NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Saturday, January 29, 2011

Ομιλία με θέμα : «Πολεμικές τέχνες από της Αρχαιότητος μέχρι σήμερον»




Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Ώρα 19.00 - 20.30 : Ομιλία με θέμα : «Πολεμικές τέχνες από της Αρχαιότητος μέχρι σήμερον»

Ομιλητής : κ. Μόλαρης Βασίλειος, προπονητής Πολεμικών Τεχνών


υπό την αιγίδα του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

τα οποία διενεργούνται στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης,

Εθνικής Αμύνης 27 & Αλεξάνδρου Σβώλου, στον 2° όροφο,

Πως οι Επικούρειοι έπεσαν σε σύγχυση.




Πως οι Επικούρειοι έπεσαν σε σύγχυση.


ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ: «ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΚΛΕΛΟΙΠΟΤΩΝ ΧΡΗΣΤΗΡΙΩΝ»

45. Ο ίδιος ο ηγεμόνας της Κιλικίας, που (προς τα θεια δι' ασθένειαν απιστίας οίμαι (τάλλα γαρ ην υβριστής και φαύλος) έπασχε από την ασθένεια της απιστίας, (εφόσον και κατά τα υπόλοιπα, άλλωστε, ήταν υβριστής και φαύλος), και είχε στο περιβάλλον του κάποιους Επικούρειους, που περιφρονούσαν, με βάση όπως ισχυρίζονταν εξηγήσεις σωστές και θεμελιωμένες στην παρατήρηση της φύσης, τέτοιου είδους πράγματα, έστειλε στο μαντείο, σαν να έστελνε κατάσκοπο στους εχθρούς, κάποιον απελεύθερο που έφερε πινακίδα σφραγισμένη, στην οποία ήταν γραμμένο το ερώτημα, που κανείς άλλος δεν γνώριζε. Αφού πέρασε όλη τη νύχτα ο άνθρωπος μέσα στον σηκό, όπως ήταν το έθιμο, και τον πήρε ο ύπνος, την επομένη διηγήθηκε το εξής όνειρο. Του παρουσιάστηκε άνθρωπος όμορφος, που στάθηκε μπροστά του, του είπε μόνο:

'μαύρο',

τίποτε παραπάνω, κι εξαφανίστηκε αμέσως. Τούτο μας φάνηκε παράξενο και μας δημιούργησε αμηχανία, ο ηγεμόνας όμως εκείνος έμεινε εμβρόντητος, προσκύνησε, άνοιξε την πινακίδα και μας έδειξε το ερώτημα που ήταν γραμμένο:

«Να σου προσφέρω θυσία ταύρο λευκό ή μαύρο;»

Το αποτέλεσμα ήταν πως οι Επικούρειοι έπεσαν σε σύγχυση, ενώ εκείνος πρόσφερε τη θυσία και δεν σταμάτησε να δείχνει σεβασμό προς τον Μόψο».

Μία διαφήμιση για το 1821 απο το κανάλι ΣΚΑΪ - χίλια κρυφά νοήματα



2

4


είναι η κάρτα ταρώ " Ο Κρεμασμένος"





















1

3

Friday, January 28, 2011

Οι κόσμοι είναι εκατόν ογδόντα τρεις





Οι κόσμοι είναι εκατόν ογδόντα τρεις


ΠΛOYTAΡXOY: ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΕΚΛΕΛΟΙΠΟΤΩΝ ΧΡΗΣΤΗΡΙΩΝ

Τούτο φαίνεται να είναι χαρακτηριστικό του Πλάτωνα, εφόσον οι άλλοι (φιλόσοφοι) φοβήθηκαν να δεχτούν πλήθος (κόσμους), με τη σκέψη πως, αν δεν περιόριζαν την ύλη στον ένα και προχωρούσαν παραπέρα, αυτόματα έπεφταν στα δίχτυα της απροσδιόριστης και προβληματικής απειρίας». «Ο ξένος όμως», είπα εγώ, «έθετε όριο στο πλήθος των κόσμων, όπως ο Πλάτων, ή μήπως, όταν τον συνάντησες, δεν αποπειράθηκες καν να ρωτήσεις;» «Μήπως δεν όφειλα», είπε ο Κλεόμβροτος, «σε αυτό πάνω απ' όλα το θέμα να είμαι απαιτητικός και πρόθυμος ακροατής, τη στιγμή που είχε τεθεί στη διάθεση μου και μου έδινε την ευκαιρία;


Έλεγε πως οι κόσμοι δεν είναι ούτε άπειροι ούτε ένας ούτε πέντε, αλλά εκατόν ογδόντα τρεις, και είχαν διαταχθεί σε σχήμα τριγώνου, που κάθε πλευρά του είχε εξήντα κόσμους. Από τους τρεις υπόλοιπους ο καθένας είχε τοποθετηθεί σε μία γωνία, ενώ οι συνεχόμενοι κόσμοι εφάπτονταν ο ένας με τον άλλο χαλαρά και περιστρέφονταν όπως σε χορό. Η εσωτερική επίπεδη επιφάνεια του τριγώνου είναι κοινή εστία για όλους, καλείται πεδίο αληθείας και σε αυτό κείνται ακίνητοι οι λόγοι, τα είδη και τα υποδείγματα των πραγμάτων που έχουν γίνει και θα γίνουν, γύρω τους βρίσκεται η αιωνιότητα, από την οποία εν είδει απορροής ο χρόνος κινείται προς τους κόσμους.
Οι ανθρώπινες ψυχές έχουν τη δυνατότητα να τα δουν και να τα ατενίσουν μία μόνο φορά στα δέκα χιλιάδες χρόνια, αν ζήσουν βέβαια βίο καλό, και οι καλύτερες μυητικές τελετές εδώ κάτω είναι όνειρο εκείνης της εποπτικής θέασης και μύησης . Όσο για τους φιλοσοφικούς λόγους, υπάρχουν για να θυμίζουν στους ανθρώπους τις εκεί ομορφιές, ειδάλλως δεν έχει νόημα να βγαίνουν προς τα έξω .

Οι νηστείες είναι ακατάλληλες για να τιμήσουν καλούς θεούς






















Ετυμολογικώς η νηστεία σημαίνει «δεν τρώγω» από το «νη + εσθίω».

Πλουτάρχου: Περί Ίσιδος και Όσίριδος, 361Β:

«Ο Ξενοκράτης πάλι τις μέρες που είναι αποφράδες και από τις γιορτές όσες περιλαμβάνουν χτυπήματα, στηθοκοπήματα, νηστείες, κακά λόγια ή αισχρολογίες θεωρεί ακατάλληλες για να τιμήσουν καλούς θεούς ή καλούς δαίμονες, αλλά ότι υπάρχουν φύσεις μέσα στον κόσμο μεγάλες βέβαια και δυνατές, άλλα δύστροπες και σκυθρωπές, που χαίρονται με τέτοια πράγματα και, όταν του δοθούν, δεν τρέπονται πια σε άλλα χειρότερα. Ο Ησίοδος πάλι ονομάζει τους τίμιους και σωστούς αγνούς δαίμονες' και 'φύλακες των ανθρώπων', 'που χαρίζουν πλούτη κι έχουν αυτό το βασιλικό προνόμιο ».

Πως ο Δήμος της αρχαίας Αττικής "Σημαχίδαι", στην περιοχή Επακρία ή Διακρία κατήντησε να ονομάζεται "Βαρνάβας" .

theofania1.jpg

Βαρνάβας: Εκ του Μπάρ - Νεμπουά = Ο υιός της παρακλήσεως


Υπάρχουν δύο θεωρίες για την προέλευση του ονόματος "Βαρνάβας".
Η πρώτη αναφέρεται στο πέρασμα του Αποστόλου Βαρνάβα από την περιοχή, ενώ η δεύτερη - και πιθανώς ακριβέστερη - θεωρεί ότι η τοποθεσία ανήκε σε ένα μεγαλογαιοκτήμονα που ονομαζόταν Βαρνάβας.

Όποια θεωρία και να ισχύει αυτή η κατάντια δεν έχει όρια.

Sunday, January 23, 2011

Μπλέτας Χρήστος O θεολόγος και ποιητής Ορφέας γεννήθηκε 14.000 πρίν.

Ο Ταξίαρχος ε.α. και συγγραφέας Μπλέτας Χρήστος στο έργο του "Ορφεύς" από τις εκδόσεις "Ερωδιός" τηλ 2310.282782 χρονολογεί την γέννηση του θεολόγου και ποιητή Ορφέα 14.000 πρίν.

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 1

http://www.youtube.com/watch?v=AyB08z9_lD0

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 2

http://www.youtube.com/watch?v=1m41eVi3dzk

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 3

http://www.youtube.com/watch?v=HuynuOQzMjg

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 4

http://www.youtube.com/watch?v=tQy8a6HYwSQ

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 5

http://www.youtube.com/watch?v=sRRTZxdLQPM

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 6

http://www.youtube.com/watch?v=RORPNSS47CQ

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 7

http://www.youtube.com/watch?v=kWGWrKK1JJA

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 8

http://www.youtube.com/watch?v=4TxHRWDBwYc

"Ορφεύς" Μπλέτας Χρήστος 9

http://www.youtube.com/watch?v=oe5bvObuhyk


Saturday, January 15, 2011

ΣΙΩΠΗ! ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!



Αυτο σημαίνει πραγματικος πλουραλισμος!

ΜΗΝ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΜΕ


Τι έκαναν οι Ισλανδοί στη θέση μας ...


Bankruptcy

Τι έκαναν οι Ισλανδοί στη θέση μας ...


Εμπρός στο δρόμο που χάραξαν οι Ισλανδοί!

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΟΒΑΡΩΝ ΚΡΑΤΩΝ !

Οι υποτίθεται ξυλοκόποι του βορά, οι "βάρβαροι"
Ισλανδοί ορίστε τι έκαναν για παραπλήσια
κατάσταση της οικονομίας τους, που βρέθηκαν:

Οι Ισλανδοί δεν αρκέστηκαν στα δάκρυα και την οργή. Απαίτησαν και πήραν απαντήσεις. Για το τι έφταιξε, ποιοι ευθύνονται και τι πρέπει να γίνει για να μην ξανασυμβεί παρόμοια κρίση. Μόλις 15 μήνες μετά το ξέσπασμα της κρίσης, η εξεταστική επιτροπή που συνέστησε το Κοινοβούλιο από ανεξάρτητους ειδικούς έβγαλε πόρισμα 2.400 σελίδων, με το οποίο όχι μόνο καταλόγισε ευθύνες, αλλά και τις προσωποποίησε. Κατονομάζονται ο πρώην πρωθυπουργός Γκέιρ Χάαρντε, τρεις πρώην διοικητές της κεντρικής τράπεζας, υπουργοί, ενώ ποινικές ευθύνες καταλογίζονται σε στελέχη των τριών ιδιωτικών τραπεζών. Ήδη ο εισαγγελέας έβγαλε διεθνή εντάλματα σύλληψης, καθώς πολλά golden boys διέφυγαν στο εξωτερικό, κάνοντας μία μέρα πριν από την εκδήλωση της κρίσης τεράστιες αναλήψεις από τους λογαριασμούς τους. Τρεις συνελήφθησαν και κρατούνται. Η κυβέρνηση έκανε μηνύσεις και ζητάει πίσω τα κλεμμένα.
Η εξεταστική επιτροπή είχε στη διάθεσή της 80 υπαλλήλους, δικό της προϋπολογισμό και δικαίωμα να ζητήσει -ακόμη και να κατασχέσει- στοιχεία από κρατικές υπηρεσίες και ιδιώτες.
Επίσης, ανεξάρτητη επιτροπή ετοιμάζει συστάσεις για να γίνουν μεταρρυθμίσεις ώστε να αποφευχθεί παρόμοια κρίση στο μέλλον.
Στο πλαίσιο της διαφάνειας, αναρτήθηκε τον Απρίλιο στον ιστότοπο της Βουλής ( http://sic.althingi.is/) το πλήρες κείμενο που η κυβέρνηση ονομάζει «Έκθεση της αλήθειας» και οι Ισλανδοί αποκαλούν «Μαύρο πόρισμα» καθώς και εκτεταμένη περίληψη στα αγγλικά. Κανείς, ούτε καν οι κατηγορούμενοι, δεν αμφισβήτησαν την αμεροληψία των συντακτών του πορίσματος.

Το βράδυ της ανακοίνωσης 45 ηθοποιοί συγκεντρώθηκαν στο
Δημοτικό Θέατρο του Ρέικιαβικ και διάβασαν επί πέντε συνεχόμενα 24ωρα, σε μια κατάμεστη αίθουσα, ολόκληρη την
έκθεση. Για τους περήφανους, πλην εξαπατημένους απογόνους
των Βίκινγκς, ήταν μια ομαδική ψυχανάλυση, μια διαδικασία
κάθαρσης.

Εκδήλωση Εγκαινίων της Έκθεσης για την Μύρτιδα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης.

Μύρτις. Πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν.

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Στην αρχαία Ελλάδα, όπως και στη σύγχρονη, η απόδοση τιμών στον νεκρό συγγενή είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι, όχι μόνο των θρησκευτικών τελετουργιών, αλλά και του συστήματος ηθικών αξιών της κοινωνίας. 0 τιμητικός αποχαιρετισμός του νεκρού συντελεί στη συναισθηματική αποφόρτιση των οικείων, καθώς «κάνουν ό,τι πρέπει» για τον δικό τους άνθρωπο που έφυγε. Στο ίδιο αποτέλεσμα, καθώς και στη διατήρηση της μνήμης του αποθανόντος, συντείνουν όλες οι μεταθανάτιες τελετές που τελούνται περιοδικά στον τάφο.
Ωστόσο, υπάρχουν και περιπτώσεις που οι συγγενείς δεν μπορούν να τελέσουν το ύψιστο αυτό καθήκον προς τον νεκρό. Μια τέτοια περίπτωση ήταν αυτή του τρομερού λοιμού που χτύπησε την Αθήνα από το 430 έως το 426 π.Χ., κατά τη διάρκεια του Πελοποννηοιακού Πολέμου. Το πλήθος των νεκρών δεν άφηνε περιθώρια για ταφικές τελετουργίες παρά μόνο για πρόχειρες ομαδικές ταφές. Σε έναν ομαδικό τάφο νεκρών από τον λοιμό βρέθηκε και η εντεκάχρονη Μύρτις, η οποία αναπάντεχα τιμήθηκε, 2.500 χρόνια μετά τον άδοξο και πρόωρο θάνατο της, με ένα ερευνητικό πρόγραμμα και μία έκθεση που φέρουν το όνομα της.
Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης θεωρώντας ιδιαίτερα σημαντική την επιστημονική αυτή έρευνα και θέλοντας να τιμήσει το νεκρό κορίτσι από την Αθήνα, ως σύμβολο όλων των παιδιών που χάνονται άδικα από αρρώστιες και πολέμους, φιλοξενεί τη Μύρτιδα.
Παράλληλα, πλαισιώνει την «πρωταγωνίστρια» αυτής της έκθεσης με αντικείμενα που κάποτε συντροφευσαν στην τελευταία τους κατοικία παιδιά που είχαν την τύχη να τιμηθούν από τους δικούς τους, όπως τους άξιζε...
Ελπίζουμε τα κτερίσματα των συνομηλίκων της, που εμείς τώρα προσφέρουμε στη Μύρτιδα, να τη συντροφεύουν νοερά στο ατελεύτητο ταξίδι της.
Στην αρχαιότητα, τα μικρά παιδιά και οι έφηβοι ήταν συχνά θύματα των θανατηφόρων ασθενειών και επιδημιών, όπως δείχνουν οι μελέτες για την παιδική θνησιμότητα. 0 θάνατος αυτών που δεν πρόλαβαν να γευτούν τις χαρές της ζωής και του έρωτα, αποτελούσε ένα από τα πιο τραγικά γεγονότα.
Στους τάφους των παιδιών τοποθετούνταν συχνά ως προσφορές παιδικά παιχνίδια καθώς και ειδώλια θεών, που σχετίζονταν με την παιδική ηλικία, όπως ο Έρωτας και ο Τελεσφόρος, ο προστάτης των μικρών παιδιών. Συχνό κτερισμα αποτελούσαν επίσης τα αγγεία με απεικονίσεις παιδιών, τα μικρογραφικά αγγεία και τα θήλαστρα.
Από τα λιγοστά δείγματα πλαστικής του 5ου αι. π.Χ. στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης είναι ένας ανάγλυφος επιτύμβιος πεσσός. Ήταν το σήμα που στήθηκε πάνω στον τάφο μιας νεαρής κοπέλας από τη Θεσσαλονίκη, την ίδια περίπου εποχή που έφυγε από τη ζωή η Αθηναία Μύρτις.
Τα χρυσά στεφάνια, αγαπημένα κοσμήματα ανδρών και γυναικών, συχνά συνόδευαν τους νεκρούς στο τελευταίο ταξίδι τους. Οι νεαρές κοπέλες και οι γυναίκες της μακεδόνικης αριστοκρατίας φορούσαν κυρίως στεφάνια από μυρτιά. Η μυρτιά, η μύρτος ή μύρρινος, από όπου προέρχεται και το όνομα Μύρτις, ήταν το ιερό φυτό της Αφροδίτης και αποτελούσε σύμβολο της παρθενίας και της γονιμότητας. Στην Ελλάδα, ακόμη και σήμερα, η μυρτιά χρησιμοποιείται για τον στολισμό της νύφης.


"Myrtis. Face to face with the past"


ARCHAEOLOGICAL MUSEUM OF THESSALONIKI

Honoring the deceased relative is an important component not only of the religious ceremonies, but also of the moral system of the society, both in ancient and modern Greece. The dignified farewell of the deceased assists the emotional discharge of the familiar persons, as they fulfill their "duty" to their beloved. The same purposes, along with the preservation of the memory of the deceased, accomplish all the postmortem ceremonies, which are performed periodically on the grave.
However, in certain occasions the relatives are not able to fulfill their sacred duty to the deceased. This was the case in the fatal plague that struck Athens between 430-426 B.C., during the Peloponnesian war. The large number of the cadavers did not allow for funeral ceremonies, but only for simple massive graves. In such a grave the eleven year old Myrtis was found, and was unexpectedly honored, 2500 years after her uncelebrated and premature death, with a scientific programme and an exhibition named after her.
The Archaeological Museum of Thessaloniki offers hospitality to Myrtis, not only because of the great importance of the scientific research, but also as a wish to honor the deceased girl from Athens, as a symbol of all the children who are unfairly lost due to diseases and war.
In parallel, the "star" of the exhibition is surrounded by objects that once accompanied deceased children, who were fortunate to be honored by their beloved, as they deserved it...
We hope that these exhibits we now offer to Myrtis, will accompany her during her endless journey...

In antiquity, children and teenagers were frequent victims of the fatal diseases and epidemics, as indicated by studies concerning children mortality. The death of those who did not have time to enjoy life and love was considered as one of the most tragic events.
In their graves were often placed children toys and figurines of gods related to childhood, such as Eros and Telesphoros, the protector of children. Common offerings were also vessels depicting children, as well as miniature vessels and feeders.
One of the few sculptures dated to 5' century B.C. in the Museum of Thessaloniki is a relief funerary pillar. It was the sign placed on the grave of a young girl from Thessaloniki, during the same era that Athenian Myrtis left life.
Golden wreaths, the beloved jewelry of both men and women, often accompanied the deceased during their last journey. Young girls and women of the Macedonian aristocracy wore mainly myrtle wreaths. Myrtle, from which derives the name Myrtis, was the sacred plant of Aphrodite and was a symbol of chastity and fertility. In Greece, even today, myrtle is used in adorning the bride.

ΜΥΡΤΙΣ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Διάρκεια έκθεσης: 14.1.2011 – 13.03.2011

Η ανάπλαση ενός προσώπου από το κρανίο απαιτεί μια σειρά από διαδικασίες, συντονισμό και συνεργασία πολλών ειδικών επιστημών. Αξιοποιώντας τα συμπεράσματα των αρχαιολογικών ανασκαφών, χρησιμοποιώντας την ανάλυση του αρχαίου DNA για την αναζήτηση του αιτιολογικού παράγοντα του Λοιμού των Αθηνών και μελετώντας τα μορφολογικά γνωρίσματα του κρανιοπροσωπικου συμπλέγματος των αρχαιοελλήνων φθάσαμε στην ανάπλαση του προσώπου της Μύρτιδος.
Είναι γεγονός πως έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί πολλές μονοθεματικές εκθέσεις, και ακόμα περισσότερες που είχαν σημείο αναφοράς κάποια επιστήμη. Όλες συνέθεταν εικόνες που αφορούσαν ένα συγκεκριμένο ερευνητικό πεδίο. Είναι η πρώτη φορά, με την έκθεση «Μύρτις: πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν», που δημιουργείται ένα εκθεσιακό σύνολο το οποίο χρησιμοποιεί ως κύριο εργαλείο μεταφοράς μηνυμάτων το αναπλασμένο πρόσωπο ενός παιδιού. Επιπλέον, με αυτό το εργαλείο αναδεικνύεται η σπουδαιότητα της διεπιστημονικότητας στην έρευνα και η εφαρμογή των αποτελεσμάτων της σε πολλά γνωστικά πεδία.
Σκοπός της έκθεσης είναι να παρουσιάσει στο κοινό όλα τα στάδια της πορείας που ακολουθήθηκε, ξεκινώντας από την αρχαιολογική ανασκαφή ομαδικού τάφου στο αρχαίο νεκροταφείο του Κεραμεικού, μέσα από τη μελέτη του σκελετικού υλικού για τον προσδιορισμό της ασθένειας που αποδεκάτισε τους κατοίκους της αρχαίας Αθήνας, και φτάνοντας στην ανάπλαση του προσώπου ενός από τα θύματα του λοιμού, της εντεκάχρονης Μύρτιδος

Η ανασκαφή

Στα σταυροδρόμια της ιστορίας έχει αποδειχθεί ότι σημαντικές επιδημίες έχουν επηρεάσει την άνοδο και την πτώση πολλών σπουδαίων πολιτισμών. Μια τέτοια επιδημία ήταν αναμφισβήτητα και αυτή που κυριολεκτικά αποδεκάτισε την πόλη-κράτος των Αθηνών το 430-426 π.Χ., στη διάρκεια των πρώτων χρόνων του Πελοποννησιακού Πολέμου, και έγινε γνωστή ως Λοιμός των Αθηνών. Το απαραίτητο σκελετικό υλικό για την πραγματοποίηση της έρευνας για την ανίχνευση της αιτίας του Λοιμού της Αθήνας βρέθηκε στην αρχαιολογική ανασκαφή του 1994-1995 που πραγματοποιήθηκε στον Κεραμεικό, το αρχαίο νεκροταφείο της Αθήνας, από την αρχαιολόγο κ.Έφη Μπαζιωτοπούλου-ΒαλαΒάνη της Γ' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.
Στην ανασκαφή αυτή ανακαλύφθηκε ένας ομαδικός τάφος στις παρυφές του αρχαίου νεκροταφείου του Κεραμεικού. Επρόκειτο για ένα απλό όρυγμα ακανόνιστου σχήματος, και με βάση τα ευρήματα αυτής της ομαδικής ταφής -ελάχιστα κτερίσματα σε σχέση με τον αριθμό των νεκρών, περίπου 30 μικρά και συνηθισμένα ταφικά αγγεία, τα περισσότερα θραυσμένα και σκορπισμένα- και τον τρόπο ταφής των νεκρών, που φανέρωνε έλλειψη του προβλεπόμενου από τα ήθη και τα έθιμα της εποχής τελετουργικού αλλά και βιασύνη, σχεδόν πανικό, διατυπώθηκε η θεωρία ότι επρόκειτο για θύματα του Λοιμού. Οι νεκροί ήταν δεκάδες άνδρες, γυναίκες και παιδιά, και είχαν αποτεθεί άτακτα σε χύδην ταφή.
Μεταξύ άλλων βρέθηκε και ένα παιδικό κρανίο χωρίς καμία οστική απώλεια, μάλιστα, εκτός των μονίμων δοντιών διατηρούσε και μερικά νεογιλά. Το κρανίο αυτό ήταν της Μύρτιδος

Η ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η ομαδική ταφή του Κεραμεικού έδωσε, μεταξύ άλλων, τη μοναδική δυνατότητα, μέσα από τη μελέτη των ανθρωπίνων σκελετικών καταλοίπων, να αναζητηθεί η λύση του μυστηρίου για τον παθογόνο παράγοντα που προκάλεσε το Λοιμό της Αθήνας. Η εργαστηριακή αναζήτηση της ύπαρξης DNA μικροοργανισμών και η ταυτοποίηση της αλληλουχίας των νουκλεοτιδίων τους σε αρχαίο οδοντικό σκελετικό υλικό καθιστά δυνατή την αναδρομική διάγνωση αρχαίων μολυσματικών ασθενειών. Η μέθοδος περιλαμβάνε αρχικά τη λήψη υλικού από τον πολφικό θάλαμο ακέραιων δοντιών Υλικό από το DNA μικροοργανισμών που προκαλούν βακτηριαιμία έχει αποδειχθεί ότι κυκλοφορεί και διατηρείται στο μικροαγγειακο δίκτυο του πολφικου θαλάμου των δοντιών 0 πολφός, λόγω τη. καλής αγγείωσης, της αντοχής και της φυσικής στεγανότητας του από το εξωτερικό περιβάλλον, θεωρείται ότι είναι καλά προστατευμένος από οποιαδήποτε εξωτερική μόλυνση. Έτσι, μόνο στην περί πτώση της βακτηριαιμίας θα μπορούσε ο αρχαίος οδοντικός πολφό: να έχει παγιδεύσει γενετικό υλικό παθογόνων μικροοργανισμών. Στην περίπτωση του Λοιμού της Αθήνας, το υλικό που επιλέχθηκε για να μελετηθεί με τη μοριακή μεθοδολογία ανάλυσης DNA ήταν τρία ακέραια δόντια από τρεις τυχαία επιλεγμένους νεκρούς του ομαδικού τάφου του Κεραμεικού
Στη μελέτη διερευνήθηκε διαδοχικά και με τυχαία σειρά η παρουσία συνολικά επτά υποψηφίων λοιμογόνων παραγόντων. Οι έξι πρώτες δοκιμασίες που πραγματοποιήθηκαν δεν ανίχνευσαν κανένα λοιμογόνο παράγοντα Στην έβδομη προσπάθεια, ανιχνεύθηκε το μικρόβιο του τυφοειδούς πυρετού (SALMONELA ENTERICA SEROVAR TYPHI). Ως αποτέλεσμα της ερευνητικής μας εργασίας είναι εύλογο να θεωρηθεί ότι ο τυφοειδής πυρετός συμμετείχε στην αιτιολογία του Λοιμού της Αθήνας, είτε αποκλειστικά είτε σε συνδυασμό με κάποιον άλλο, προς το παρόν άγνωστο, λοιμογόνο παράγοντα.

Η ανάπλαση

Για την ανάπλαση του προσώπου της Μύρτιδος ακολουθήθηκε η ίδια μέθοδος -μέθοδος «Μanchester»- που έχει εφαρμοσθεί και για την ανάπλαση του προσώπου του Φιλίππου του Β', η οποία βασίζεται στο συνδυασμό δύο τεχνικών: η πρώτη είναι η χρήση δεικτών ή καρφίδων που υποδεικνύουν το πάχος των ιστών, εκφράζοντας το μέσο πάχος των ιστών του προσώπου και λαμβάνοντας υπ' όψη την προέλευση, το φύλο, τις συνθήκες διαβίωσης και την ηλικία, ενώ η άλλη τεχνική είναι το σκάλισμα των υποκειμένων μυών του προσώπου, εξασφαλίζοντας ότι η ανάπλαση του προσώπου και η αύξηση του πραγματοποιείται από την επιφάνεια του κρανίου και προς τα έξω.
Η ανάπλαση δεν πραγματοποιήθηκε πάνω στο σπάνιο εύρημα του αρχαίου κρανίου, επειδή η επέμβαση θα ήταν καταστροφική, αλλά κατασκευάστηκε ένα πιστό αντίγραφο. Το κρανίο σκαναρίστηκε σε ειδικό αξονικό τομογράφο και τα στοιχεία μεταφέρθηκαν σε ειδικό κέντρο της Κρήτης για την κατασκευή του αντιγράφου. Για να επιβεβαιωθεί η αξιοπιστία του αντιγράφου ακολουθήθηκε η ορθοδοντική μεθοδολογία της αλληλεπίθεσης των κεφαλομετρικών ακτινογραφιών.
Πάνω σ' αυτό το πιστό αντίγραφο άρχισε το χτίσιμο του προσώπου, σκαλίζοντας περίπου 20 διαφορετικούς μυς. Λόγω του ότι η Μύρτις ήταν παιδί κατά την περίοδο του θανάτου της, σκαλίστηκε αρκετή ποσότητα υποδόριου λίπους, ώστε να καλύπτει τμήματα της υποκείμενης μυϊκής δομής, προκειμένου δε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη αληθοφάνεια της δόθηκε ένα αμυδρό μειδίαμα, που της πρρσέδωσε μια πιο παιδική έκφραση...


1.

http://www.youtube.com/watch?v=2qBe77ty-Fs


2.

http://www.youtube.com/watch?v=lQl6L6tlTX8


3. http://www.youtube.com/watch?v=liIf1mz2ASQ

4. http://www.youtube.com/watch?v=aiDdHcyCHUA

5. http://www.youtube.com/watch?v=pCJuSBfxiH4

6. http://www.youtube.com/watch?v=2gvRt3ybKt4




















Saturday, January 08, 2011

Βρίζοντας και πολεμώντας (Γεώργιος Καραϊσκάκης)







Βρίζοντας και πολεμώντας (Γεώργιος Καραϊσκάκης)

Τις προάλλες εκεί που έψαχνα να βρώ κάτι για την Επανάσταση του '21 έπεσα σε μια αναφόρά σχετικά με τον θάνατο του Καραϊσκάκη

Λέγεται ότι χτυπήθηκε απο φιλικό χέρι (χωρίς ποτέ να διευκρινιστεί) οτι είδε ποιός τον βάρεσε και τα τελευταία του λόγια του αθυρόστομου Καραϊσκάκη ήταν: "αν γίνω καλά θα τον χαλάσω εγώ αυτόν που με βάρεσε εάν ψοφήσω κλάστε μου το μπούτσο "

Μπορεί η εικόνα που έχουμε για τους ήρωες του '21 να είναι κομμάτι εξωραισμένη απο τα σχολικά βιβλία , η αλήθεια είναι ότι επρόκειτο για απλούς ανθρώπους που στην επικοινωνία τους δεν ήταν με το "σας" και με το "σείς" αλλα άνθρωποι όπως όλοι μας που σε κάθε ευκαιρία το έριχναν το γαμωσταυρίδι τους .

ΠΗΓΗ:
http://iansta.blogspot.com/2006/05/blog-post_114639904721914268.html

Friday, January 07, 2011

βολή και βολευτές.

Thumbnail

βολή και βολευτές.

Στηριζόμενο σε ένα ρεπορτάζ του Νίκου Βαφειάδη που δημοσιεύτηκε στην "Καθημερινή (διέφυγε την προσοχή της αρχισυνταξίας και δημοσιεύτηκε) είναι το βίντεο απ' το contra chanel. Λεπτομέρεια ο δημοσιογράφος εξ αιτίας αυτού του ρεπορτάζ απολύθηκε από την Καθημερινή. http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010...

Αγοράζω και στηρίζω μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ προϊόντα και εταιρείες !

Αγοράζω και στηρίζω μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ προϊόντα και εταιρείες !

Τα εισαγόμενα προϊόντα έχουν κατακλύσει την Ελληνική αγορά, ενώ συρρικνώνεται συνεχώς η δύναμη των Ελληνικών προϊόντων. Οι μεγάλες πολυεθνικές και οι Ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες πλημμυρίζουν την εγχώρια αγορά με ξένα προϊόντα, εκτοπίζοντας τα παραδοσιακά δικά μας και απειλούν την επιβίωση των μικρών παραγωγικών επιχειρήσεων της χώρας μας.

Η ανωτερότητα των Ελληνικών προϊόντων σε θέματα ποιότητας είναι αναμφισβήτητη και τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης, βάσει και των πολλών διακρίσεων σε διάφορους διεθνείς διαγωνισμούς και εκθέσεις. Ωστόσο, ο αγώνας θεωρείται άνισος και μαζί με τις πιέσεις που δέχονται οι μικροί παραγωγοί, από την ολοένα και αυξανόμενη παρουσία των μεγάλων πολυεθνικών, τα Ελληνικά προϊόντα καθίστανται πλέον ως «είδη προς εξαφάνιση».


Και οι Έλληνες κοιμούνται τον ύπνον τον βαθύν.
Και οι Ελληνίδες περισσότερο στηρίζοντας και αγκαλιάζοντας τις πολυεθνικές σαν νά'ταν μαγαζιά των παιδιών τους.
Και κανείς δεν νοιάζεται για τέτοια 'μικροπράγματα'. Η τηλεόραση κάνει καλά τη δουλειά της. Κοιμίζει ακόμη πιό πολύ τους κοιμισμένους Έλληνες, που έχω πάψει πιά να πιστεύω ότι έχουν σχέση με όλα τα παρελθόντα έτη ανά τους αιώνες.
Ήδη η παραγωγή του παραδοσιακού μας τσίπουρου έχει απαγορευτεί από τους μικροπαραγωγούς !!!
Ο μπαξές στο σπίτι όπου νά'ναι 'μας τελειώνει'. Στην Αμερική έχει ήδη περάσει ο νόμος !!!
Τα κοτέτσια και η οικιακή εκτροφή ζώων απαγορεύεται !!!
Οι μικροπαραγωγοί των λαϊκών αγορών όπου νά'ναι 'μας τελειώνουν' και αυτοί μετά το ανελέητο κυνηγητό !!!
Τα μικρομάγαζα έχουν κλείσει από καιρό και όσα είναι ανοιχτά απλά βγάζουν 'από τα έτοιμα' για να πληρώσουν τα 'χαρτιά' που συσσωρεύονται, ώσπου να 'μας τελειώσουν' και αυτά !!!
Η χρήση των βοτάνων για φαρμακευτικούς σκοπούς ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!
(Από τον Απρίλιο περίπου, για να εναρμονιστούμε με σχετική οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης)

ΖΗΤΩ η τηλεόραση, το μέσον υποδούλωσης της εποχής !
ΖΗΤΩ οι κοιμισμένοι Έλληνες !
ΖΗΤΩ μας !!!!!!!!!!!!!!!

Σ' όλους σχεδόν τους ευρωπαϊκούς λαούς ρέει κάποιο ποσοστό ελληνικού αίματος.

Η Καταγωγή των Ελλήνων

ΔHMHTΡIOΣ ΔHMOΠOYΛOΣ, «Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ» σελ. 38


Τα πνευματικά κατάλοιπα της προϊστορικής ελληνικής διασποράς συνεχίζουν καί σήμερα νά είναι παρόντα - π.χ. ό Θεός των ρωμανικών γλωσσών (Deus) είναι διαιώνισι του Διός. Έξ άλλου, τό ελληνικό πνεύμα δεν τους είναι πουθενά ξένο, όχι μόνον λόγω τής αίγλης του κλασικού Ελληνικού Πολιτισμού, αλλά καί διότι σ' όλους σχεδόν τους ευρωπαϊκούς λαούς ρέει κάποιο ποσοστό ελληνικού αίματος, πού τους κάνει νά αναγνωρίζουν καί νά κατανοούν τόν ελληνικό πολιτισμό. Ίσως άλλωστε καί γι' αυτό τόν λόγο ό Πολιτισμός αυτός απέκτησε τέτοια αίγλη, αφού, ώς γνωστόν, τά κριτήρια γιά τους πολιτισμούς ανάγονται πάντα στον χώρο τής Φυλετικής Ψυχολογίας. Ό Φιλελληνισμός -παγκόσμια μοναδικό φαινόμενο άφοσιώσεως καί αυτοθυσίας γιά ένα ξένο λαό, τόν ελληνικό- οφείλεται στό ελληνικό αίμα, πού ρέει στίς φλέβες προικισμένων Ευρωπαίων καί ξυπνάει μέσα τους τό αρχέγονο ελληνικό υποσυνείδητo.

Wednesday, January 05, 2011

Πάνος Καμμένος! Η ΟΜΙΛΙΑ!!! 21-12-2010

Πάνος Καμμένος! Η ΟΜΙΛΙΑ!!! 21-12-2010

Ομιλία Πάνου Καμμένου στη Βουλή για τον προυπολογισμό. Η ομιλία του Καμμένου ξεκινά στο πρώτο λεπτό του βίντεο... ypotheto.blogspot.com

από ypotheto09blog

Αποκαλυπτική ομιλία Καραμανλή πρεσβύτερου. Από την 10ετία του εβδομήντα γνώριζαν ότι υπάρχει ουράνιο στην Ελλάδα!

Αποκαλυπτική ομιλία Καραμανλή πρεσβύτερου. Από την 10ετία του εβδομήντα γνώριζαν ότι υπάρχει ουράνιο στην Ελλάδα!

Posted by olympiada στο Δεκεμβρίου 29, 2010

Αποκαλυπτικό βίντεο που αξίζει να το δείτε, ιδιαίτερα οι νεώτεροι για να διαπιστώσουν ότι δεν επαναλαμβάνεται η ιστορία, αλλά τα ιστορικά λάθη όταν επέρχεται η λήθη.


Κόμπλεξ του Ιεχωβά

Κόμπλεξ του Ιεχωβά

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Απεικόνιση του Θεού-Δημιουργού, όπως περιγράφεται στη Γένεση, στις Εβραϊκές Γραφές. Έργο του Μιχαήλ Άγγελου, 16ος αιώνας.

Ο όρος «κόμπλεξ του Ιεχωβά» (στα αγγλικά "Jehovah complex") χρησιμοποιείται από την αναλυτική ψυχολογία για να περιγράψει έναν τύπο νεύρωσης κατά τον οποίο το άτομο χαρακτηρίζεται από εγωϊστική μεγαλομανία. Σύμφωνα με τη σχολή του Γιουνγκ, το άτομο που διακατέχεται από αυτό το κόμπλεξ έχει ξεπεράσει πλέον τη φάση του ναρκισσισμού και λατρεύει μια εξιδανικευμένη εικόνα του εαυτού του. Ζει σε μια ψευδαίσθηση προσωπικού μεγαλείου και «παντοδυναμίας».

Ο όρος αυτός φαίνεται ότι βασίζεται στην αντίληψη ότι ο Ιεχωβά, ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης, εμφανίζεται ως αιμοβόρος και γενοκτόνος, ο οποίος επιζητεί την εξάλειψη κάθε ανθρώπου και ζώου και ο οποίος δεν ανέχεται τη λατρεία κανενός άλλου θεού.

Tuesday, January 04, 2011

Ο ΣΤΕΡΓΙΑΔΗΣ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ;



ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.

Τον διαλογισμό και την γιόγκα την εφηύραν οι Έλληνες



ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ



ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:

36. Και ταύτα μέν δή ταύτα*

15 οίον δ’ αύ τόδ' ερεξε και έτλη καρτερός άνήρ εκεί ποτέ έπί στρατείας, άξιον άκουσαι. ξυννοήσας γαρ αυτόθι έωθέν τι είστήκει σκο­πών και επειδή ού προυχώρει αύτώ, ούκ άνίει, άλλα είστήκει ζητών, και ήδη ήν μεσημβρία, και άνθρωποι ήσθάνοντο και θαυμάζοντες άλλος άλλω έλεγεν ότι Σωκράτης έξ έωθινού φροντίζων τι έστηκε. τελευτώντες δε τίνες τών Ιώνων, επειδή εσπέρα ήν, δειπνήσαντες (καί γάρ θέρος τότε γε ήν) χαμεύνια έξενεγκάμενοι, άμα μέν έν τώ ψύχει καθηύδον, άμα δ' έφύλαττον αυτόν, ει καί τήν νύκτα έστήξοι. ό δέ είστηκει, μέχρι έως έγένετο καί ήλιος άνέσχεν έπειτα ωχετ' άπιών προσευξάμενος τώ ήλίω.

ΑΠΟΔΟΣΙΣ:

36. Και αυτά μεν σχετικώς μέ τό ζήτημα τούτο αξίζει όμως ν' ακούσετε

τό τί έκανε και έτραύηξεν αυτός ό αντρειωμένος

κάποτ' εκεί εις τό μέτωπον1. Συγκεντρωμένος δη­λαδή είς μίαν σκέψιν του, έστέκετο άπό τήν αύγήν εκεί και έσυλλονίζετο. Και επειδή δέν προχωρούσε εις τήν σκέψιν, αντί να τα παραίτηση, έξηκολούθει να στέκεται και νά τήν ζητεί. Και είχε μεσημεριάσει πλέον, και ό κόσμος τό έπήρεν είδηση και μέ κατάπληξιν άνεκοίνωσεν ό ένας είς τόν άλλον, ότι ό Σωκράτης από τό πρωΐ στέκεται εκεί και παρακολουθεί κάποιαν σκέψιν του. Είς τό τέλος (είχε βραδυάσει έν τω μεταξύ) μετά τό δείπνο μερικοί Ιωνες έσυραν έξω τά στρώματα των (κα­λοκαίρι ήταν τότε), άφ' ενός μέν δια να κοιμηθούν είς τά δροσερά, άφ' έτερου δέ δια νά παραφυλάξουν, αν θά έστεκεν έτσι ακίνητος και τήν νύκτα. Καί αυτός έμεινε πράγματι όρθιος, ώς πού έχάραξεν ή αυγή και ανέτειλε ό ήλιος. Ύστερα έκαμε τήν προσευχήν του είς τόν ήλιον2 καί άπεμακρύνθη.

1. Τό έπεισόδιον αυτό θά πρέπη νά θεωρηθη ιστορικόν. Ίσως ό μεταδώσας ή και ό Αλκιβιάδης έδώ νά υπερβάλλω κάπως ώς προς τήν διάρκειαν της ορθοστασίας. Πάντως συνήθεια του Σωκράτους δέν ήτο νά στέκεται πολύν χρόνον 175ε.

2. Τοιαύτας προσευχάς εις τόν ήλιον κατά τήν άνατολήν του συνιστά και δ Ησίοδος (Εργα 339) και ο Πλάτων (Νόμ. 887ε). εις τάς πόλεις θά είχε παραμεληθή τό Εθιμον. Ό Σωκράτης προσεύχετ' επίσης και εις τό τέλος του Φαίδρου, μετά μίαν άλλην δηλαδή πνευματικήν έκστασιν και συλλογήν.

ΔΥΣΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ

_Φοβου τους Έλληνες οδηγούς!


Κατάπληκτοι έμεναν οι χρησιμοποιούντες πολίτες το μετρό των Αθηνών προσφάτως όταν παρατηρούσαν στους σταθμούς αυτού ανηρτημένη διαφημιστική αφίσα, η οποία υπετίθετο ότι προέτρεπε τους Έλληνες οδηγούς σε προσεκτική οδήγηση με σκοπό να μειωθεί ο όντως μεγάλος αριθμός τροχαίων ατυχημάτων στην Πατρίδα μας.

Η αφίσα, η οποία παρουσιάζεται ως ευγενική χορηγία του Υπουργείου σας, του Ο.Α.Σ.Α. και της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., δείχνει μία άσχημη και εγκληματική φυσιογνωμία οδηγού ο οποίος πίνει αλκοόλ, καπνίζει δύο τσιγάρα(!), μιλά στο κινητό του και ταυτοχρόνως οδηγεί! Δείχνει δηλαδή μία εικόνα η οποία δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Ως υπέρτιτλος δε, αναγράφεται η φράση «ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ» και παρακάτω υπάρχει κείμενο το οποίο αναφέρει με στοιχεία ότι η Ελλάδα είναι η πιο επικίνδυνη χώρα της Ευρώπης σε τροχαία ατυχήματα! (Βλέπε συνημμένα.)
Εκτός του ότι το περιεχόμενο και το μήνυμα της αφίσας με την μορφή πού αυτή παρουσιάζεται είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό από τον απλό πολίτη, τίθεται σαφώς και ένα σοβαρότατο θέμα δυσφημίσεως της Πατρίδος μας και όλων των Ελλήνων οδηγών. Συνεπώς,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1. Ποιοι είναι οι υπεύθυνοι της δυσφημιστικής αυτής ενέργειας για την Πατρίδα μας και τους Έλληνες οδηγούς;
2. Ποιο ήταν το σκεπτικό της ατυχούς αυτής εκ μέρους του Υπουργείου προσπαθείας για περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων, η οποία συν τοις άλλοις υποδηλώνει ελληνοφοβία αλλά και έναν γενικότερο και ιδιότυπο ρατσισμό προς τους Έλληνες;
3. Προτίθεται το Υπουργείο να επανορθώσει ζητώντας συγγνώμη από τους Έλληνες οδηγούς και να λάβει επί τέλους ουσιαστικά και αποτελεσματικά μέτρα προς περιορισμό του προβλήματος το οποίο όντως αποτελεί μάστιγα για τον λαό μας;

ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΣΤΕΡΙ ΕΝΑ ΠΑΝΙΧΥΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ



ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΔΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.ΕΔΩ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΨΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΤΑΦΟΥ.


ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥΣ


META TO ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΟΙΑΞΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ


ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ:











ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ CIA