NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Sunday, August 31, 2008

«Πλυντήριο ημετέρων η Μονή Βατοπεδίου»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ:

http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_content&task=view&id=349&Itemid=1


«Πλυντήριο ημετέρων η Μονή Βατοπεδίου»

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Σάββατο, 30 Αυγούστου 2008 07:00

Για «διαχείριση υπέρ "ημετέρων" κτηματικής περιουσίας του ελληνικού λαού, χρησιμοποιώντας ως μεσάζοντα και "πλυντήριο" τη Μονή Βατοπεδίου του Αγίου Ορους», έκανε λόγο χθες ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ο οποίος τόνισε ότι το κόμμα του περιμένει συγκεκριμένες απαντήσεις από την κυβέρνηση στη Βουλή.

«Θέλουμε να μάθουμε, στα χέρια ποιων κατέληξαν τα ακίνητα που πήρε εξ ανταλλαγής η Μονή Βατοπεδίου και, βέβαια, με ποια ακριβώς μεσολάβηση», αναφέρει o εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

«Η κυβέρνηση κρύβεται. Εχουμε θέσει ερωτήματα στη Βουλή. Περιμένουμε απαντήσεις για τις διαδικασίες με τις οποίες γίνεται παραχώρηση αστικών ακινήτων στη Μονή και πώς ακριβώς αυτά επιλέγονται. Θέλουμε να μάθουμε, στα χέρια ποιων κατέληξαν τα ακίνητα που πήρε εξ ανταλλαγής η Μονή Βατοπεδίου και, βέβαια, με ποια ακριβώς μεσολάβηση».

Χθες, με νέα ερώτηση τους προς τον υπουργό Οικονομίας Γ. Αλογοσκούφη, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Μάρκος Μπόλαρης, Γιάννης Δριβελέγκας, Μιχάλης Τιμοσίδης, Χρύσα Αράπογλου και Μιχάλης Καρχιμάκης, ζητούν να κατατεθούν στη Βουλή τα κάθε είδους συμβόλαια, συμφωνητικά και λοιπά έγγραφα «που αφορούν στην αδιαφανή και σκανδαλώδη ανταλλαγή ιδιοκτησιών μεταξύ Μονής Βατοπεδίου, Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου και ιδιωτών».

Μεταξύ άλλων ζητούν να κατατεθούν:

** Η συμφωνία μεταβίβασης της Λίμνης Βιστωνίδας και της παραλίμνιας περιοχής στο ελληνικό Δημόσιο.

** Τα έγγραφα που αφορούν στην αποτίμηση σε χρήμα των ανωτέρω εκτάσεων, από όποιον οργανισμό ή ιδιώτη και αν έγιναν και κάθε έγγραφο σχετικό με τη διαδικασία αποτίμησης.

** Τα συμβόλαια μεταξύ της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου και της Μονής Βατοπεδίου.

** Τα συμβόλαια και κάθε είδους άλλες συμβάσεις της Μονής Βατοπεδίου με τρίτους (εκμισθώσεις κ.λπ.) που αφορούν ακίνητα, τα οποία η Μονή απέκτησε από την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου.

Saturday, August 30, 2008

O ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΗΤΑΝ ΑΛΒΑΝΟΣ!

ΣΤΟ:

http://www.zeus10.com/

ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ



http://www.nature.com/nature/videoarchive/antikythera/

Οι εκτάσεις της Μονής Βατοπεδίου

Οι εκτάσεις της Μονής Βατοπεδίου

Συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες και τα δημοσιεύματα για τις εκτάσεις που παραχωρήθηκαν στην Ιερά Μονή Βατοπεδίου. Διαβάζουμε στο μπλόγκ Συν-πολίτης Σταγείρων-Ακάνθου :

Οι εκτάσεις που παραχωρήθηκαν στη Mονή Βατοπεδίου στην προ του Άθω περιοχή είναι προστατευμένες αρχαιολογικές περιοχές", διαβεβαιώνει η 10η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, αλλάζοντας επί της ουσίας τα δεδομένα στην πολύκροτη υπόθεση των 8.608 στρεμμάτων που αντάλλαξε το Ελληνικό Δημόσιο στη Χαλκιδική με εκτάσεις στη Βιστωνίδα, προκειμένου να ικανοποιηθεί η Μονή Βατοπεδίου.


Η 10η Εφορεία, σε ερώτηση του Δήμου Σταγείρων Ακάνθου δηλώνει ξεκάθαρα ότι η συγκεκριμένη έκταση προστατεύεται από τις διατάξεις του Νόμου 3078/2002 “για την προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής κληρονομιάς! Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 2823/22-06-047 Συμβολαιογραφική Πράξη έκταση 8.608.430,00 τ.μ. κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου, μεταβιβάστηκε στην Ι.Μ. Βατοπεδίου, ως “άρτιο και οικοδομήσιμο” και δηλώνεται ότι “το συγκεκριμένο ακίνητο του Δημοσίου είναι ελεύθερο και διαθέσιμο και δεν είναι αναγκαίο για τις στεγαστικές ανάγκες του Δημοσίου. Η 10η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων ξεκαθαρίζει ωστόσο ότι, «αν και στο φύλλο 22 δηλώνεται προφανώς εκ παραδρομής ή από άγνοια - ότι η εν λόγω έκταση δε βρίσκεται σε Αρχαιολογικό Χώρο, σας γνωρίζουμε ότι πρόκειται για τμήμα της περιοχής που έχει χαρακτηριστεί και προστατεύεται από τις διατάξεις του Νόμου 3078/2002 “για την προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής κληρονομιάς” σύμφωνα με την 5980/16-10-65 Υπουργική Απόφαση, (ΦΕΚ 714/29-10-65)”.
Η υπηρεσία ζητά να προβεί στις ανάλογες ενέργειες η Νομική Υπηρεσία του ΥΠΠΟ, ώστε η εν λόγω Συμβολαιογραφική Πράξη να ακυρωθεί και ο προστατευόμενος χώρος να επιστρέψει στην κυριότητα του Ελληνικού Δημοσίου. Η 10η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων εξάλλου στην εν λόγω περιοχή έχει σχεδιάσει, από δεκαετίες και πλέον, διαδρομές Αρχαιολογικού Περιπάτου με επίκεντρο τον Πύργο της Ουρανούπολης και την Μονή Ζυγού, έργα τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη με χρηματοδότηση των Κοινοτικών Πλαισίων Στήριξης. Στο μεταξύ, ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων παρενέβη στο θέμα και το ερώτημα πως είναι δυνατό να εκχωρείται από το Ελληνική Δημόσιο μια προστατευμένη από τον αρχαιολογικό νόμο περιοχή, τεράστια σε έκταση, γεμάτη μνημεία και ιστορικές μνήμες (Ξέρξης, αρχαίες πόλεις, οργάνωση και ανάπτυξη του Αγιορείτικου μοναχισμού, πλήθος μικρών μοναχικών ιδρυμάτων, μεσαιωνικά χωριά κλπ.) χωρίς προηγουμένως να γνωματεύσουν οι αρμόδιες τοπικές Εφορείες Αρχαιοτήτων, όπως συμβαίνει καθημερινά σε όλη την επικράτεια, ακόμη κι αν πρόκειται για την εκμετάλλευση και της μικρότερης ιδιοκτησίας. «Που ακριβώς στηρίζεται η πολιτική απόφαση που εκχωρεί μια δημόσια έκταση, κορυφαίας αρχαιολογικής, σημασίας με κηρυγμένους αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία σε ένα μοναστήρι, παρακάμπτοντας μάλιστα την Αρχαιολογική Υπηρεσία:


Εφ’ όσον δεν γίνει σεβαστή η αρχαιολογική νομοθεσία είναι αυτονόητο ότι ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων θα προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να προστατεύσει τον αρχαιολογικό πλούτο της Χαλκιδικής από την εκποίηση» αναφέρει ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του.
Αναδημοσίευση από "Τα Νέα της Χαλκιδικής" Ρεπορτάζ: Θοδωρής Δούκας

Wednesday, August 27, 2008

ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΓΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΙ ΑΛΛΟ;


ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

ΒΛΕΠΕ ΣΤΟ:

http://www.typotheque.com/site/language.php?family_id=2&font_id=3&id=45

H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Τι ωραίοι οι αρχαίοι!


ΕΦΗΜΕΡΙΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΟ-
ΤΥΠΙΑ"

.
.
.
.
.
.
.
.
.

«Φυσικό τέκνο του ιουδαϊσμού και του χριστιανισμού», θεωρεί το σατανισμό ο κ. Χάρης Σακελλαρίου, Θέτιδος 14, Αθήνα, που παρατηρεί μεταξύ άλλων:
«Είναι γνωστό ότι ο χριστιανισμός δέχεται την ύπαρξη του σατανά, που τον θεωρεί μάλιστα μεγάλη και δυσπολέμητη δύναμη. Αρκεί να φέρουμε στη μνήμη μας τις ευχές που διαβάζει ο παπάς λίγο πριν από τη βάπτιση στον "κατηχούμενο", που σήμερα τον εκπροσωπεί ο ανάδοχος, ο νονός του προς βάπτι­ση βρέφους. Η ερωταπόκριση είναι χαρακτηριστική. Τρεις φορές ρωτά τον κατηχούμενο ο παπάς: "Αποτάσσει τω Σατανά και πάσι τοις Αγγέλοις αυτού και πάσι τοις έργοις αυτού και πάση τη ισχύι αυτού;". Κι ο ανάδοχος πρέπει νά απαντήσει: "Αποτάσσομαι". Και πάλι τον ρωτά τρεις φορές: "Απεταξω τω Σατανά...". Κι ο ανάδοχος πρέπει να απαντήσει: "Απεταξάμην". Και τότε τον προστάζει: "Και εμφύσησον και έμπτυσον αυτώ". Και ο ανάδοχος πρέπει να φυσήξει και να φτύσει τρεις φορές τον υποτιθέμενο, αλλά θεωρούμενο ως υπαρκτό, ...Σατανά.
Γιατί λοιπόν παραξενεύονται οι προκαθήμενοι της Χριστιανικής Εκκλη­σίας -αλλά και οι. "πιστοί"- που κάποιοι δεν απετάξαντο τον Σατανά, αλλά , τον ακολουθούν κι εκτελούν τις εντολές του -τις κακές και εγκληματικές παρορμήσεις τους;
Τι ωραίοι οι αρχαίοι προγονοί μας! Δεν είχαν στη θρησκεία τους σατανάδες. Όλα στις θρησκευτικές τους αντιλήψεις ήταν ολοκάθα­ρα και φωτεινά».

Monday, August 25, 2008

Villa Kerylos - H ΒΙΛΛΑ ΚΕΡΥΛΟΣ







ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΜΙΑΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΒΙΛΛΑΣ
.
.
.
ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΑΪΤ:
.
.
.
.

Villa Kerylos in Beaulieu-sur-Mer was built in the early 1900s by Theodore Reinach, the famous French archaeologist. Madame Reinach was a cousin of Baron de Ephrussi, who was married to Béatrice de Rothschild, hence the location of Villa Kerylos close to Cap Ferrat and its Villa Ephrussi de Rothschild. The design is based on an Athenian villa built in the 2nd century B.C. on the Island of Delos. The property was gifted to the Académie des Beaux Arts in 1928 and is now a museum. The arrangement of the rooms, the stylistic details of the décor, the beautiful garden and splendid views of the Mediterranean sea lead you back to ancient Greece.
Based on the design of noble houses built in the 2nd century B.C. on the Island of Delos, the Villa Kerylos invites visitors to step right back into Ancient Greece. Everything inside, from the arrangement of rooms to the stylistic details of the décor, was designed to recreate the atmosphere of a luxurious Grecian villa.

Wednesday, August 20, 2008

ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΕ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΝ ΣΥΧΝΑΖΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΡΗ;






















Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ: 1200 ΜΑΝΙΚΕΤΟΚΟΥΜΠΑ, ΔΙΑΜΆΝΤΙΑ, ΜΠΑΚΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΒΕΡΣΑΤΣΕ







ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Ξεσφράγισαν το σφραγισμένο ιδιαίτερο δωμάτιο του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο Παλαιό Ψυχικό και βρήκαν πάρα πολλά αντικείμενα μεγάλης χρηματικής αξίας. Τα κατέγραψε επιτροπή την οποία αποτελούσαν δικαστικές αρχές, ο διευθυντής της αστυνομίας, ο εκπρόσωπος της εφορίας, ένας συμβολαιογράφος, ο αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Χρυσικός, ο πρώην αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Συνοδινός, ο γνωστός Βρεσθένης Θεόκλητος Κουμαριανός, και δύο διάκονοι του Χριστόδουλου.Τα πράγματα που καταγράφηκαν βρίσκονταν τόσο στο ιδιαίτερο δωμάτιο του Χριστόδουλου όσο και στα βεστιάρια του(= ιματιοθήκες) και στο υπόλοιπο ανάκτορό του. Μόνο τα μικροαντικείμενα τρεχούσης χρήσεως του δωματίου του ξεπερνούν σε αξία το ένα εκατομμύριο ευρώ. Αραδιάζουμε μερικά χαρακτηριστικά από τα καταγραμμένα.600 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα. Απ' αυτά τα 140 ζευγάρια έχουν διαμάντια και μερικά έχουν ζαφείρια.Πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας.Πάρα πολλοί χρυσοί και αργυροί σταυροί ευλογίας με πολύτιμα πετράδια.Πολλές αρχαίες εικόνες. 30.000 ευρώ και 9 χρυσές λίρες σε φάκελο για τον π. Θωμά Συνοδινό.Ένας μεγάλος πολυτιμότατος πολυέλαιος Baccarat αξίας 50.000.ευρώ η ανώτερη φίρμα στον κόσμο.Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων από τις δυό ακριβότερες φίρμες του κόσμου Versace και Armani.Μεταξωτές κουρτίνες πολυτιμότατες από τις καλλίτερες φίρμες στον κόσμο σε όλο το ανάκτορο.Εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά.Εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα.Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δυο ακριβότερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church' s, απ' αυτά που φορούν μόνο οι Άγγλοι πρίγκιπες, λόρδοι και άλλοι αριστοκράτες. Ο Χριστόδουλος φορούσε μόνο τέτοια παπούτσια, που το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 1.000 χίλια ευρώ. ( Όταν ανατράπηκε ο δικτάτωρ των Φιλιππίνων Μάρκος, βρέθηκε ότι η γυναίκα του είχε 80 ζεύγη παπουτσιών, ακριβά βέβαια αλλά συνηθισμένα).Τρεις δεκάδες σέτ με καθημερινά δεσποτικά άμφια.50 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ η κάθε μία.12 στέμματα ( μίτρες ) από χρυσό και πολύτιμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ το καθένα. Κυρίως έχουν διαμάντια.100 εγκόλπια χρυσά και γεμάτα πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ζαφείρια, αξίας 100.000 ευρώ το καθένα.200 εγκόλπιοι σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακοσμήσεως ο καθένας.25 ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολύτιμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 100.000 ευρώ η κάθε μία. 40 απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολύτιμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η κάθε μία.Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολύτιμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου.Δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα).Δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολύτιμους λίθους.Πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος.Δεκάδες αργυρές φρουτιέρες.Εκατοντάδες δωδεκάδων ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας. Εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας.Εκατοντάδες δωδεκάδες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, που είναι η ακριβότερη στον κόσμο.Εκατοντάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων.Εκατοντάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλες.Βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες σε όλο το ανάκτορο.Εκατοντάδες ζεύγη μεταξωτές πιτζάμες.Δεκάδες μεταξωτές κλινοστρωμνές και μαξιλάρια.Τέσσερις ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα που του καθενός η αξία είναι όσο τα μηνιαία μισθώματα τριών μεγάλων και πολυτελών ρετιρέ.Έξι γκραβούρες με πανάκριβο μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο Μουσείο.Πάρα πολλά και πανάκριβα έπιπλα από πολύτιμα ξύλα υφάσματα μέταλλα και γυαλιά, φτιαγμένα από τις 4 μεγαλύτερες και ακριβότερες φίρμες στον κόσμο.Τα αρχιτεκτονικά σχέδια για δύο βίλες-ανάκτορα του Χριστοδούλου, για να ξεκουράζεται, που θα κτίζονταν σε τεράστια οικόπεδά του πανύψηλης αξίας, ένα στην Ερμιονίδα και ένα στον Άγιο Ιωάννη Θεολόγο σε πανέμορφες τοποθεσίες.Ένα τεράστιο ποσό (πολλά εκατομμύρια ευρώ ), για να κτιστή ειδικό μουσείο με την επωνυμία «Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος», για να φυλάγονται και να εκτίθενται εκεί σε κοινή θέα οι στολές, οι μίτρες, οι πατερίτσες, και όλα τα λειτουργικά και μη λειτουργικά κοσμήματα και σκεύη του Χριστόδουλου στους αιώνες των αιώνων, μαζίκαι με τα έξοδα συντηρήσεως τόσο του μουσείου όσο και των εκθεμάτων, και με τους μισθούς των υπαλλήλων του μουσείου....Και μια ξεραμένη πορτοκαλάδα στο ποτήρι, πάνω στο γραφείο του, την οποία δεν πρόλαβε να πιει, γιατί πέθανε. Είχε μέσα και το καλαμάκι.Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πρόεδρος δημοκρατίας ή πρωθυπουργός, πρώην και τωρινός, ή βιομήχανος ή εφοπλιστής που να έχει σπίτι με τέτοια οικοσκευή και τέτοια ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα.Δεν έρχεται όμως πρώτος στον κόσμο ο Χριστόδουλος, αλλά μόλις τρίτος. Οι δυό πλουσιώτεροί του είναι η βασίλισσα της Αγγλίας και ο σουλτάνος του Βόρνεο.Υπολογίζεται, ότι τον περνούσε και ο δικτάτωρ της Ρουμανίας Τσαουσέσκου.Άνθρωποι του Χριστόδουλου λένε ότι στο χρηματοκιβώτιο του σπιτιού του υπήρχαν κατά τις τελευταίες ώρες του και 7 εκατομμύρια ευρώ για τις τρέχουσες ανάγκες (καθημερινά ψώνια κ.λ.π), τα οποία όμως παρ' όλες τις έρευνες δεν βρέθηκαν.Και όλα αυτά ήταν μόνο το πρόχειρο πορτοφόλι του Χριστόδουλου για τα καθημερινά έξοδά του.Αγνοείται, τελείως πού βρίσκονται οι κύριες καταθέσεις του στο εξωτερικό ή εσωτερικό, μετοχές, επενδύσεις, ακίνητα, κ.λ.π.Θα πουν μερικοί κακοπροαίρετοι. «Και τι τα ήθελε όλα αυτά ο αρχιεπίσκοπος ;».Δεν σκέφτονται οι αδιάκριτοι και απερίσκεπτοι ότι ο Χριστόδουλος όλ' αυτά τα εξοικονόμησε, επειδή του χρειάζονταν για το εισιτήριο του στον παράδεισο;Οι ευσεβείς χριστιανοί πρέπει να ζουν με λιτότητα και συνετή οικονομία, ώστε να ρίχνουν στο δίσκο της Εκκλησίας όσο μπορούν μεγαλύτερο οβολό, διότι είναι κρίμα ένας αρχιεπίσκοπος να μην μπορέσει να συγκέντρωση το ποσό που του χρειάζεται για να κόψη ένα εισιτήριο για τον παράδεισο, σαν αυτό του αρχιεπισκόπουΧριστόδουλου. Αυτός είναι « Ο Χριστόδουλός σας», όπως είπε κάποτε κι ο ίδιος.

Ρεπορτάζ : Νίκος Παπαχρήστου(από την Κυριακάτικη Καθημερινή)Η καθαρογραφή της εκκλησιαστικής περιουσίας στην Ελλάδα δείχνει να είναι ισοδύναμης δυσκολίας με την αποκρυπτογράφηση του ανθρώπινου γονιδιώματος. Εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα γης, αμέτρητα αστικά ακίνητα, μετοχές και καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ κατανέμονται σε περισσότερα από 6.700 (!) Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου όπως μητροπόλεις, ενοριακούς ναούς, μοναστήρια και «ιερά καθιδρύματα». Ετσι ούτε η Εκκλησία -κάτι που μάλλον... την «εξυπηρετεί»- αλλά ούτε και η Πολιτεία, που αγκομαχά εν μέσω οικονομικής κρίσης να ολοκληρώσει το εθνικό κτηματολόγιο, είναι σε θέση να απαντήσουν στο ερώτημα τι περιλαμβάνει και ποια είναι η αξία της «ιερής περιουσίας». Πάντως από τα στοιχεία που κατά καιρούς έχουν εκτιμηθεί, συνάγεται ότι η εκκλησιαστική περιουσία καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση μετά την περιουσία του ελληνικού κράτους.Και ξενοδοχείαΕίναι χαρακτηριστικό ότι η περιουσία μόνον της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών (ΕΚΥΟ) της Εκκλησίας της Ελλάδος (χωρίς δηλαδή την περιουσία μητροπόλεων, μονών και ναών) υπολογίζεται περίπου στο ποσό των 700 εκατ. ευρώ. Σε αυτήν περιλαμβάνονται κατοικίες, καταστήματα και χώροι στάθμευσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις. Ανάμεσά τους το κτίριο της οδού Μητροπόλεως, όπου στεγαζόταν το υπουργείο Παιδείας, το κτίριο της Εμπορικής Τράπεζας στην οδό Πανεπιστημίου καθώς και το ξενοδοχείο «Ηλέκτρα» στην οδό Ερμού. H EKYO στο Λεκανοπέδιο διαθέτει περισσότερα από 350 ακίνητα, συνολικής επιφανείας άνω των 60.000 τ.μ. Ωστόσο... «από το σύνολο της περιουσίας που είχε η Εκκλησία το 1830, σήμερα της έχει απομείνει μόλις το 4%» υποστηρίζει στην «Κ» ο κ. Αντώνης Ζαμπέλης, γενικός διευθυντής της ΕΚΥΟ. Αυτό το φαινομενικά μικρό ποσοστό αντανακλά σε μια τεράστια περιουσία στην οποία, σύμφωνα με τις κατά καιρούς δηλώσεις ιεραρχών και λαϊκών στελεχών της εκκλησιαστικής διοίκησης, στηρίζεται το πολυδιάστατο φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο της. Τα εκκλησιαστικά ΝΠΔΔ εμφανίζονται να κατέχουν σχεδόν 1,3 εκατ. στρέμματα γης σε όλη τη χώρα. Δάση, βοσκοτόπια και αγροτικές εκτάσεις ανήκουν κυρίως σε ιερές μονές, οι οποίες πολλές φορές δεν διαθέτουν καν τίτλους ιδιοκτησίας, ενώ σε άλλες περιπτώσεις, επικαλούνται οθωμανικά φιρμάνια και έγγραφα που τους «αποδίδουν» τη νομή και κατοχή ολόκληρων περιοχών στις οποίες, ωστόσο, σήμερα έχουν αναπτυχθεί οικισμοί. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποτε το μεγαλύτερο τμήμα της Αττικοβοιωτίας μοιράζονταν οι Μονές Πεντέλης και Πετράκη.Η εικόνα της συνολικής έκτασης του εκκλησιαστικού «κτηματολογίου» διαφοροποιείται από τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, οι «ιερές» εκτάσεις περιορίζονται στα 855.000 στρέμματα εκ των οποίων σχεδόν τα μισά χαρακτηρίζονται διακατεχόμενα, δηλαδή εκτάσεις για τις οποίες η Εκκλησία δεν διαθέτει για διάφορους λόγους τίτλους ιδιοκτησίας ή αυτές έχουν καταπατηθεί. Πάντως, ένας σημαντικός αριθμός εκτάσεων που ανήκουν στην Εκκλησία και βρίσκονται σε αστικές περιοχές είναι δεσμευμένος από ΟΤΑ. «Διάφοροι δήμοι τα έχουν χαρακτηρίσει χώρους πρασίνου, αναψυχής ή για πολιτιστικές δραστηριότητες, έχουμε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, δικαιωθήκαμε με τελεσίδικες αποφάσεις και επί 7 χρόνια το υπουργείο Περιβάλλοντος δεν εκτελεί τις αποφάσεις» υποστηρίζει ο κ. Ζαμπέλης.Το ενδιαφέρον, ωστόσο, επικεντρώνεται στα εκκλησιαστικά έσοδα, σημαντικό μέρος των οποίων προέρχεται από εκμίσθωση ακινήτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Εκκλησιαστική Κεντρική Υπηρεσία Οικονομικών της Εκκλησίας της Ελλάδος ήδη από τις αρχές της δεκαετίας έστρεψε το ενδιαφέρον της στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της καθώς και στην επένδυση μέρους των εσόδων της σε μετοχές. Οπως προκύπτει από τον οικονομικό, τελευταίο, απολογισμό της ΕΚΥΟ για το έτος 2008 τα καθαρά έσοδα της Εκκλησίας ανήλθαν στα 19.601.354,42 ευρώ ενώ το 2009, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της, άγγιξαν τα 12 εκατ. ευρώ. Και σε αυτά δεν συμπεριλαμβάνονται τα έσοδα των μητροπόλεων, των ιερών μονών και των ιερών ναών, που αποτελούν ξεχωριστά ΝΠΔΔ.Ελλειμματικός απολογισμός«Τα έσοδα αυτά καλύπτουν όλες τις λειτουργίες της Ιεράς Συνόδου καθώς και τη μισθοδοσία των υπαλλήλων της» σημειώνει ο κ. Ζαμπέλης, διευθυντής των εκκλησιαστικών οικονομικών. Προσθέτει πως για πρώτη φορά η Εκκλησία της Ελλάδος θα καταγράψει ελλειμματικό απολογισμό εξαιτίας της μη καταβολής των μερισμάτων - περίπου 8 εκατ. ευρώ από τις μετοχές της ΕΤΕ που διαθέτει. Πάντως οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης αποτυπώνονται στη χρηματιστηριακή αξία των μετοχών που διαθέτει η Εκκλησία, η οποία μειώθηκε αισθητά, παρά το γεγονός ότι αύξησε τον αριθμό των χρεογράφων που διαθέτει. Συγκεκριμένα το 2007 κατείχε 5.947.492 μετοχές της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, χρηματιστηριακής αξίας 277.747.876 ευρώ. Το 2008 αύξησε το χαρτοφυλάκιό της με την αγορά 1.600.000 μετοχών, ανεβάζοντας -μαζί με την παροχή επιπλέον μετοχών- το μερίδιό της στα 7.785.405 τεμάχια, ενώ σήμερα διαθέτει 9 εκατ. μετοχές της ΕΤΕ. Η χρηματιστηριακή αξία τους, ωστόσο, κυμαίνεται περίπου στα 140 εκατ. ευρώ. Για την αγορά των μετοχών διέθεσε περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ μειώνοντας τα αποθεματικά της -για το 2008- σε 11.121.841,23 ευρώ.

Saturday, August 16, 2008

Jacques-Louis David. Leonidas at Thermopylae.


Jacques-Louis David.
Leonidas at Thermopylae. 1814.
Oil on canvas. 395 x 531 cm.
Louvre,
Paris,
France

Το όνομα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στα Ιερογλυφικά. The name of Alexander the Great in Hieroglyphs




Friday, August 15, 2008

Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδώσω

ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΝΑ ΠΡΟΔΩΣΕΙ!
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΙΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΜΕ!

ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΛΙΒΕΡΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΪΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μαρινέλλα

Για σένανε μπορώ να βγω να ζητιανέψω, κάθε ντροπή ν' αντέξω για σένανε μπορώ
Για σένανε μπορώ να βγω γυμνή στους δρόμους, αντίθετα στους νόμους και κάθε ιερό
Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω, το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σαν νερό
Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδώσω,Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ
Για σένανε μπορώ φονιά να προσκυνήσω,λεπρό να τον φιλήσω, για σένανε μπορώ
Για σένανε μπορώ στον ʼδη να κατέβωκαι σέρνοντας ν' ανέβω το πιο ψηλό βουνό
Για σένανε μπορώ στ' απόσπασμα να πάω και να χαμογελάω σαν να 'τανε γιορτή,ν' αφήσω σαν νερό το αίμα μου να τρέξει, χωρίς να πω μια λέξη, ούτε όχι, ούτε γιατί
Για σένανε μπορώ τις φλέβες μου να σκίσω,το αίμα μου ν' αφήσω να τρέξει σαν νερό
Για σένανε μπορώ πατρίδα να προδώσω, Χριστέ ντρέπομαι τόσο και όμως το μπορώ

Thursday, August 14, 2008

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

ΣΤΟ:

http://www.athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=19

ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ο ΤΡΥΦΩΝ ΜΑΝΩΛΗΣ (ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ - ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΥΣ), ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΙΧΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2009.

ΘΕΜΑ ΤΟΥ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. ΟΙ ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ. ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΝ ΘΑ ΕΚΔΟΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗΝ (ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ).
ΙΣΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΤΗ, ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΙΝ ΤΗΣ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ (Π.Χ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΙΑ, ......) ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ) ΣΥΛΛΟΓΟΙ - ΟΜΑΔΕΣ - ΦΟΡΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ, ΕΟΡΤΕΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΑΥΤΕΣ, ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΕΛΕΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΟ 2009

(ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ "ΚΙΝΗΤΕΣ') ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΧΩΡΑΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΙ ΤΩΝ Η 6-9-08
(6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ή ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΗΝ _*ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ tryfongr@otenet.gr

TRYFON GRAPHICS: THESSALONIKI τηλ. 2310.316815 & 6932.302778

Μπεξής Vs Μεταλληνός - Συνέδριο στη Φιλοσοφική Σχολή 1997

Δύο πολύ σπάνια βίντεο απο το Συνέδριο στην Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών στις 19 Μαρτίου 1997...Θέμα : 'Ελληνισμός και Χριστιανισμός στο Βυζάντιο. Το Βυζάντιο έβλαψε η ωφέλησε τον Ελληνισμό.;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΞΗΣ:

- Οι τάπες συνεχίζονται..

Μέρος Πρώτο http://www.youtube.com/watch?v=lsyBtoGu_-Q

Μέρος Δεύτερο http://www.youtube.com/watch?v=gkEJlsdGrsw

Ο θεος της Π. Διαθήκης φανταστικός;

Ρίξε μια ματιά:

http://godisimaginary.com/

Υπαπαντή: Η εορτή αυτή εφευρέθηκε «προς έκτοπισμόν και αντικατάσταση, ώς φαίνεται, άλλης ειδωλολατρικής εορτής"



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Η εορτή αυτή εφευρέθηκε «προς έκτοπισμόν και αντικατάσταση, ώς φαίνεται, άλλης ειδωλο­λατρικής εορτής, τής οποίας ή παράλειψις ήτο αισθητή εις τά από τής ειδωλολατρίας εις τόν Χριστιανισμόν έπιστραφέντα πλήθη».


Υπαπαντή, η και Υπαντή. Εορτή εν μέν τή Ανατολή δεσποτική, εν δέ τη Δύσει - θεομητορική. Κατ' αυτήν γίνεται ανάμνησης της απαντήσεως του Σωτήρος υπό του Συμεών έπ' ευκαιρία της προσαγωγής αυτού εις τόν ναόν κατά τήν τεσσαρακοστήν ημέρα από της γεννήσεως αυτού, ήτις υπήρξε και ήμερα καθαρισμού της Θεοτόκου από της λοχείας αυτής. Ή υπόθεσης της εορτής περιλαμβάνεται εις τα υπό του ευαγγελιστού Λουκά (6, 22—38) (1.) ιστορούμενα. κατά τα εν «Λευιτικό» (ιβ, 2) οριζόμενα. (2.)
Ο χρόνος, καθ' όν ωρίσθη ή εορτή, δέν δύνα­ται νά καθορισθή επακριβώς και μετά βεβαιότητος, άλλων μέν εκ των ιστορικών, και δή του Κεδρηνοϋ, ύποστηριζόντο, ότι ώρίσθη αυτή επί του αυτοκράτορας Ίουστίνου περί τό 526, άλλων δε, τών και περισσοτέρων, τοποθετούντων τήν αρχήν αυτής επί Ιουστινιανού τω 541 ή 542. Και είναι μέν αληθές, ότι φέρονται έπ’ ονόματι πα­λαιοτέρων πατέρων (Μεθοδίου Τύρου, Κυρίλλου Ιεροσολύμων, Άμφιλοχίου, Γρηγορίου Νύσσης κτλ.) λόγοι εις τήν εορτήν ταύτην, αλλά πάντες ούτοι τυγχάνουσι νόθοι και ψευδεπίγραφοι.
Φαίνεται δέ, ότι αφορμή, έξ ης οί έν τη Ανα­τολή ώρμήθησαν προς καθιέρωσιν της εορτής, υπήρξαν καταστρεπτικοί σεισμοί και λοιμοί, μνη­μονευόμενοι υπό τών Βυζαντινών ιστορικών, βάσις δέ προς καθορισμόν τής ημερομηνίας αυτής ελήφθη η ήμερα της εορτής τών Χριστουγέννων, τής Υπαπαντής συμπιπτούσης είς τήν τεσσαρακοστήν από της γεννήσεως του Κυρίου ημέρα. Εντεύθεν επειδή ήδη άπό του Χρυσοστόμου έν τη Ανατολή είχε κρατήσει ώς ήμερα εορτής τών Χριστουγέννων ή 25 Δεκεμβρίου, ή Υπαπαντή έωρτάζετο τήν 2 Φεβρουαρίου. Παρά τοις Άρμενίοις όμως, οίτινες ώς ήμέραν Χριστουγέννων έώρταζον τά Επιφάνεια, ήτοι τήν 6 Ιανουαρίου, ή εορτή τής Υπαπαντής ώρίσθη νά γίνεται τήν 14 Φεβρουαρίου.

Έν τη Δύσει εισήχθη ή εορτή ολίγον τι προ γενεστέρως, πιθανώς επί Γελασίου πάπα περί τά 30 έτη πρό του Ιουστινιανού, προς έκτοπισμόν και άντικατάστασιν, ώς φαίνεται, άλλης ειδωλο­λατρικής εορτής, τής οποίας ή παράλειψις ήτο αισθητή εις τά από τής ειδωλολατρίας εις τόν Χριστιανισμόν έπιστραφέντα πλήθη. Τοιαύτη δ' εορτή ήσαν οί κατά τόν μήνα τούτον τελούμενοι καθα­ρισμοί δι’ ύδατος (Lupercalia) και διά πυρός (Αmburbalia). Εντεύθεν έν τή Δύσει παρουσιά­ζεται ώς θεομητορική ή εορτή του καθαρισμού τής Θεοτόκου. Λόγω τής μετά κανδηλών και φώτων γενομένης κατ' αυτήν λιτανείας ώνομάσθη ή εορτή και Festum s. Luminum

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΔΡΑΝΔΑΚΗ
(1.)
21 Και ότε επλήσθησαν ημέραι οχτώ του περιτεμείν το παιδίον, και εκλήθη το όνομα αυτού Ιησούς, το κληθέν υπό του αγγέλου. προ του συλληφθήναι αυτόν εν τη κοιλία.
22 Και ότε επλήσθησαν αι ημέραι του καθαρισμού αυτών κατά τον νόμον Μωϋσέως, ανήγαγον αυτόν εις Ιεροσόλυμα παραστήσαι τω Κυρίω,
23 καθώς γέγραπται εν νόμω Κυρίου ότι παν άρσεν διανοίγον μήτραν άγιον τω Κυρίω κληθήσεται,
24 και του δούναι θυσίαν κα­τά το είρημένον εν νόμω Κυρίου, ζεύγος τρυγόνων ή δύο νεοσσούς περιστερών.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ:
21 Και όταν συνεπληρώθησαν οκτώ ήμέραι, δια νά γίνη ή περιτομή του παιδίου, έκα­μαν τήν περιτομήν και εδόθη εις το παιδίον τό όνομα Ιησούς, όπως είχε είπει ό άγγε­λος πρίν ακόμη συλληφθή αυτό είς την κοιλίαν της μητέρας του. 22 Και όταν, σύμ­φωνα με τόν νόμον του Μωϋσέως, συνεπληρώθησαν αί ημέραι του καθαρισμού της μητέρας του παιδιού και του μνηστηρος της, ανέβασαν αυτό εις τά Ιεροσόλυμα, διά νά τό παρουσιάσουν και τό αφιερώσουν εις τόν Κύριον. 23 Αυτό δέ έγινε σύμφωνα με τό γραμμένον εις τόν νόμον του Κυρίου, ότι κά­θε πρωτότοκον αρσενικόν, πού διανοίγει την μήτραν της μητέρας του, θά θεωρηθη αφιερωμένον εις τόν Κύριον. 24 Ανέβησαν ακόμη εις τόν ναόν νά προσφέρουν τήν θυσίαν διά τόν καθαρισμόν των, όπως ήτο πάλιν γραμμένον εις τόν νόμον Κυρίου, δηλαδή ένα ζεύ­γος τρυγόνες ή δύο μικρά περιστέρια, σάν πτωχοί πού ήσαν.

(2.) Λευϊτικό ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΒ'.

Και ελάλησε Κύριος προς Μωϋσήν λέγων . 2 λάλησον τοις υιοΐς Ισραήλ καί έρεις προς αυτούς γυνή, ήτις έάν σπερματισθή καί τέκη άρσεν, καί ακάθαρτος έσται επτά ημέρας, κατά τάς ημέρας του χωρισμού τής άφέδρου αυ­τής, ακάθαρτος έσται 3 καί τή ήμερα τή ογδόη περιτεμεί τήν σάρκα τής άκροβυστίας αύτού 4 καί τριάκοντα καί τρείς ημέρας καθήσεται έν αίματι άκαθάρτω αυτής, παντός αγίου ούχ άψεται καί εις το άγιαστήριον ούκ είσελεύσεται, εως άν πληρωθώσιν αι ήμέραι καθάρσεως αυτής.
5 έάν δέ θή­λυ τέκη, καί ακάθαρτος εσται δις επτά ημέρας, κατά την άφεδρον αυτής καί έξήκοντα ημέρας καί εξ καθεσθήσεται έν αίματι άκαθάρτω αυτής. 6 καί όταν άναπληρωθώσιν αι ήμέραι κα­θάρσεως αυτής έφ' υίώ ή έπί θυγατρί, προσοίσει άμνόν ένιαύσιον άμωμον εις ολοκαύτωμα, καί νεοσσόν περιστεράς ή τρυγόνα περί αμαρτίας επί τήν θύραν τής σκηνής του μαρτυρίου προς τον ιερέα, 7 καί προσοίσει αυτόν έναντι Κυρίου καί έξιλάσεται περί αυτής ό ιερεύς καί καθαριεί αυτήν από τής πη­γής του αίματος αυτής, ούτος ό νόμος τής τικτούσης άρσεν ή θήλυ. 8 έάν δέ μη ευρίσκη η χειρ αυτής το ικανόν εις αμνόν, καί λήψεται δύο τρυγόνας ή δύο νεοσσούς περιστερών, μίαν εις ολοκαύτωμα καί μίαν περί αμαρτίας, καί έξιλάσεται περί αυτής ό ιερεύς, καί καθαρισθήσεται.

ΣΧΟΛΙΑ: 1. «έάν σπερματισθή καί τέκη άρσεν, καί ακάθαρτος έσται επτά ημέρας …….. έάν δέ θή­λυ τέκη, καί ακάθαρτος εσται δις επτά ημέρας» Προφανώς η γυναίκα θεωρείται ακάθαρτος για διπλάσιο χρόνο εάν γεννήσει θήλυ διότι ο Χριστιανισμός απελευθέρωσε την γυναίκα από τον γυναικωνίτη που την είχε κλεισμένη και την βασάνιζε η απαίσια ειδωλολατρία.

2. «τή ήμερα τή ογδόη περιτεμεί τήν σάρκα τής άκροβυστίας αύτού».
Αφού ο Ιησούς έκανε περιτομή και το γεγονός η «Ορθοδοξία μας» το εορτάζει την 1η Ιανουαρίου κάθε έτους εμάς γιατί δεν μας περιτέμνουν; Στα κατηχητικά δεν μας διδάσκουν «να ακολουθούμε το παράδειγμα του γλυκού Ιησού;» Πρέπει επιτέλους να πάρουν μία απόφαση ή γιορτάζουμε την εορτή της περιτομής και περιτεμνόμεθα ή δεν την γιορτάζουμε και γλυτώνουμε την περιτομή.

3. «και εδόθη εις το παιδίον τό όνομα Ιησούς» μα σε άλλο σημείο της «ιεράς γραφής» το παιδίον ορίσθηκε να ονομασθεί Εμμανουήλ. Ή επίτηδες το κάνουν για να μας τρελλάνουν ή αυτοί οι συγραφείς των «θεόπνευστων κειμένων» ήταν εντελώς απρόσεκτοι.

4. «αί ημέραι του καθαρισμού της μητέρας του παιδιού και του μνηστήρος της». Και του μνηστήρος της; Και αυτός ήταν άπλυτος και έπρεπε να τον καθαρίσουν; Τι αυθαιρεσία! Οι άγιοι συγγραφείς ότι τους βόλευε έγραφαν. Στο «Λευιτικό» (δηλαδή το επαγγελματικό εγχειρίδιο της κάστας των ιουδαίων παπάδων) δεν αναφέρει για ακάθαρτους μνηστήρες. Αλλά οι άγιοι συγγραφείς στηρίζονταν στο γεγονός πως την εποχή εκείνη ήταν σχεδόν αδύνατο οι χριστιανοί να βρουν πρώτα την Παλαιά Διαθήκη και εάν τη βρουν δεν μπορούσαν να την διαβάσει αφού ήταν κατά το πλείστον αγράμματοι.

5. «καθώς γέγραπται εν νόμω Κυρίου ότι παν άρσεν διανοίγον μήτραν άγιον τω Κυρίω κληθήσεται». Στον νόμο του Κυρίου (στο «Λευιτικό» δηλαδή) δεν γέγραπται κάτι τέτοιο.

Η Υπαπαντή λοιπόν είναι η ημέρα καθαρισμού της γυναίκας και καμμία σχέση δεν έχει με τον «καλό Ιησού». Στο Λευιτικό γράφει «τριάκοντα καί τρείς ημέρας καθήσεται έν αίματι άκαθάρτω αυτής» και όχι σαράντα ημέρες που εορτάζει η Ανατολική εκκλησία.

Η ουσία είναι λοιπόν πως η εορτή αυτή εφευρέθηκε «προς έκτοπισμόν και αντικατάσταση, ώς φαίνεται, άλλης ειδωλο­λατρικής εορτής, τής οποίας ή παράλειψις ήτο αισθητή εις τά από τής ειδωλολατρίας εις τόν Χριστιανισμόν έπιστραφέντα πλήθη». Βέβαια μία ελληνική εγκυκλοπαίδεια το κακό αυτό το αποδίδει στην δύση και όχι στην άμεμτο Ανατολή.

Saturday, August 09, 2008

Ο Αμερίας, ό καλούμενος γλωσσογράφος, Λεξικογράφος έκ Μακεδονίας αποδεικνύει ότι η Μακεδονική διάλεκτος είναι Ελληνική

Αμερίας, ό καλούμενος γλωσσογράφος. Λεξικογράφος έκ Μακεδονίας, άκμάσας κατά τους πρώιμους αλεξανδρινούς χρόνους, πιθανώς μεταξύ 300—250 π. Χ. Έργα αυτού αναφέρονται τά έξης:

1) «Γλώσσαι», τά κοινώς σήμερον ονομαζόμενα «Γλωσσάρια» ήτο συλλογή έκ των γενικώτερον καλουμένων «Έθνικών Γλωσσών», ήτοι είδος λεξικού περιλαμβάνοντος ονόματα πραγμάτων, διατεταγμένου κατά τό σύστημα του Καλλιμάχου και Άριστοφάνους του Βυζαντίου, οί οποίοι έκ τών πρώτων συνέταξαν τοιαύτα λεξικά ως παράδειγμα αναφέρομε τήν λέξιν «τιτύρκον» του Άμερίου, ή οποία σημαίνει τον μόναυλον ή καλαμαύλην, ήτοι την σημερινήν «φλογέραν - καλάμι» και τον δι' αυτού αυλούντα ή λέξις αύτη ήτο έν χρήσει παρά τοις Δωριεΰσι τής Ιταλίας. Επίσης ό Άμερίας είχε συλλέξει και την λέξιν «ραππαύλης» (1) , διά της οποίας έδηλουτο ό αυλών διά του καλάμου (ραπάτη = αυλός ραπαταύλης — ραππαύλης). Ιδιαιτέρως πολύτιμοι είναι αι «Μακεδονικαί Γλώσσαι» του Άμερίου, ήτοι λέξεις της Μακεδονικής διαλέκτου, έκ τών οποίων τινάς διέσωσαν ό Αθήναιος και ό Ησύχιος πρβλ. π·χ. μύκηρος — άμύγδαλον, ερινάς = άγριον σύκον, ξηροπυρίτας = αυτόπυρος άρτος, εύκονος ή τεύκονος = πιτυρίτης άρτος, ερκίχης = δούλος διά τους αγρούς, ζεκελτίς=κολοκύνθη (γογγύλιον παρά Βοιοτοίς), ταύρος = νέος οινοχόος έν τη εορτή του Ποσειδώνος παρά τοις Έφεσίοις' λεπαστή = οίνοχόη, είδος αγγείου, γράβιος = φανός, πρίνινον ή δρύινον ξύλον, τό έκ του σήμερον έν Αρκαδία και Θεσσαλία καλουμένου άγριου δένδρου γάβρου παραγόμενον, ελάνη = λαμπάς κ.τ.τ. (Περί τούτων βλ. Άθήναιον εν Δειπνοσοφ. Β' 52 c, Γ' 76 e και 114c και e, Δ' 176 c-ε, st' 267c, θ' 369 a, I 425c ΙΑ' 485 d, ΙΕ' 699 e, και 701a, Σχολιαστ. Απολλων. Ροδίου εις Β' στίχ. 384 και 1283 κ.λ.). Τινές των λέξεων τούτων, ώς και άλλαι αναγραφόμενοι υπό των γλωσσογράφων, ανήκουσιν αποκλειστικώς εις τήν Μακεδονικήν διάλεκτον, είναι δέ από εθνολογικής απόψεως πολύτιμοι διότι δύναται να αποδειχθεί δι' αυτών ή καταγωγή τών αρχαίων Μακεδόνων της Μυκηναϊκής και Ιστορικής περιόδου, περί της οποίας υπάρχουν πολλαί αμφισβητήσεις, λόγω ιδίως της εκεί πάλης διαφόρων κρατών της Ελληνικής χερσονήσου.


—2) Έτερον έργον του Αμερίου ήτο τό Ριζοτομικόν (ρίζα και τέμνω), ήτοι βοτανικόν σύγγράμμα, περιλαμβάνον έν είδη λεξικού «Ριζοτομικά ονόματα». 'Ησαν δέ ταύτα λέξεις φυτών, λάχανων, θάμνων, άνθέων κττ., τών οποίων κυρίως αί ρίζαι είχον αξία διά τήν μαγειρικήν, διά τήν ιατρικήν προς θεραπευτικούς σκοπούς και διά τήν μαγείαν. Αύται διά τών αιώνων διετηρήθησαν έν μέρει μέχρι σήμερον παρά τω έλληνικώ λαώ, ο όποιος πιστεύει και μεταχειρίζεται τοιαύτας βοτάνας ρίζας ύπαρχουν δέ χωρικοί γνωρίζοντες τοιαύτας ρίζας έκ πατρογονικής μακράς παραδόσεως, μετ' αληθώς εκπληκτικών θεραπευτικών ιδιοτήτων.
Κρίσεις περί του Άμερίου διεσώθησαν τινες. Θεωρείται ούτος μετά του Κλειτάρχου, Τιμαχίδου του Ροδίου και Νεοπτόλεμου του Παριανού έκ τών αρίστων του είδους του συγγραφέων, φαίνεται δέ ότι καί αυτός ο μέγας Αρίσταρχος έλάμβανεν ύπ' όψιν ερμηνείας καί παρατηρήσεις του Αμερίου εις τον Όμηρον (π.χ. έν Ίλιάδι Λ στιχ. 754 ο Αμέριος ανεγίνωσκε διά σπιδέος, ένώ ο Άρίσταρχος δι' άσπιδέος· τήν άνάγνωσιν τοϋ Άμερίου καί Ζηνοδότου δέχονται οι νεώτεροι, έπίσης ο Άμέριος καί ο Νεοπτόλεμος ήρμήνευον το έν Ίλιάδ. Ι, στίχ. 378 έν καρός αίση, ήγειρε δέ πολεμικήν κατ' αυτής ό γραμματικός 'Απίων). Ταύτα τα ελάχιστα μόλις διεσώθησαν έκ της σημαντικής καί αξιολογότατης εργασίας του Αμερίου τούτου.
Α. Σ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ


Εγκυκλοπαίδεια ΔΡΑΝΔΑΚΗ

1. Ραπαύλης
Από Musipedia
Jump to: navigation, search
και ραππαύλης· επίσης, ραπαταύλης· αυλητής που παίζει σε καλαμένιο αυλό. Η λέξη ράπα και ραπάτη σήμαινε το καλαμένιο στέλεχος των σιτηρών. Ο Αμερίας ο Μακεδόνας στο λεξικό του Γλώσσαι γράφει (πρβ. Αθήν. Δ', 176D-E, 78): "ώσπερ ούν τους τω καλάμω αυλούντας καλαμαύλας λέγουσι, νύν, ούτω και ραπαύλας, ως φησιν Αμερίας ο Μακεδών εν ταις Γλώσσαις, τους τη καλάμη αυλούντας" (όπως σήμερα λένε καλαμαΰλες εκείνους που παίζουν σε καλαμένιους αυλούς, έτσι και εκείνους που έπαιζαν σε αυλό από καλάμη (καλαμιά) τους έλεγαν ραπαύλες). Στον Ευστάθιο (Παρεκβολαί εις την Ομήρου Ιλιάδα και Οδύσσειαν 1157, 39) η λέξη ραπαύλης παρουσιάζεται ως ραπταύλης.
Βλ. τα λ. κάλαμος και καλαμαύλης.από την "Εγκυκλοπαίδεια της Αρχαίας Ελληνικής Μουσικής"του Σ. Μιχαηλίδη

Saturday, August 02, 2008

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ http://www.avast.com ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"


ΜΑΡΜΑΡΙΝΗ ΘΥΡΑ ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΤΑΦΟ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ

Η (ΠΡΩΤΗ) ΜΑΡΜΑΡΙΝΗ ΘΥΡΑ ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΤΑΦΟ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙ-ΝΟΥΠΟΛΕΩΣ βρίσκεται εκτεθειμένη εντός του μουσείου και η πινακίδα μας πληροφορεί πως προέρχεται από την Θεσσαλονίκη.
.
.
.
.

Η (ΔΕΥΤΕΡΗ) ΜΑΡΜΑΡΙΝΗ ΘΥΡΑ ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΤΑΦΟ βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης και είναι στοιβαγμένη στον εξωτερικό περίβολο σαν να ήταν ασήμαντης αξίας οικοδομικά υλικά (κοινώς μπάζα).

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ......













ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ