τα δεσμά του έρωτα είναι σάν τής αράχνης λεπτά, πού κανείς δέν μπορεί δεί, ούτε οι μακάριοι θεοί.

ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΡΑΨ. Θ΄ 266 - 283


αὐτὰρ ὁ φορμίζων ἀνεβάλλετο καλὸν ἀείδειν

ἀμφ᾽ Ἄρεος φιλότητος εὐστεφάνου τ᾽ Ἀφροδίτης,

ὡς τὰ πρῶτα μίγησαν ἐν Ἡφαίστοιο δόμοισι

λάθρῃ, πολλὰ δ᾽ ἔδωκε, λέχος δ᾽ ᾔσχυνε καὶ εὐνὴν

Ἡφαίστοιο ἄνακτος. ἄφαρ δέ οἱ ἄγγελος ἦλθεν 270

Ἥλιος, σφ᾽ ἐνόησε μιγαζομένους φιλότητι.

Ἥφαιστος δ᾽ ὡς οὖν θυμαλγέα μῦθον ἄκουσε,

βῆ ῥ᾽ ἴμεν ἐς χαλκεῶνα κακὰ φρεσὶ βυσσοδομεύων,

ἐν δ᾽ ἔθετ᾽ ἀκμοθέτῳ μέγαν ἄκμονα, κόπτε δὲ δεσμοὺς

ἀρρήκτους ἀλύτους, ὄφρ᾽ ἔμπεδον αὖθι μένοιεν. 275

αὐτὰρ ἐπεὶ δὴ τεῦξε δόλον κεχολωμένος Ἄρει,

βῆ ῥ᾽ ἴμεν ἐς θάλαμον, ὅθι οἱ φίλα δέμνι᾽ ἔκειτο,

ἀμφὶ δ᾽ ἄρ᾽ ἑρμῖσιν χέε δέσματα κύκλῳ ἁπάντῃ·

πολλὰ δὲ καὶ καθύπερθε μελαθρόφιν ἐξεκέχυντο,

ἠύτ᾽ ἀράχνια λεπτά, τά γ᾽ οὔ κέ τις οὐδὲ ἴδοιτο, 280

οὐδὲ θεῶν μακάρων· πέρι γὰρ δολόεντα τέτυκτο.

αὐτὰρ ἐπεὶ δὴ πάντα δόλον περὶ δέμνια χεῦεν,

εἴσατ᾽ ἴμεν ἐς Λῆμνον, ἐυκτίμενον πτολίεθρον,



Εκείνος λοιπόν νά κιθαρίζη άρχισε καί καλά νά άδη
γιά του Άρεως τόν έρωτα καί της καλλιστέφανης Αφροδίτης·
πώς τό πρώτον έσμιξαν στου Ηφαίστου τους δόμους λάθρα πολλά τής έδωκε, καί τό κρεββάτι κατήσχυνε και τήν στρωμνή του Ηφαίστου άνακτος- αμέσως άγγελος του ήλθεν 270

δ Ήλιος, πού τους ένόησε νά σμίγουν ερωτικά. Ό Ήφαιστος λοιπόν μόλις τόν αλγεινό μύθο άκουσεν, έβη νά πάη σέ χαλκείο, κακά στίς φρένες βυσσοδομών, έθεσε σέ άκμοθέτη μέγαν άκμονα, κι έκοπτε δεσμούς άρρηκτους, άλυτους, ώστ' εμπεδωμένοι εκείνα μένουν. 275

Και αφού έφτιασε τόν δόλο χολωμένος μέ τόν Άρη, έβη νά πάη στον θάλαμο, όπου τό προσφιλές του κρεββάτι εκείτο, καί γύρω στά στηρίγματα έχεε δεσμά κυκλικά παντού πολλά καί πάνω από τό μέλαθρον έξεχύνοντο,

σάν τής αράχνης λεπτά, πού κανείς δέν μπορούσε νά ιδή, 280
ουδέ οι μακάριοι θεοί γιατί μέ δόλο είχαν φτιαχθή.
Αφού λοιπόν όλο τόν δόλο γύρω άπό τό κρεββάτι έχυσεν, έκαμε πώς πηγαίνει στην Λήμνο, τήν καλόκτιστη πόλι.

AT LAST WE CAN SPEAK FREELY. NOONE IS LISTENING.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ.

THOUGHT POLICE HEARS YOU




H ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΚΕΨΗS SAS ακούει

Sunday, February 20, 2011

Ο δρόμος του ηγέτη



ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.

Τελικά ... this is Sparta!


....των Ρωμιών



cea3cea0ce91cea1cea4ce97



Απάντηση στον ΣΚΑΪ και την ανθελληνική προπαγάνδα του

Απάντηση στον ΣΚΑΪ και την ανθελληνική προπαγάνδα του

Προεπαναστατικά κινήματα κατά της Οθωμανικής υποδούλωσης το διάστημα 1453-1821

Σε εκείνους, που ισχυρίζονται ότι η Οθωμανική υποδούλωση τεσσάρων αιώνων ήταν μια πολύ καλή περίοδος και οι Έλληνες δεν αντέδρασαν σε αυτήν παρά μόνο τον 19ο αιώνα, αφιερώνεται το παρακάτω ιστορικό διάγραμμα προεπαναστατικών κινημάτων.
Κατανοώντας ότι στην προπαγάνδα και τη διαχείριση των μαζανθρώπων ισχύει η αρχή ότι:
ένα ψέμμα όσο μεγαλύτερο είναι τόσο πιο πιστευτό γίνεται, καλούμε τον κ. Βερέμη να ενθυμηθεί τα εξής προεπαναστατικά κινήματα.
·1481 Εξέγερση στη Μάνη και τη Χειμάρα των αγωνιστών Κροκόδειλου Κλάρα και Θεόδωρου Μπούα.
·1572 Επαναστατική κίνηση στη Μάνη του Θεόδωρου Μελισσηνού και του Μακαρίου.
·1585 Επαναστατικό κίνημα σε Ακαρνανία και Ήπειρο από τους Θεόδωρο Μπόνα και Γρίβα.
·1611 Επαναστατική κίνηση σε Θεσσαλία και Ήπειρο από τον ιεράρχη Επίσκοπο Τρίκκης Διονύσιο (Σκυλόσοφο)
1687 Επανάσταση στη Στερεά Ελλάδα υπό τον Σπαθογιάννη, Βαλαωρίτη, Κούρμα και Σπανό
·
·1688 Επέκταση της επανάστασης στην Εύβοια υπό τον Νικόλαο Καρυστινό.
·1770 Επανάσταση στην Κρήτη υπό τον οπλαρχηγό Δασκαλογιάννη.
·1787-1792 Επανάσταση σε Πελοπόννησο, Στερεά Ελλάδα και Νησιά Αιγαίου υπό τον Λάμπρο Κατσώνη.
·1803 Επαναστατικές εξεγέρσεις των Σουλιωτών στο Σούλι.
·1807 Επαναστατικές κινήσεις στη Μακεδονία υπό τον οπλαρχηγό Νικοτσάρα.
·1808 Επαναστατικές κινήσεις σε Θεσσαλία και Ήπειρο υπό τον σεβάσμιο παπά-Ευθύμη Βλαχάβα.
Θυμηθείτε τη θυσία του πρόδρομου Ρήγα Φεραίου και την άνανδρη παράδοσή του από την Αυστριακή αστυνομία στους δολοφόνους του Τούρκους.
Θυμηθείτε επίσης τη στάση της Ιεράς Συμμαχίας του Μέτερνιχ και το αρνητικότατο κλίμα της ευρωπαϊκής πολιτικής σκηνής τις παραμονές της Ελληνικής Επαναστάσεως στα Συνέδρια Τροπάου και Λάϋμπαχ το διάστημα 1819, 1820.
Θυμηθείτε πως αν δεν ήταν οι επιτυχίες του πρώτου χρόνου της Επανάστασης και η σφαγή της Χίουκαι η εξέγερση των συνειδήσεων των φιλελλήνων της Ευρώπης , οι “πολιτισμένοι” και “Χριστιανοί” Ευρωπαίοι δεν είχαν καμιά διάθεση να βοηθήσουν το Γένος των Ελλήνων.

Πληροφορίες για τα παραπάνω:
www.livepedia.gr/εποχή, www.imma.edu.gr/ κινήματα 1430-1821

δρ. Κωνσταντίνα Παλαμιώτουτ. Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

Saturday, February 19, 2011

ΚΑΣΤΑΛΙΑ ΠΗΓΗ: Εκεί που έλουζε τα μαλιά της η Πυθία, τώρα προσκυνάνε ένα κομμένο κεφάλι.

Kastalia FONTE: Dove bagnarsi i capelli della Pizia, ora adorare una testa decapitata.

Kastalia
SOURCE
a Delfi: se baigner les cheveux de la Pythie, désormais ilya la culte d' une tête decapitee

KASTALIA SPRING at Delfi : Where to bathe the hair of the Pythia, now worship a severed head!

Εκεί που έλουζε τα μαλιά της η Πυθία, τώρα προσκυνάνε ένα κομμένο κεφάλι।

Όλο και κάποια αιτία θα έβρισκαν να απαγορέψουν την είσοδο στους Έλληνες.




Στην επιγραφή διαβάζουμε: "ΑΠΟΤΟΜΗ ΤΟΥ ΑΓ: ΙΩΑΝ(ΝΝΟΥ) ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΤΗ 23 ΔβΡΙΟΥ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ) Τω 1893

The
inscription reads: "The Beheading of SΝΤ: IOAN (NNOU) THE BAPTIST DvRIOU 23(December) 1893



L'inscription se lit: «La décapitation de SΝΤ: IOAN (NNOU) LA DvRIOU BAPTISTE 23 (Décembre) 1893

La scritta recita: "La decollazione di SM: Ioan (NNOU) IL DvRIOU BATTISTA 23 (dicembre) 1893



Ύμνος στον Δία, Επίκληση στην Δήμητρα, Επίκληση στον Διόνυσο

Ύμνος στον Δία

http://www.youtube.com/watch?v=Alj7mzpuTnw


Επίκληση στην Δήμητρα

http://www.youtube.com/watch?v=vQQ9-ef3TfY

Επίκληση στον Διόνυσο

http://www.youtube.com/watch?v=wtllgbmboyM

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΚΑΚΗΣ : "Η βουλγαρική Κατοχή στην Ξάνθη"





ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΚΑΚΗΣ : "Η βουλγαρική Κατοχή στην Ξάνθη"
Η βουλγαρική Κατοχή στην Ξάνθη:
Οι Έλληνες ιερείς απελάθηκαν.
Η λειτουργία των ελληνικών σχολείων απαγορεύθηκε.
Όσοι μιλούσαν ελληνικά δέρνονταν ή πλήρωναν πρόστιμο.


Από την σημερινή στήλη «Χρονοτοπία» του συγγραφέα Γιώργου Λεκάκη (www.lekakis.com), στην εφημερίδα«Χρόνος» Κομοτηνής:
Οι περισσότεροι Έλληνες ιερείς απελάθηκαν και αντικαταστάθηκαν υπό Βουλγάρων ιερέων. Μόνον σε απομεμακρυσμένα χωριά επέτρεπαν στους ολίγους παραμείναντας Έλληνας ιερείς να ιερουργούν ελ­ληνιστί.
Η λειτουργία των ελληνικών σχολείων απαγορεύθηκε, οι δε περισσό­τεροι εκ των Ελλήνων καθηγητών και διδασκάλων απελάθηκαν. Ιδρύθηκαν βουλγαρικά σχολεία, δημοτικό, γυμνάσιο, μέση εμπορική σχολή και μέση τεχνική σχολή. Οι μαθητές των σχολείων της μέσης εκπαιδεύ­σεως εστρατολογούντο και εκ των παραμεθορίων βουλγαρικών πόλεων, για να παρουσιασθεί αυξημένος ο αριθμός τους. Η φοίτησις των Ελληνο­παίδων στο βουλγαρικό δημοτικό σχολείο ήταν υποχρεωτική κατά το πρώτο έτος της κατοχής. Κατόπιν όμως οι βουλγαρικές Αρχές δεν επέμεναν.
Απαγορεύετο η χρήσις της ελληνικής γλώσσης στα δημόσια κέν­τρα και τις δημόσιες υπηρεσίες. Στους ομιλούντες ελληνιστί επεβάλλετο πρόστιμο, ή εξυλοκοπούντο. Στους Τούρκους επιτρεπόταν η χρήσις της τουρκικής γλώσσης.
Στους κατοίκους της πόλεως διενέμετο άρτος εξ αραβοσίτου 200 γραμμ. κατ’ άτομον ημερησίως, ουχί πάντοτε. Στους κατοίκους των κα­πνοπαραγωγών χωριών εδίδοντο 800 γραμμ. αραβοσίτου τον μήνα κατ’ άτομον προς 14 λέβα το κιλό, όταν το βουλγαρικό κράτος αγόραζε τον αραβόσιτο προς 6 λέβα το κιλό. Στους Έλληνες παραγωγούς σίτου ή αραβο­σίτου αφήνοντο προς διατροφή των οικογενειών τους και 100-150 κιλά σπόρος κατ’ άτομο για ολόκληρο το έτος. Αλλά και οι μικρές αυτές ποσότητες, οι οποίες αφήνοντο στους Έλληνες παραγωγούς, προς διατροφή τους και σπόρο, διαρπάζονταν κατά τις συχνότατες έρευ­νες κατ’ οίκον.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ: Η στρατολόγηση νέων.
Από το βιβλίο «Η μαύρη Βίβλος των βουλγαρικών εγκλημάτων εις την Ανατολικήν Μακεδονίαν και Δυτικήν Θράκην 1941-1944», έκδ. της εκθέσεως καθηγητών των Πανεπ. Αθηνών και Θεσσαλονίκης, Αθήναι, 1945.

ΠΗΓΗ:
http://www.lekakis.com/index.php?option=com_content&view=article&id=95&Itemid=116

Επίκληση στην Αθηνά, Ύμνος στον Απόλλωνα, Ύμνος στον Έρωτα

Επίκληση στην Αθηνά

http://www.youtube.com/watch?v=Mr532zU-ZoA



Ύμνος στον Απόλλωνα

http://www.youtube.com/watch?v=OR3Y9zfrDl8



Ύμνος στον Έρωτα

http://www.youtube.com/watch?v=uuKC7QawN6c

Η Οδύσσεια σε... πέτρινη απεικόνιση!

Η είδηση κυκλοφόρησε το... 2006. Ερώτηση. Έκανε ο... κανένας κάποια κίνηση για τη χρονολόγηση της πινακίδας; Τι τρέμουν; Μήπως τους βγει καμιά χρονολογία μερικών χιλιάδων ετών και γκρεμιστούν όλα τα ψεύδη με τα οποία έχουν χτίσει την ανυπαρξία τους; Και εκείνη την πάλαι ένδοξη και τώρα έρμη τοποθεσία, δεν έχουν το τσαγανό να εξαλείψουν την υβριστική ονομασία..."άγιος αθανάσιος"; Τόσο πολύ τους κάθεται στο λαιμό η "Σχολή Ομήρου";

Επεισόδια της Οδύσσειας σε αρχαία πινακίδα.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 17/11/2006

2010-07-24 10:00:00Ενα σημαντικό εύρημα από την Ιθάκη, μία πινακίδα που «αφηγείται» με γλαφυρό τρόπο ένα από τα επεισόδια της Οδύσσειας, παρουσιάστηκε στο γερμανικό αρχαιολογικό περιοδικό «Kadmos». Στην πινακίδα απεικονίζεται ένα πλοίο με τον Οδυσσέα δεμένο στο κατάρτι και εκατέρωθεν τερατόμορφα σχέδια, μία τρίαινα και σημάδια πιθανής γραφής Γραμμικής Β.

Το εύρημα, ώς τώρα αχρονολόγητο, βρέθηκε μαζί με άλλες πινακίδες που φέρουν επίσης σκηνές από την Ιλιάδα και Οδύσσεια, στην περιοχή «Αγιος Αθανάσιος» ή «Σχολή Ομήρου» της Ιθάκης κατά τις ανασκαφές που διενεργεί στη θέση αυτή για λογαριασμό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων η Λίτσα Κοντορλή - Παπαδοπούλου και ο Θανάσης Παπαδόπουλος. Την επιστημονική δημοσίευση του αρχαίου συνυπογράφουν οι δύο Ελληνες αρχαιολόγοι με τον ειδικό σε θέματα επιγραφικής Βρετανό G. Owens.

Πινακίδες με Γραμμική Β στην Ελλάδα έχουν βρεθεί σε προαύλια αρχαίων ανακτορικών συγκροτημάτων. Στη θέση του «Αγίου Αθανασίου» έχει ανακαλυφθεί από το 1996 που ερευνάται, μεγάλη αρχαία κτιριακή εγκατάσταση με δύο άνδηρα που επικοινωνούν μεταξύ τους με λαξευμένες στο βράχο κλίμακες που παραπέμπουν σε ανακτορικού τύπου συγκρότημα.

Αναγνωρίζοντας το υπουργείο Πολιτισμού τη σημασία των ευρημάτων της Ιθάκης προχώρησε προ μηνός (20/9/2006) στη δημοσίευση της απόφασης της απαλλοτρίωσης περίπου 25,5 στρεμμ. στην ως άνω περιοχή προκειμένου να συνεχισθεί η αρχαιολογική έρευνα, η οποία όμως γίνεται κάθε χρόνο με ελάχιστα οικονομικά μέσα που προσφέρουν τοπικοί φορείς της Ιθάκης και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Μία ενίσχυση από την πολιτεία, κάποιες τράπεζες ή επιχειρήσεις θα μπορούσε να φωτίσει μια σελίδα της Ιστορίας της πατρίδας του Οδυσσέα που παραμένει ακόμη στην αχλύ του μύθου.


Άλλη μία σχετική πρόκληση: Τολμήστε να χρονολογήσετε τις πέτρες της αφετηρίας και του τερματισμού του Σταδίου της Ολυμπίας!

ΣΚΑΪ και 1821, δίδαγμα 3ο (η αποδόμηση του ηρωισμού)

Τι να πεις για το 3ο επεισόδιο της σειράς του Σκάϊ. Από πού να ξεκινήσεις και από πού να αρχίσεις. Παρόλο που το επεισόδιο λεγόταν «η Εξέγερση», εμείς το μόνο που βλέπαμε, τους κακούς Έλληνες να σφάζουν τους Τούρκους και Εβραίους αμάχους, πλιατσικολόγοι ο Κολοκοτρώνης και η Μπουμπουλίνα, αδύναμος ο Δημήτριος Υψηλάντης, οι Τούρκοι να κάνουν αντίποινα στους Έλληνες της Πόλης και τέλος μάθαμε ότι τελικά η «Αγία Λαύρα» ήταν εφεύρημα του Πούκεβιλ. Το μεγαλύτερο δε κίνητρο για να κατέβουν στον αγώνα ήταν η...γη.....το στρέμμα.
Αμ το άλλο που είπε ο Τούρκος….
για να περάσει λέει ο Τουρκικός Στρατός και να φτάσει στην Ελλάδα, έπρεπε να περάσει από την Μακεδονία και την Θεσσαλία…..τι λέτε ωρέ!!!
Αυτό είναι δηλαδή το κάτι καινούργιο που θέλει να μας δείξετε ;
Που νομίζετε ότι απευθύνεστε;
Η μετανεωτερική ιστοριογραφία απεχθάνεται τις χρονολογίες και τις ημερομηνίες και τα θεωρεί συντηρητική αντίληψη. Εδώ όμως επιβεβαιώνει τον Έβανς που έγραψε ότι πέφτουν σε αντιφάσεις. Και αντίφαση είναι να δείχνεις την λανθασμένη χρονολογική ακολουθία Μονεμβασία-Πόλη-Τριπολιτσά σε ότι αφορά τις σφαγές, ενώ το σωστό είναι Πόλη-Μονεμβασία-Τριπολιτσά. Για αυτό και δεν αναφέρουν την χρονολογία των συμβάντων αλλά και για αυτό χτυπούν την ημερομηνία έναρξης της Επανάστασης. Ο κόσμος πλέον ξέρει τι του γίνεται αλλά και τι προσπαθείτε να του σερβίρετε. Αλήθεια, το «Ελευθερία ή Θάνατος» δεν θα έπρεπε να αναφερθεί, εμπνευσμένο μάλιστα από τη Γαλλική Επανάσταση που λιβανίζατε τόσο στο πρώτο επεισόδιο;
Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι η επίθεση-αποδόμηση στις προσωπικότητες της Επανάσταση. Η αρχή έγινε με τον ο Αλ. Υψηλάντη και την Μπουμπουλίνα. Θα ακολουθήσει ο Κολοκοτρώνης(μας προετοίμασε ήδη ο Τατσόπουλος με τις γνωστές δηλώσεις) και δεν ξέρω ποιος άλλος. Γιατί όμως αυτή η επίθεση; Γιατί η αποδόμηση του ηρωισμού και η εξίσωση του ραγιά με τον δυνάστη;
Την απάντηση την έχει δώσει στο παρελθόν η γνωστή για τις ακραίες μετανεωτερικές της αντιλήψεις, Άννα Φραγκουδάκη:

«...είναι μεγάλη ανάγκη να βρεθούν τρόποι ώστε να απαλλαγεί ο κόσμος από τη βάρβαρη αξία του ηρωισμού, έτσι ώστε η ανθρώπινη κοινωνία να μην παράγει πια ήρωες κανενός είδους. Είναι μεγάλη ανάγκη, γιατί ο κάθε προέλευσης ήρωας εξ ορισμού περιφρονεί την ανθρώπινη ζωή ακόμα και τη δική του. Για να απαλλαγεί όμως ο κόσμος από την παραδοσιακή αξία του ηρωισμού, θα πρέπει να συμβάλουν όλοι στην καταπολέμηση αυτών των βάρβαρων προτύπων (που καθόλου δεν περιορίζονται σε μερικές ομάδες φανατικών ή οπαδών του θανάτου και των αγκυλωτών σταυρών). Θα πρέπει να συμβάλουν στην καταπολέμηση των ξεπερασμένων προτύπων ηρωισμού όλοι οι θεσμοί, όλοι οι πολίτες και όλα τα κόμματα και οι πολιτικές ομάδες

Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, και επειδή αυτοί τους μύθους που θέλουν να τους κάνουν ιστορία, ας δούμε τα αίτια της εξέγερσης, σύμφωνα με τις δύο από τις πιο κορυφαίες πηγές σε ότι αφορά την Επανάσταση του Ελληνικού Έθνους:

Γενικό λοιπόν συμπέρασμα: Κοινή είναι η διαπίστωση ότι η ιδέα της ελληνικής επαναστάσεως ξεκίνησε με την πρωτοβουλία ιδίως των αστών του εξωτερικού, των μικροαστών, κατά τη γνώμη μου, αλλά ο αγώνας πραγματοποιήθηκε με τις δυνάμεις όλου του στρατευμένου έθνους και ιδίως των βιο­τεχνών, γεωργών και βοσκών, όπως θα δούμε, γιατί αυτοί αποτελούσαν και τη μεγάλη πλειοψηφία του.
[Απόστολος Βακαλόπουλος, τόμος 5ος, Ελληνική Επανάσταση 1813-1822, σελ 50]

και
Η Ελληνική Επανάσταση ήλθε ύστερα από άλλες μικρότερες επαναστάσεις, τοπικές εξεγέρσεις και αδιάκοπη σχεδόν ανταρσία επάνω στα βουνά εναντίον του Οθωμανού δυνάστη και ύστερα από μακρότατη ιδεολογική προετοιμασία. Για την πραγματοποίηση της και για την επιτυχία της συνέβαλε η μεγάλη πρόοδος των Ελλήνων, ιδίως κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 18ου αϊ. και τις πρώτες του 19ου, που εξασφάλισαν στο Έθνος υλική δύναμη και αυτοπεποίθηση, πολιτική αυτοσυνείδηση και ηθικό φρονηματισμό. Για την αποτόλμησή της συνέβαλαν αποφασιστικά, εκτός από την εθνική επαναστατική παράδοση, και οι επαναστατικές ιδέες της εποχής, διάχυτες ύστερα από τη Γαλλική Επανάσταση, πού είχαν μάλιστα τότε και ειδικούς φορείς τις μυστικές επαναστατικές εταιρείες. Προήλθε άρα η Ελληνική Επανάσταση από την επενέργεια παραγόντων κοινωνικοοικονομικών και προπάντων παραγόντων ιδεολογικών, δηλαδή του πατριωτισμού της γενεάς εκείνης των Ελλήνων και του επαναστατικού φρονήματος μεγάλου μέρους της, κατά τις παραμονές του 1821.
[Εκδοτική Αθηνών, Ιστορία του ελληνικού έθνους, τόμος IA, σελ 8]

Όλο το εγχείρημα της σειράς του Σκάϊ, στοχεύει στο να παρουσιάσει την επανάσταση ως μία καθαρά ωφελιμιστική διαδικασία για όλους τους ανώνυμους και επώνυμους. Δεν ήταν έτσι κύριοι.
Ως ήρωας ή ηρωίδα στη παράδοση αλλά και ως σύγχρονο κοινωνικό αρχέτυπο εννοείται κάποιος άνδρας ή γυναίκα , που μπορεί να εμφανίζεται παραδοσιακά ως πρωταγωνιστής ενός μύθου, ενός θρύλου ή έπους και που κατέχει ικανότητες μεγαλύτερες από εκείνες που κατέχει ο μέσος άνθρωπος. Αυτές οι ικανότητες τον βοηθούν να εκτελέσει ασυνήθιστες και παράτολμες ηρωικές πράξεις για τις οποίες γίνεται γνωστός/η. Με το να αφήνεις όμως σκιές και υπονοούμενα για ήρωες της Επανάστασης δεν είναι πειστικό επιχείρημα. Το καλύτερο επιχείρημα δεν είναι αυτό που μας αρέσει ή εκείνο που παρουσιάζεται με τον πειστικότερο τρόπο αλλά εκείνο που λαμβάνει υπ' όψιν του όλα τα διαθέσιμα στοιχεία. Όπως είπε η Ελληνίστρια Μαίρη Λέφκοβιτς στο «Μάθημα Ιστορίας»(σελ 157) ότι «τα στοιχεία είναι εκείνα που μας παρέχουν να διακρίνουμε την ακριβή από την ανακριβή επιστημονική έρευνα». Η έρευνα του Σκάϊ δεν χρησιμοποιεί όλα τα στοιχεία, αλλά μόνο τα «ωφελιμιστικά».
Τουλάχιστον αποδείξετε το στην πράξη προσκαλώντας ιστορικούς και μελετητές που αντιτίθεται σε αυτά που δείχνει η σειρά. Κάντε ωφέλιμο διάλογο και όχι ωφελιμιστική παρωδία. Eίμαι εναντίον της όποιας απόκρυψης στοιχείων από ένα ιστορικό γεγονός που έχει σαν σκοπό τον υπερσχετικισιμό της ήδη ειλημμένης ιστορικής και συνήθως δογματικής άποψης.
Κλείνοντας θα ήθελα να απευθυνθώ στους ιστορικούς συντελεστές-συμβούλους της σειράς (βιβλίων και εκπομπής), σε εκείνους οι οποίοι δίνουν τεράστια μάχη στην προσπάθεια της αποδόμησης που επιχειρείται τα τελευταία 10 χρόνια από τους εθνομηδενιστές: όταν οι υποστηρικτές της αποδόμησης, είναι αυτοί που σήμερα υπερασπίζουν το ιστορικό περιεχόμενο την σειράς, τότε κάτι δεν πάει καλά.


http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2011/02/1821-3.html