θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Sunday, July 25, 2010

ένας Γερμανός ξεκίνησε χθες για να πάει τρέχοντας μέχρι τον Μαραθώνα



Η είδηση είναι συγκλονιστική .
«2500 χρόνια μετά την Μάχη στον Μαραθώνα (490 π.Χ.), ένας Γερμανός, αδιαφορώντας για το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου, ξεκίνησε χθες από το γήπεδο του πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης για να πάει τρέχοντας μέχρι τον Μαραθώνα. Σκοπός του εγχειρήματός του είναι η απόδοση τιμής στους πεσόντες Έλληνες του Μαραθώνα που διέσωσαν τον δυτικό πολιτισμό από τον ασιατικό δεσποτισμό πριν 25 αιώνες. Ο 50χρονος δάσκαλος ατόμων με...ειδικές ανάγκες, προετοίμαζε αυτήν την γενναία πράξη εδώ και δυο χρόνια. Τους τελευταίους 15 μήνες έτρεχε καθημερινά πάνω από 30 χιλιόμετρα ώστε να φέρει σε πέρας αυτόν τον άθλο»(Αυτά από την γερμανική εφημερίδα).

Μήπως η Βαβαυρική σημαία προέρχεται από την Ελληνική;








Τον ισχυρισμό ότι η Ελληνική σημαία προέρχεται από την Βαβαυρική ανατρέπουμε με το ακλόνητο τεκμήριο πως το μοτίβο της Βαβαυρικής σημαίας είναι πανάρχαιο Ελληνικό σύμβολο όπως φαίνεται από το ανωτέρω μωσαϊκό της Αρχαίας Ολύνθου.

Γιατί δεν είναι Μεσόγειος Θάλλασσα αλλά "Μεγάλη Θάλασσα;"

Οι Ελληνικές πόλεις και οι αποικίες τους κατά την Αρχαϊκή εποχή.











Όπως φαίνεται οι Μάρτυρες του Ιαχωβά αρνούνται να ονομάσουν την Μεσόγειο Θάλλασσα με το Ελληνικό της όνομα - Μεσόγειος, ονομάζοντάς την "Μεγάλη".

Ενώ δεν το αρνούνται οι Ορθόδοξοι!

Δεν διστάζουν όμως και οι δύο να αποκαλέσουν μία λιμνούλα (την Γενισαρέτ) - Θάλασσα!


Saturday, July 17, 2010

Τι σχόλια ακούσαμε για τη Κωμωδία του Αριστοφάνη "ΑΧΑΡΝΗΣ", από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος



"Αχαρνής", πρεμιέρα στούς Δελφούς!...


Μοιάζει περισσότερο με επιθεώρηση της οποίας ο φυσικός χώρος είναι το "Δελφινάριο"!


Η Mαρία είπε...

Από τις χειρότερες θεατρικές παραστάσεις που εχω δει προσβολή στον αριστοφάνη και στο θεατρόφιλο κοινό. Απαράδεκτοι όλοι τους!!!

Η Ευτυχία είπε...

Mετάφραση στα καλιαρντά, Ντράγκ σώου με τον Ευριπίδη - Μαρινέλα, και μουσική ποτ - πουρί από λαϊκά τραγούδια.

ΦΡΙΚΗ

Ελευθερία είπε...

Γεια σας!! Μπήκα και εγώ στη παρέα να πω την άποψη μου...
Ο Κραουνάκης είναι όντως υπερτιμημένος...
Καλός μεν αλλά υπερτιμημένος.......




dimitra είπε...

Χθες είδα την παράσταση στο Θέατρο Δάσους στην Θεσσαλονίκη, ήταν πραγματικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, αν και το θέατρο ξεκίνησε κατάμεστο, στις 11 αποχώρησαν επιδεικτικά πολλοί θεατές, καθώς ο ήχος ήταν κάκιστος, δεν ακουγόταν ο Κραουνάκης αλλά και ο Βουτσάς που φορούσε χειλόφωνο, ήταν όλα ασύνδετα, λαϊκίστικα και προβοκατόρικα. ΑΝ ήθελε ο συμπαθής και πολυτάλαντος κ. Κραουνάκης να κάνει μια παράσταση με σκετσάκια, θα μπορούσε να αφήσει ήσυχο το όνομα του Αριστοφάνη και να το χειριστεί ιδιωτικά το θέμα. Πραγματικά, στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, όταν ο κόσμος από το υστέρημά του πληρώνει ένα εισιτήριο απαιτεί ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Κάκιστη παράσταση. Δικαιολογημένα, στο τέλος ορισμένοι θεατές φώναξαν ΑΙΣΧΟΣ. Ντρέπομαι που για άλλη μια φορά το είπα από μέσα μου και δεν το φώναξα.

Wednesday, July 14, 2010

Στηλίτες, ασκητές κι ερημίτες – Ο καθαγιασμός και η εμπορευματοποίηση της παραφροσύνης στον Χριστιανισμό και η βιομηχανική παραγωγή «θαυμάτων»



ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.

Η ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ... ΟΜΗΡΟ!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.

ΕΦΗΜΕΡΙΣ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΣ"

Θανάσιμο αμάρτημα τό γέλιο ή έστω τό χαμόγελο.




Ε Π Ι Φ Υ Λ Λ Ι Σ του Νέστορα Μάτσα




Δυστυχώς, όχι μόνον ή κυρία Ανδριάνα

Τω καιρώ έκείνω...


Στό δημοτικό μας σχολείο είχαμε μία ευτραφή, άγνωστων ετών καί... κιλών δασκάλα, τήν κυρία Ανδριάνα. (Δεσποινίς ήταν, αλλά γιά λόγους στοι­χειώδους σοβαρότητας τήν αποκαλού­σαμε «κυρία Ανδριάνα»).


Ή άληστου μνήμης δασκάλα μας θεωρούσε περίπου σάν θανάσιμο αμάρτημα τό γέλιο ή έστω τό χαμόγελο.


«Ή σοβαρότης», αποφαινόταν, «είναι θείον χάρισμα. Οί ευγενείς άνθρωποι ουδέποτε χασκογελοϋν. Κήδονται της ευπρέπειας των καί είναι πάντοτε σοβαροί καί αγέλαστοι»!


Κι αυτό θά ήταν απολύτως θεμιτό, αν ή κυρία Ανδριάνα κρατούσε τις απόψεις περί σοβαρότητας μόνο γιά προσωπική της χρήση ή έστω για χρήση του οικογενειακού καί του φι­λικού της περιβάλλοντος. Εκείνη όμως επέμενε νά τίς επιβάλλει σ' όλους. Καί τά πράγματα έγιναν ακό­μη πιό τραγικά, όταν πήρε προαγωγή κι έγινε διευθύντρια. Μέ κάθε τρόπο, μέ κάθε μέσο, χωρίς καμμία αναστο­λή, ακόμη καί μέ τήν τακτικότατη χρήση του... παιδαγωγικού χάρακα, επέμενε νά μεταμορφώσει τό ωραίο δημοτικό μας σχολείο, κάτω άπό τόν ευλογημένο ίσκιο τής Ακρόπολης, σέ... Κράτος του φόβου. Έπρεπε νά ένδυόμεθα εύπρεπώς καί νά... παίζομεν εύπρεπώς! Κι ήταν άπό έξι χρό­νων τά πρωτάκια έως 12 πού τελει­ώναμε τήν έκτη τάξη του δημοτικού. Ευπρέπεια γιά τήν κυρία Ανδριάνα σήμαινε βλοσυρότητα, παγωμάρα, πιεστικό πνίξιμο κάθε χαρούμενης διάθε­σης καί κάθε ζωτικότητας. Στά διαλείμ­ματα, όταν στά άλλα σχολεία αντη­χούσε ή συμφωνία τής χαράς άπό τίς φωνούλες, τά γέλια καί τά παιχνίδια τών παιδιών, στό δικό μας επικρατούσε βουβαμάρα. Κάναμε μικρούς περιπά­τους στό προαύλιο ή κουβεντιάζαμε χαμηλόφωνα, μήπως αν φωνάξουμε λί­γο περισσότερο, δέν θά είμαστε «ευπρεπείς», σύμφωνα μέ τά κριτήρια τής κυρίας Ανδριάνας.


Τή μέρα πού πήραμε τό απολυτήριο του Δημοτικού, ή τάξη μας, άπό σαράν­τα καταπιεσμένα παιδάκια, μαζευτήκα­με έξω από τό γραφείο της κι αρχίσαμε, χτυπώντας όσο πιό δυνατά μπορούσα­με τά πόδια μας στό ξύλινο πάτωμα, νά τραγουδάμε φάλτσα τό:


«Μαύρη ειν' ή νύχτα στά βουνά


στά όρη πέφτει χιόνι


και τό δικό μας τό σχολειό


μέ τρέλλα ξεφαντώνει»!


Πίστευα καί τό ίδιο μέ μένα πί­στευαν καί οί άλλοι μου συμμαθητές ότι ή κυρία Ανδριάνα θά κούρνιαζε στίς αναμνήσεις μας, εφιαλτική μορφή τών χρόνων τής αθωότητας. Φευ... Ήταν μόνο μία φρούδα ελπίδα.


Παραλλαγές τής κυρίας Ανδριάνας, συναντήσαμε καί συναντούμε καθημε­ρινά στον ιδιωτικό, άλλα πολύ περισσό­τερο στό δημόσιο βίο. Θλιβεροί δικτατορίσκοι πού επιβάλλουν τή δύναμη τους εκεί πού είναι βέβαιοι ότι δέν μπορεί νά υπάρξει αντίδραση ή έστω άμυνα. Ένα είδος «άμυνας τής εξου­σίας» όσο μικρή κι αν είναι αυτή.


Είχα σημειώσει σ' ένα φοιτητικό μου σημειωματάριο, μία απλή σκέψη πού μέ ακολούθησε σέ όλη μου τή ζωή:


Οί ελεύθεροι άνθρωποι είναι πάντα χαρούμενοι. Ή συνείδηση αλλά καί τό βίωμα τής ελευθερίας, είναι χαρά.


Θυμηθείτε πόση βλοσυρότητα σκο­τεινιάζει τά πρόσωπα τών καταπιε­στικών κι εξουσιαστικών ατόμων. Άπό τους απεχθείς δικτάτορες πού βύθισαν στό αίμα καί τή μισαλλοδοξία τήν ανθρωπότητα, ως τόν κακότροπο διευθυντή του υπουργείου, πού πάσχει από ανίατο σύμπλεγμα σαδομαζοχισμού. Ά! Πόσες φορές τους έχω υποστεί σέ διευθύνσεις υπουργείων ή τηλεοπτικών κρατικών καναλιών!


Ωστόσο, άς επιχειρήσουμε μία κά­ποια ανατομία τής βλοσυρότητας. Τά βασικά αίτια της δέν είναι πάντα ή χρόνια κακότητα. Υπάρχουν καί κάποια άλλα, λιγότερο απωθητικά, πού οδη­γούν όμως στό Ίδιο αρνητικό αποτέλε­σμα. Ένα άπό αυτά ή ανοησία. Κι ένα άλλο, τό ίδιο επικίνδυνο γιά τά αποτε­λέσματα πού έχει, ή παρερμηνεία της υψίστης έννοιας της σοβαρότητας. Η, τό «σύμπλεγμα του παγωνιού», όπως χαρακτηρίζω «τό κόρδωμα», πού είναι ένα από τά βασικά χαρακτηριστικά πολλών πολιτικών μας.


Τό «σύμπλεγμα του παγωνιού» εκφράζεται καί μέ την εμφάνιση καί μέ τό λόγο. Ακόμη καί οί πιό άπλες δηλώ­σεις πρέπει νά γίνονται μέ άκρως επίση­μο τρόπο καί – βεβαίως - νά είναι όσο τό δυνατόν πιό ακατάληπτες, γιατί αυτό προδίνει βαθύ στοχασμό καί άκρα σοβαρότητα. Ιδού μία από αυτές τίς δηλώσεις, πού συνέλεξα γιά τό αρχείο μου, αντι­προσωπευτική του ανόητου ύφους μίας μεγάλης μερίδας πολιτικών μας:


«Ή βούληση της κυβέρνησης εκ­φράζεται μέσα άπό αντίστοιχες διαδι­κασίες τής ελεύθερης λαϊκής βούλη­σης γιά τη διασφάλιση τών δημοκρα­τικών δικαιωμάτων του λαού μας, πού διερμηνεύονται μέ τήν ενεργό συμμε­τοχή του στό κυβερνητικό όραμα τής


δικαιοσύνης καί τής ισότητας, μέ τήν κάθετη απόφαση του νά στηρίξει αγωνιστικά τά κυβερνητικά μέτρα γιά ενότητα καί δημοκρατία...».


Τό ανθολόγιο άπό ανάλογες δηλώ­σεις θά μπορούσε ν' αποτελέσει ένα πολύτομο έργο, πού θά ήταν ίσως τό πιό πιστό καί αντικειμενικό χρονικό τής πολιτικής μας ζωής. Μιας ζωής πού χαρακτηρίζεται άπό βλοσυρότητα καί αγέλαστη σοβαροφάνεια, στυλ κυ­ρίας Ανδριάνας του δημοτικού μας σχολείου.


Ό δημόσιος βίος έχει στοιχειώσει από βλοσυρούς καί δικτατορίσκους... Είναι οί φορείς τής εξουσίας πού δέν βασίζεται στην ισονομία και τό σεβασμό του πολίτη, αλλά στην καταπιεστική δύ­ναμη. Μόνη μας άμυνα τό χιούμορ. Φυσικά δέν εξουδετερώνονται, γιατί αναπαράγον­ται άπ' όλες "τίς εποχές καί σ' όλους τους τόπους. "Οπωσδήποτε, όμως, εύτελίζονται στά μάτια τών οπαδών τους. Κι αυτό είναι ή νίκη μας...


Γελοιοποιείστε τους δικτατορίσκους. Είναι τά δικά μας αντίποινα, γιά τά δεινά πού μάς επιβάλλουν!

ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΩΣ Η ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ν. ΜΑΤΣΑ ΗΤΟ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ:

Κατά Λουκάν Κεφ. 6

25. Ουαί εις εσάς, οι κεχορτασμένοι, διότι θέλετε πεινάσει. Ουαί εις εσάς, οι γελώντες τώρα, διότι θέλετε πενθήσει και κλαύσει.

Η απογραφή βγάζει «λαγούς από το καλυμμαύχι»..




ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΗ 6.7.2010




Τα στοιχεία των μισθοδοτουμένων από το Δημόσιο κληρικών αναμένεται να αποκαλύψουν και τις διπλοθεσίες. Προβληματισμός επικρατεί στους κόλπους τηδ Εκκλησίας εξαιτίας της απογραφής στην οποία καλούνται να συμμετάσχουν όλοι οι αρχιεπί­σκοποι, μητροπολίτες, επίσκοποι, ιεροκήρυκες, διάκονοι και εκκλη­σιαστικοί υπάλληλοι που μισθοδοτούνται από το Δημόσιο. Η απογραφή θα γίνει σε όλη την ελλη­νική επικράτεια και συμπεριλαμ­βάνονται σε αυτήν η Εκκλησία της Ελλάδος, η ημιαυτόνομη Εκκλησία της Κρήτης και οι Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου που υπάγονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. «Οι υπό­χρεοι προς απογραφήν οφείλουσιν ίνα εφαρμόσωσιν επακριβώς την ως άνω Υπουργικήν Απόφασιν, εντός των προθεσμιών» τονίζεται στην εγκύκλιο που απέστειλε στίς μητροπόλεις ο Αρχιγραμματέας της Εκκλησίας της Ελλάδος Αρχιμανδρίτης κ. Μάρκος Βασιλάκης. Πολλοί μητροπολίτες όμως δεν κρύβουν τον προβληματισμό τους καθώς με τη συγκέντρωση των στοιχειών αναμένεται να φανεί: • Πόσοι κληρικοί και λαϊκά στελέχη έχουν διπλές θέσεις στο Δη­μόσιο, αφού πολλοί είναι εκείνοι που εκτός από τον μισθό που ει­σπράττουν για τις υπηρεσίες που προσφέρουν στην Εκκλησία ερ­γάζονται και σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, όπως στην πρωτο­βάθμια, τη δευτεροβάθμια και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση - και ανά­μεσα τους βρίσκονται μητροπολί­τες και επίσκοποι.


Ορισμένοι ίσως κληθούν να επιλέξουν έναν από τους δύο μισθούς τους


Πόσοι κληρικοί, ενώ έχουν λά­βει τη σύνταξη τους, διορίζονται εκ νέου ως εφημέριοι και ει­σπράττουν και τον μισθό του εφη­μερίου, από τον οποίο αφαιρούνται μόνον τα επιδόματα.


Ορισμένα στελέχη της Εκκλη­σίας φοβούνται ότι ενδεχομένως από αυτή την καταγραφή να βρε­θεί σε δύσκολη θέση η ιεραρχία, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες μεταξύ των μισθοδοτουμένων ιε­ρέων σε ορισμένες μητροπόλεις υπάρχουν και κληρικοί που συνεχίζουν να λαμβάνουν τον μισθό τους ενώ έχουν καθαιρεθεί.


Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί κληρικοί που εργάζονται και σε θέσεις Δημοσίου - όπως η εκπαί­δευση - φοβούνται ότι ενδεχομένως να κληθούν να επιλέγουν ένα από τα δύο μισθολόγια στα οποία είναι ενταγμένοι. Προσπά­θεια που κατέβαλε το κράτος και τη δεκαετία του 1980 επί υπουργίας Παιδείας Αντώνη Τρίτση. Τό­τε οι κληρικοί κλήθηκαν να επιλέγουν έναν από τους δύο μισθούς που λάμβαναν από το Δη­μόσιο.


Υστερα όμως από μικρό χρονι­κό διάστημα η απόφαση της κυβέρνησης ανατράπηκε και οι κλη­ρικοί κατάφεραν να κρατήσουν και τους δύο μισθούς. Αντίστοιχη ήταν και η απόφαση που ελήφθη και για τους συνταξιούχους κληρικούς.


Όπως επισημαίνεται στην εγκύ­κλιο της Εκκλησίας της Ελλάδος, η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε στη Μονή Πετράκη να δημιουργηθεί «κεντρικός φορεύς, υπεύθυνος δια την διεκπεραίωσιν της καταχωρίσεως της μισθοδοσίας του συνόλου του προσωπικού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων. Ο ανω­τέρω φορεύς θα τυγχάνει υπεύ­θυνος δια την συγκέντρωσιν, κωδικοποίησιν και αποστολήν των στοιχειών είς την Ενιαίαν Αρχήν Πληρωμής».


Μαρία Αντωνιαδου

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ

Η Ιερότητα της Εστίας και άρα της κατοικίας -και με όρους καθημερινούς: της πρώτης κύριας κατοικίας- είναι αυταπό­δεικτη. Αυτό το είχαν σεβαστεί μέχρι σήμερα όλες οι κυβερνή­σεις.

Σήμερα όμως, από ό,τι φαίνεται, οι εντολές αλλάζουν. Η Εστία ως εστία της Αντίστασης εντοπίστηκε και πρέπει να χτυ­πηθεί και να αφανιστεί. Και πώς θα αφανιστεί; Φυσικά κανείς δεν θα βγει να κατηγορήσει την Εστία, την πρώτη κατοικία και τις α­ξίες που πηγάζουν από αυτές. Αυτό θα υποψίαζε τους πάντες.

Απλούστατα ο λαός θα απομακρυνθεί σταδιακά από τις αξίες αυτές αν τις... φορολογήσουμε!Έντεχνα όμως και οικολογικά για να μοιάζουν δικαιολογημένα τα χτυπήματα. Αν όμως φορολογη­θεί η Εστία να περιμένουμε σύντομα να μας φορολογήσουν και την αναπνοή και τη ζωή την ίδια!

Γιατί την Εστία δεν την ξεριζώνεις μόνο με θεωρίες και ιδεο­λογίες, ή χτυπώντας την Παράδοση και τη γλώσσα (όπως θέλουν οι φήμες να έχει επισημάνει ο Κίσινγκερ). Και αυτά βέβαια είναι ισχυρά όπλα. Αλλά την ξεριζώνεις και με πιο πεζούς τρόπους. Με τρόπους που παρουσιάζουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα: περνούν απαρατήρητοι από τους φρουρούς-ιδεολόγους, που συνήθως φυ­λάνε σκοπιά προσέχοντας μην περάσει ο εχθρός στρατιώτης και ιδεολόγος, και αυτός περνά μεταμφιεσμένος σε... νομοσχέδιο και οικολογία!

Σήμερα λοιπόν αυτή η αίσθηση ασφάλειας, Εστίας και πηγή φιλοπατρίας χτυπιέται ύπουλα και βάναυσα με πρόσχημα διάφο­ρες «εύλογες και μη» αιτίες. Ακούμε για «πράσινους νόμους» και «πράσινες κατοικίες« και πράσινα άλογα... που είναι απαραίτητο, λέει, να επιβληθούν για λόγους οικονομίας, εξοικονόμησης ενέρ­γειας και περιβαλλοντολογικής προστασίας. Είναι άραγε άστοχη η σύνδεση της σημερινής φορολογικής επέλασης με την προφη­τεία του πατροΚοσμά, ότι «θα σας βάλουν φόρους και στα κοτέ-τσια και στα παράθυρα»;

Φανταστείτε τη γριούλα που μένει στην φτωχική μονοκατοι­κία του Αιγάλεω, την οποία οι αρμόδιες υπηρεσίες τη χαρακτηρί­ζουν ως «μη πράσινη» και «ενεργοβόρα». Αν δεν βρει τα χρήματα να την αναβαθμίσει ενεργειακά θα πληρώνει, λένε, πρόστιμο κατ' έτος! Πράγμα που πρακτικά σημαίνει πως θα χάσει το σπίτι της. Την πρώτη κατοικία της. Την Εστία της.

Φανταστείτε τον πολίτη που -για τους δικούς του λόγους- έ­χει επιλέξει συνειδητά να παραμείνει εκτός συστήματος, χωρίς να βλάπτει κανέναν (έχω αρκετούς τέτοιους φίλους και πάντα τους συμβουλεύομαι, γιατί τους θεωρώ βαθύτατα επαναστάτες και πάντως περισσότερο συνειδητοποιημένους από τους... επαγ­γελματίες επαναστάτες που ξέρουμε όλοι μας). Π τύχη μπορεί να ευνόησε αυτόν τον πολίτη να κατέχει ένα μικρό σπιτάκι 50 - 60 τετραγωνικών μέτρων, κληρονομιά από τους γονείς του. Έχο­ντας συχνά αναπτύξει ένα είδος ζηλευτής αυτάρκειας καταφέρ­νουν να ζουν όλοι τους, δύσκολα μεν αλλά αξιοπρεπώς. Και αυτό οφείλεται στο μικρό σπιτάκι τους...

Λίγο φαΐ... λίγα χρήματα... πάντα βρίσκονται.

Με ποιο δικαίωμα το κράτος βαφτίζει αυτόν τον πολίτη φορο­φυγά, και μάλιστα αφού τον αναγκάσει προηγουμένως;

Και εντάξει, «ο νέος να πάει να δουλέψει» θα πει κάποιος (ε­πιφανειακά σκεπτόμενος, γιατί το θέμα σηκώνει τεράστια συζή­τηση). Η γιαγιά στο Αιγάλεω όμως, θα τρέχει να βρει δουλειά;

Και είναι σαφές ότι δεν μιλάμε για βίλες πεντακοσίων τετρα­γωνικών ούτε για εισοδηματίες με 26 διαμερίσματα - όπως ο

γνωστός πολιτικός με τις δοσοληψίες με τη Ζήμενς. Μιλάμε για την πρώτη κατοικία που στην περίπτωση των περισσοτέρων Ελλήνων είναι ένα σπίτι 50, 60,100 τετραγωνικών μέτρων.

Παρ' όλο που εκ πρώτης όψεως δεν είναι εμφανές, το χτύπη­μα στην πρώτη κατοικία είναι πολύ πιο σημαντικό χτύπημα στο λαϊκό φρόνημα από τη μείωση των συντάξεων, από την αύξηση των χρόνων εργασίας, από τις έκτακτες εισφορές, κοντολογίς α­πό όλα τα μέτρα που μέχρι τώρα έχουν ανακοινωθεί. Είναι από­λυτη προτεραιότητα το να μη δεχτούμε καμία απολύτως φορολό­γηση, κανενός είδους, στην πρώτη κατοικία μας, ούτε τεκμήρια, ούτε πράσινους φόρους, ούτε τίποτα παρόμοιο.

Στην πραγματικότητα ποινικοποιείται -με ωραία λόγια- η α­ξιοπρεπής φτώχεια και θεσμοθετείται ένα υποχρεωτικό και εξο­ντωτικό κυνήγι του χρήματος, για να μπορεί κανείς να πληρώνει τουλάχιστον τους φόρους του. Που τώρα δεν εξαρτώνται μόνο α­πό τα εισοδήματα του, όπως είναι λογικό, αλλά και από την ιδιο­κτησία της πρώτης κατοικίας!

Όμως είναι αναφαίρετο φυσικό δικαίωμα οποιουδήποτε πολί­τη να μην εργάζεται, ή να μην μετέχει στη λεγόμενη «παραγωγι­κή διαδικασία» αν δεν θέλει, και να μπορεί να κρατήσει την πρώ­τη κατοικία του αφορολόγητη και ανέγγιχτη από οποιαδήποτε κρατική παρέμβαση, φορολογία κ.λπ.

Και έτσι καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες της επιβολής μιας στυγνής προπαγάνδας που έντεχνα χρησιμοποιεί και χειραγωγεί την Κοινή Γνώμη να πιστεύει πως είναι εχθρός του λαού όποιος «μολύνει το περιβάλλον» με μια... σόμπα πετρελαίου ή όποιος δεν έχει μόνωση στην ταράτσα του, επειδή -λέει- καταναλώνει έτσι κοινούς πόρους.

Προσπαθούν δηλαδή να μας επιβάλουν και εδώ ξένα μοντέλα ασφάλισης ή οικονομικής συμπεριφοράς που θα μας στερήσουν το τεράστιο πλεονέκτημα Αντίστασης που αυτή τη στιγμή κατέ­χουμε ως λαός.

Ο Αμερικανός, για παράδειγμα, δεν μπορεί να κατέχει κατοι­κία. Αν κατέχει, πληρώνει υπέρογκους φόρους. Ο μόνος τρόπος κατοχής κατοικίας είναι η υποθηκευμένη ιδιοκτησία. Αυτή δεν θεωρείται φορολογήσιμη. Υποθηκεύεις λοιπόν το σπίτι σου στην Τράπεζα, παίρνεις την αξία του σε μετρητά και αυτά τα διαχειρί­ζεσαι για να περάσεις την υπόλοιπη ζωή σου, ουσιαστικά ως νο­μός.

Ταυτόχρονα όμως, με μαθηματική ακρίβεια εκτίθεσαι στα αρ­πακτικά της αγοράς που μπορούν να εξαφανίσουν τις οικονομίες μιας ζωής σε μισή ώρα! Και τότε μένεις με το υποθηκευμένο σπίτι. Δηλαδή χωρίς σπίτι! Δηλαδή, στην έσχατη ανάγκη δεν μπο­ρείς να κλειστείς στο κάστρο σου και να πεις «θα τρώω ένα παξι­μάδι την ημέρα και μία από τις ντομάτες του κήπου μου (έχει ση­μασία κι αυτό), θα διαβάζω τα βιβλία μου, θα συζητάω με τους φίλους μου, θα προσεύχομαι στον Θεό μου και θα ζήσω! Στο κά­τω κάτω... και παραπάνω που έτρωγα, πήγαινα μετά στο γυμνα­στήριο για να κάψω το λίπος ή στο γιατρό για να μειώσω το ζάχα­ρο και τη χοληστερίνη!»

Όχι! Δεν θα έχεις σπίτι, θα πρέπει να αγοράσεις τα μεταλλαγ­μένα τρόφιμα μέσω κάρτας (άρα να είσαι φορολογικώς ενήμε­ρος) κ.λπ. Κοντολογίς όλη η ζωή σου θα έχει γίνει μια τεράστια μέριμνα για το οήμερα και πιο τεράστια για το αύριο... Και βέβαια, υπάρχει και μία άλλη σατανική μεθόδευση: οι τρο­μακτικής σημασίας διατάξεις για τα πράσινα σπίτια και τα τεκμή­ρια στην πρώτη κατοικία χάνονται μέσα σε χίλιες άλλες σημαντι­κές και ασήμαντες... καΓέτσι περνούν χωρίς να τις πάρουμε είδη­ση, όπως οι σύντροφο.ι του Οδυσσέα πιαστήκανε σε δέκα είκοσι πρόβατα και περάσανε απαρατήρητοι την ώρα που πέρναγαν τα εκατοντάδες πρόβατα του κοπαδιού...

Παύλος Γ. Βουδούρης

ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ 2010





ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


31 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010


ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ 2010




Το Πανελλήνιον Αρχαιοπρεπές Οπλτικόν Άγημα "ΑΡΕΣ ΑΝΑΞ" και


η "Σχολή Αριστοτέλους - Μίεζα"


σας προσκαλούν στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση Τιμής και Μνήμης


των ηρώων των Θερμοπυλών


η οποία θα τελεστεί το Σάββατο 31 Ιουλίου 2010


και περί ώραν 19.00


στον χώρο του Μνημείου στις Θερμοπύλες .




ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΣ




ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 6977209510


ΛΕΩΝ 6936813669








ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ



ΕΝΑΡΞΙΣ 19.00


Α. ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟΝ ( 20 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ )








ΑΦΗ ΙΕΡΗΣ ΦΛΟΓΑΣ


ΥΜΝΟΙ


ΥΜΝΟΣ ΕΣΤΙΑΣ


ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ


ΝΙΚΗΣ


ΚΑΛΕΣΜΑ ΗΡΩΩΝ -


ΧΟΕΣ


ΑΡΕΩΣ


ΑΘΗΝΑΣ


ΣΠΟΝΔΕΣ


ΥΜΝΟΣ ΔΙΟΣ



Β. ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΗΜΕΡΑΣ ( 15-20 ΛΕΠΤΑ)



ΚΑΤΑΘΕΣΙΣ ΣΤΕΦΑΝΩΝ ( 20 ΛΕΠΤΑ )


ΜΝΗΜΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΑ


ΜΝΗΜΕΙΟ ΘΕΣΠΙΕΩΝ



ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟΝ ΗΡΩΩΝ



Ω ΞΕΙΝ ΑΓΓΕΛΕΙΝ …


ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ



Γ. ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ( 20 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ )



ΚΙΝΗΣΙΣ ΦΑΛΑΓΓΟΣ



ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΜΕ ΔΟΡΑΤΙΣΜΟΥΣ



ΟΠΛΙΤΗΣ ΔΡΟΜΟΣ



ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΙΕΛΚΥΣΤΙΝΔΟΣ ΜΕ ΟΠΛΙΤΕΣ



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ


ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΔΡΟΜΟΥ


ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΝΙΚΗΤΩΝ



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΛΑΜΠΑΔΗΦΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΩΝΟ ΛΟΦΟ


ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ .


ΕΚΦΩΝΗΣΙΣ ΟΡΚΟΥ ΟΠΛΙΤΩΝ


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ



ΠΕΡΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΣ


ΠΕΡΙΠΟΥ 21.00 -21.30



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ , ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ,


ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΓΚΑΙΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΥΜΠΑΝΟΥ



----------------------------------------------------------------------------------------------------



ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΘΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ


ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ



1 . ΙΚΤΙΝΟΣ ... 6977512449


2 . ΟΔΥΣΣΕΥΣ ... 6972110145


3 . ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ... 6977860906




ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



1 . ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ... 6977209510


2 . ΟΛΒΙΟΣ ... 6944745805


3 . ΛΕΩΝ ... 6936813669





ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ


ΜΕΤΑ ΤΙΣ 23.00 ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ( ΠΕΡΙΠΟΥ )




Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΩΝ ΠΥΡΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΙ΄ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ



Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ


ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ



ΑΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ


ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑ ΑΡΜΟΖΟΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΟΥΤΩΣ ,


ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ



ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΓΕΙ Η ΟΣΑ ΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΣ



Η ΔΙΑΦΥΛΑΞΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΣ ΜΑΣ



ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΦΗ ΠΥΡΑΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΕΚ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ



ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ,


ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ


ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ


Εγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος Αθηνάς

Εγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΚάποιες φορές, περιπλανιέσαι στα δρομάκια της πόλης και αναζητάς κάτι που θα οδηγήσει τις σκέψεις σου, πέρα από το ψυχρό παρόν. Ίσως ένα κομμάτι εκείνου του ξεχασμένου θησαυρού από το μακρινό παρελθόν, ή ένα μέρος που οι πρωταγωνιστές του λάτρεψαν την γνώση στο πρόσωπο της Θεάς Αθηνάς. Τέτοιοι τόποι, υπάρχουν κάπου ανάμεσα στα τσιμεντένια κλουβιά όπου ο άνθρωπος του σήμερα, αποφάσισε να φυλακίσει τον ίδιο του τον εαυτό. Ίσως στέκουν ώστε να μας θυμίζουν ότι κάποιοι στο μακρινό παρελθόν, τόλμησαν να λατρέψουν την γνώση, σε αντίθεση με τον σημερινό άνθρωπο που έχει δαιμονοποιήσει την γνώση και της έχει φορέσει τον μανδύα του σκοτεινού.

Εγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΕγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΕγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΊσως γι' αυτό, έχει περάσει στα χέρια των διάφορων θηριοδαμαστών του όχλου και το σύνολο απέχει από αυτήν. Αυτό ίσως θα πρέπει να το βάλουν καλά στο μυαλό τους, όλοι εκείνοι οι πολέμιοι της εξουσίας , που έστω και άθελα τους παίζουν το παιχνίδι της . Κάπως έτσι, τμήματα καθώς και μέρη της ιστορίας, ανακαλύφθηκαν από την αρχαιολογική σκαπάνη, αλλά παρέμειναν στο αφανές κομμάτι της πραγματικότητας, παρά την σπουδαιότητα τους.

Εγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΒλέπετε, ο κανόνας της νέας πραγματικότητας, επιβάλλει να μην γνωρίζεις και να μην συμμετέχεις σε χώρους και καταστάσεις που μπορούν να σε διδάξουν το ποιος είσαι και από πού έρχεσαι.

Όμως τόσο εγώ όσο και οι άνθρωποι που ταξιδεύουν μαζί μου σε τούτη την μυστηριώδη γαλέρα και αποτελούν ένα αξιόμαχο πλήρωμα που θα ζήλευε κάθε πειρατής που γυρεύει τους θησαυρούς της γνώσης, έχουμε μάθει να μην δίνουμε δεκάρα σε βελάσματα, γρυλίσματα, τυμπανοκρουσίες και υποδείξεις, από μέντορες. Όμως, ακολουθούμε πάντα τα δικά μας καπρίτσια, τα δικά μας όνειρα και τις προσωπικές μας ιδέες.

ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Εγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΤο Ιερό της Παλληνίδος Αθηνάς, ανακαλύφθηκε το έτος 1994 από την εφορία προϊστορικών αρχαιοτήτων. Χρονολογείται τον 5ο αιώνα π. Χ και οι διαστάσεις του είναι, 16,35 μχ-32,25. Είχε δεκαέξι αράβδωτους κίονες, ενώ κατά την διάρκεια των ανασκαφών η έρευνα έφερε στο φως αρκετά ειδώλια, καθώς και τμήμα από τον λιθόστρωτο δρόμο που οδηγούσε προς τον Ναό. Από τις μελέτες των αρχαιολόγων στα λείψανα του Ναού, βγήκε το συμπέρασμα ότι ο ίδιος αρχιτέκτονας που σχεδίασε τον Ναό του Ηφαίστου στο Θησείο, έφτιαξε και τον Ναό της Παλληνίδος Αθηνάς. Αναφορές στον χώρο του Ιερού, έχουμε από τον Ηρόδοτο και τον Αριστοτέλη, αλλά και από τους Ευριπίδη και Αριστοφάνη.

Εγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΗ ευρύτερη περιοχή, αποτέλεσε πατρίδα του φιλοσόφου Επίκουρου, ενώ ο Ναός συνδέεται άμεσα με την ΕΠΙ ΠΑΛΛΗΝΙΔΙ μάχη, το 541 π. Χ και τον Πεισίστρατο όπου εκεί πήρε ευνοϊκό χρησμό για την εύνοια της Θεάς Αθηνάς, υπέρ αυτού και κατά των αντιπάλων του, από τον μάντη Αμφίλυτο. Κοντά στον χώρο του Ιερού, ο μύθος θέλει τον Ιόλαο να έθαψε τον μυθικό Βασιλιά Ευρυσθένη, που αποτελούσε εγγονό του Περσέα και αντίπαλο του Ηρακλή. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε, πως υπάρχουν αναφορές για διαφορετική θέση του Ιερού, αλλά αυτές προέκυψαν πολύ πριν την ανακάλυψη του στο σημερινό σημείο. Επίσης, τμήματα του Ναού, έγιναν οικοδομικό υλικό για Βυζαντινό Ναό που βρίσκεται λίγα μέτρα πιο κάτω, ενώ σε κοντινή απόσταση ανασκάφτηκαν λείψανα από δημόσια κτίρια, που εξυπηρετούσαν την λειτουργία του Ναού και των επισκεπτών του. Το ίδιο το Ιερό, έπαψε να υφίστανται κατά τους Ρωμαϊκούς χρόνους, όπου και διαλύθηκε.

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ
Ένα από τα πράγματα που μας έκανε πραγματικά εντύπωση, είναι η παντελής αδιαφορία και η αμέλεια ενός τόσου σημαντικού αρχαιολογικού χώρου, από τους διάφορους υπεύθυνους που έχουν παρατήσει τον συγκεκριμένο χώρο αφύλαχτο, αλλά και σε σημείο που να έχει περικυκλωθεί από άγρια χόρτα που το κάνουν να είναι δύσβατο και μη εμφανή. Επίσης, μια στοιχειώδη περίφραξη που δεν ξέρουμε από πότε έγινε αφού είναι κατασκουριασμένη και ετοιμόρροπη, υπάρχει γύρω από τον χώρο , εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει φωτισμός , καθώς και επιγραφές που να αναφέρουν την ιστορία του χώρου.

Εγκατάλειψη και αδιαφορία για το Ναό της Παλληνίδος ΑθηνάςΩστόσο, αυτή η κατάσταση θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ήπια σε σχέση με την κατάσταση που βρίσκονται τα αρχαία δημόσια κτίρια, αφού δεν υπάρχει καν περίφραξη αλλά και κάποιοι περίοικοι, έχουν μετατρέψει τον αρχαιολογικό χώρο σε σημείο που οδηγούν τα ζώα τους ώστε να αφήσουν τα περιττώματα τους. Ίσως τώρα καταλαβαίνετε, ότι η γνώση αλλά και η ιστορία για ορισμένους σύγχρονους Έλληνες, προσεγγίζεται μόνο μέσα από φυλλάδια και τουριστικές καμπάνιες...

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΤΣΟΥΚΑΛΑ.

enterstarenergyplaces.blogspot.com/

ΚΟΛΟΣΙΑΙΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΓΕΝΝΑΡΧΗ ΤΩΝ ΔΩΡΙΑΙΩΝ ΗΡΑΚΛΗ ΣΤΟ KASSEL HERCULES ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΤΟΥ HESSEN.










ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΑΙΩΝΕΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΥΝ
ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΡΧΗ ΤΩΝ ΔΩΡΙΑΙΩΝ ΗΡΑΚΛΗ ΜΕ ΚΟΛΟΣΙΑΙΟ
ΜΝΗΜΕΙΟ ΣΤΟ KASSEL HERCULES ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΟ
ΚΡΑΤΙΔΙΟ ΤΟΥ HESSEN.
ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΑ ΜΝΗΜΕΙΑ.
ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΛΚΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ
ΥΨΟΥΣ 10 ΜΕΤΡΩΝ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΔΙΟΥ
ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΩΡΙΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΕΛΤΕΣ η ΣΑΞΩΝΕΣ.

ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ 2010