θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Thursday, December 25, 2008

Ο ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΚΟΓΕΩΡΓΙΟΥ

Ο Αριστοτέλης Κακογεωργίου ο ιδρυτής του Ναού των Ελλήνων (του πρώτου σύγχρονου ελληνικού Ναού εν Ελλάδι), πρόεδρος του συλλόγου Μαραθωνίων Β.Ε. και εκπρόσωπος της Ομάδας Έψιλον.


ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΚΟΓΕΩΡΓΙΟΥ
Τ.Θ. 35 57013 ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ
ΤΗΛ. 2310.698654
ΤΗΛ/ΠΟ 2310.697964
ΚΙΝΗΤΟ: 6946.695935



http://ermionh.blogspot.com/2008/12/blog-post_70.html





















































































































































.
.
.
από το:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΣ:
Ορισμένες απαραίτητες διευκρινίσεις:
α) Η συγκεκριμένη Ομάδα Έψιλον στην οποία αναφέρονται τα παραπάνω σχόλια, αποτελεί αναγνωρισμένο υπό του πρωτοδικείου σωματείο (Σύλλογος), ιδρυθέν εν έτει 1962 (χίλια εννιακόσια εξήντα δύο). Τουλάχιστον προ τριακονταετίας δηλ. πριν κάνει την εμφάνισή του στη δημόσια σφαίρα δια των εκδόσεων και της αρθρογραφίας, ο σχετικός θόρυβος που υπό την αδιόρατη αχλή ενός μίγματος μύθου, φαντασίας και ευγενών ή άλλων προθέσεων, αναφερόταν σε κάποια υπαρκτή ή όχι συλλογική οντότητα που έφερε ακριβώς τον ίδιο τίτλο («Ομάδα Έψιλον»). Ερώτημα: Αν ο θόρυβος και η παραφιλολογία που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια δεν αναφερόταν σε «Ομάδα Έψιλον» αλλά π.χ. σε ομάδα «Απόλλων», «Ερμής», «Αθηνά» κλπ, θα έπρεπε όσα σωματεία έφεραν τον τίτλο Απόλλων, Ερμής, Αθηνά κλπ, να αλλάξουν όνομα; Η Γενική Συνέλευση πάντως του σωματείου «Ομάδα Έψιλον» προτίμησε να μην τροποποιήσει τον διακριτικό τίτλο που επί δεκαετίες έφερε. Κι αυτό διότι δεν θεώρησε σωστό να προχωρήσει σε τροποποίηση του καταστατικού της, μόνον και μόνον επειδή σε κάποια χρονική στιγμή προκλήθηκε θόρυβος και μυθοποίηση γύρω από μια αφηρημένη έννοια με τον ίδιο τίτλο («Ομάδα Έψιλον»). Κατά την γνώμη μου, πολύ καλά έκαναν τα μέλη του εν λόγω σωματείου. Το να προχωρείς εσπευσμένως σε αλλαγή ονόματος δείχνει ολιγοψυχία και φόβο. Τι είχαν όμως να φοβηθούν και σε τι να ολιγοψυχίσουν; Στο ότι μπορεί ενδεχομένως κάποιοι, επηρεασμένοι από τον γνωστό θόρυβο, να τους μεμφθούν και να τους λοιδορήσουν; Μα και αυτή τη στιγμή που δίδονται αυτές οι εξηγήσεις οι οποίες βάζουν τα πράγματα στην θέση τους και μεταφέρουν σε γήινα και απολύτως υπαρκτά πλαίσια τα σχετικά με τον συγκεκριμένο σύλλογο Ομάδα Έψιλον, το πιθανότερο είναι «κάποιοι», νοιώθοντας ίσως «θιγμένοι» με τις εξηγήσεις που ανατρέπουν τον αρχικό συλλογισμό τους τον οποίο εξέφρασαν δημοσίως, να μην το βάλλουν κάτω αλλά να συνεχίσουν τις μομφές και την πολεμική. Πράγμα που εν τοιαύτη περιπτώσει θα σημαίνει ότι τα κίνητρα μιας τέτοιας χλευαστικής συμπεριφοράς δεν έχουν πάντα να κάνουν τόσο με την έλλειψη πληροφόρησης όσο με άλλους παράγοντες (εγωιστικούς, ψυχολογικούς κλπ).
β) Ο κ. Αριστοτέλης Κακογεωργίου είναι διεθνούς φήμης μαραθωνοδρόμος με 500 συμμετοχές σε μαραθώνιους δρόμους (για την ακρίβεια, συμπλήρωσε την 501η συμμετοχή του με τον υπερμαραθώνιο των 70 χλμ. της Κρήτης προ 15νθημέρου περίπου). Γνωστός και αγαπητός σε όλους τους αθλητικούς κύκλους (δείτε εδώ την απονομή χρυσού μεταλλίου που δέχθηκε απ’ τον ίδιο η Ολυμπιονίκης μας Βούλα Πατουλίδου), με πάρα πολλά μετάλλια που έχει κερδίσει (σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα του διαδικτύου που ασχολείται με τις ελληνικές και διεθνείς διοργανώσεις μαραθωνίων θα βρείτε να αναφέρεται το όνομά του με εκτίμηση και σεβασμό), είναι παράλληλα ο ιδρυτής πέντε διοργανώσεων Μαραθωνίων δρόμων διεθνούς συμμετοχής στην Β. Ελλάδα. Δεν είναι μόνον η δραστηριότητά του αυτή που κοσμεί την χώρα μας. Ο κ. Αριστοτέλης Κακογεωργίου μας κάνει διπλά υπερήφανους ως Έλληνες διότι, στους πέντε Μαραθωνίους δρόμους που διοργανώνει ο σύλλογός του στην Β. Ελλάδα, φροντίζει πάντοτε να προηγείται το πατρώο τυπικό των προγόνων μας κατά την τελετή έναρξης των αγώνων με σπονδές στον Δία, στην Νίκη και στον Ηρακλέα. Σπονδές τις οποίες παρακολουθούν με σεβασμό Έλληνες και ξένοι αθλητές αλλά και ο κόσμος όπως και οι τοπικές αρχές που παρευρίσκονται. Με σεβασμό διότι αντιλαμβάνονται την σημασία που είχε η τελετή αυτή για τους αρχαίους προγόνους μας και που πρώτος ο κ. Κακογεωργίου, δημοσίως και επισήμως, επέβαλλε και καθιέρωσε σε αθλητικές διοργανώσεις στη σύγχρονη εποχή !Και βέβαια, ως μέλος του συλλόγου Ομάδα Έψιλον που διοργανώνει τις αθλητικές αυτές διοργανώσεις, ο κ. Αριστοτέλης Κακογεωργίου δεν διστάζει να δηλώνει την ιδιότητά του αυτή (θα ήταν παράλογο άλλωστε το αντίθετο). Όπως δηλώνει την ιδιότητά του αυτή και σε όλες τις υπόλοιπες αθλητικές διοργανώσεις στις οποίες λαμβάνει μέρος. Αν κοιτάξετε στις ιστοσελίδες των Μαραθωνίων, θα διαπιστώσετε ότι σε οποιαδήποτε διοργάνωση Μαραθωνίου δρόμου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, εδώ και δεκαετίες, δίπλα στο όνομα του κ. Κακογεωργίου αναφέρεται πάντοτε ο σύλλογος – ως είθισται απ’ όλους τους αθλητές που λαμβάνουν μέρος – στον οποίο ανήκει: δηλ. η Ομάδα Έψιλον! Θα ήταν παράλογο λοιπόν, εφόσον δεν διστάζει να αναφέρει τον τίτλο του συλλόγου αυτού που χάρη σ’ αυτόν ταξιδεύει διεθνώς και κάνει γνωστό το όνομα Ομάδα Έψιλον (το εν Δελφοίς Έψιλον) σε επίσημες αθλητικές διοργανώσεις, να δίσταζε να τον αναφέρει στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για το Χειμερινό Ηλιοστάσιο από τον φόβο μην τυχόν και βρεθούν κάποιοι να τον… λοιδορήσουν σε φόρουμ του διαδικτύου! Κάποιοι που επειδή έχουν πλήρη άγνοια για την Ομάδα Έψιλον και την από δεκαετίες συμμετοχή της σε αθλητικές διοργανώσεις (αλλά και σε άλλες δραστηριότητες για τις οποίες δεν θέλω να καταχραστώ του χώρου και του χρόνου για να τις αναφέρω), βιάστηκαν να βγάλουν τα συμπεράσματά τους και να τον μεμφθούν επηρεασμένοι αρνητικά από φήμες με τις οποίες ουδεμία σχέση έχει ο εν λόγω σύλλογος. Είναι κρίμα διότι σε δεκάδες μαραθωνίους δρόμους στους οποίους λαμβάνουν μέρος, διεθνώς και εν Ελλάδι, ο κ. Κακογεωργίου και τα μέλη του εν λόγω σωματείου, και παρόλο που δηλώνουν το όνομα Ομάδα Έψιλον και αναρτούν τα σχετικά πανώ κάνοντας εμφανή την παρουσία τους, ουδείς επι δεκαετίες και μέχρι σήμερα – επαναλαμβάνω, ΟΥΔΕΙΣ – δεν σκέφτηκε να χλευάσει ή να λοιδορήσει τον τίτλο αυτόν που φέρει το σωματείο. Αντιθέτως, βλέπουμε μια τέτοια μεμψίμοιρη συμπεριφορά να επιδεικνύεται μόνο από άτομα που υποτίθεται ότι βρίσκονται στο ίδιο ιδεολογικό «στρατόπεδο», δηλ. του ελληνοπρεπούς ρεύματος!Θα μου πείτε ότι δεν τα γνωρίζατε όλα αυτά. Σωστά και συμφωνώ, αφού οι δραστηριότητες της εν λόγω Ομάδας ποτέ δεν διατυμπανίστηκαν κι αφού τα ίδια τα μέλη της και ο ίδιος ο κ. Κακογεωργίου προτιμούσαν όλα αυτά τα χρόνια να κρατούν χαμηλό προφίλ, τόσο ώστε ενώ είναι γνωστοί στους αθλητικούς κύκλους διεθνώς αλλά και στις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιούνται, να τρέφουν άγνοια πολλοί από τον λεγόμενο «ελληνοκεντρικό χώρο». Ωστόσο, πριν βγάλει κανείς βιαστικά συμπεράσματα κι αποφασίσει ελαφριά τη καρδία να σχολιάσει κάτι δημοσίως και δυσμενώς, εκθέτοντας με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και λοιδορώντας έναν άνθρωπο με τέτοιο ουσιαστικό έργο, καλό θα ήταν να επεδίωκε μια επαφή μαζί του για να επιβεβαιώσει τις όποιες υπόνοιές του. Στο ίδιο ιστολόγιο που αναφέρεται ο κ. Παππάς στα σχόλιά του, στο http://ermionh.blogspot.com/2008/12/blog-post_25.html, υπάρχουν τα πλήρη στοιχεία και όλα τα τηλέφωνα, ακόμη και το κινητό, για οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία! Δεν τα είδε ο σχολιογράφος; Ή τα αγνόησε;γ) Για τον Ναό δεν έχω να πω πολλά. Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η κατασκευή του, γράφτηκε αυτό και ξαναγράφτηκε αλλά φαίνεται ότι κάποιοι κωφεύουν. Αν πάντως καποιανού δεν του αρέσει, αποτελεί θέμα προσωπικής αισθητικής. Ας μην προβάλλει όμως την προσωπική του αισθητική ως δήθεν αντικειμενικό κριτήριο. Αν κάποιος, όταν ακούει «ελληνικός ναός» πάει ο νους του σε κατασκευή ενός Παρθενώνα, μάλλον είναι αφελής. Το λιγότερο που θα περίμενε κανείς από την ΠΡΩΤΗ απόπειρα κατασκευής ενός Ναού εν Ελλάδι, θα ήταν η ηθική επιβράβευση για την πρωτοβουλία αυτή. Ώστε να δοθεί θάρρος για την κατασκευή και άλλων Ναών από άλλους, ακόμη καλύτερων και ωραιότερων. Κι όμως, αντί γι αυτό, η ίδια μιζέρια και η ίδια μεμψιμοιρία μας κατατρέχει. Ξένες ιστοσελίδες ανταποκρίθηκαν γι αυτό το γεγονός, χωρίς κανένα ίχνος αρνητικής κριτικής, αντιλαμβανόμενες ότι αποτελεί το έναυσμα μιας νέας οπτικής για την Ελλάδα που αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά. Μόνον στην χώρα μας, και μόνον από ορισμένους του «δικού μας» χώρου, γράφτηκαν σχόλια αρνητικά, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι το μόνο που μας μέλλει είναι να βγάλουμε τα μάτια μας μοναχοί μας με την πρώτη ευκαιρία.Αυτός λοιπόν είναι ο Ναός, είτε του αρέσει κάποιου είτε όχι! Ο πρώτος ελληνικός Ναός στην Ελλάδα μετά από 1.700 χρόνια! Ημιτελής επί του παρόντος αφού απομένουν ακόμη ορισμένες εργασίες για την αποπεράτωση, ωστόσο υπερήφανος μέσα σε φυσικό περιβάλλον.Εμπρόσθια άποψη του Ναού.Οπισθία άποψη του Ναού.Αν κάποιος νομίζει ότι δεν προηγήθηκαν απλοί στην κατασκευή τους και στην αρχιτεκτονική τους ναοί στην αρχαία Ελλάδα πριν φτάσουμε στην τελειοποίηση του 5ου αι., είναι γελασμένος. Το ίδιο απατάται αν νομίζει ότι, στην σύγχρονη εποχή, θα φτάσουμε στην κατασκευή Παρθενώνων ή Θησείων με… την πρώτη απόπειρα! Και χωρίς καμία οικονομική βοήθεια από πουθενά προς το παρόν!Και δυστυχώς, όπως αποδεικνύεται, ορισμένες φορές χωρίς καν την ηθική συμπαράσταση ανθρώπων που δηλώνουν «ομοϊδεάτες»…Και για να δώσω μερικές απαντήσεις σε κάποια κραυγαλέα ερωτήματα: Είναι δυνατόν να κριτικάρεται η κατασκευή του ΠΡΩΤΟΥ σύγχρονου ελληνικού Ναού, προβάλλοντας επιχειρήματα του τύπου ότι δεν έχει σχέση με την… «Ιερή Ελληνική Γεωγραφία»; Μετά από 1700 χρόνια κατατρεγμών, πόση ανοησία θα πρέπει να μας δέρνει ώστε το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο νου να είναι τέτοιου είδους… «κριτική»;Ιερή Ελληνική Γεωγραφία αυτή τη στιγμή αγαπητοί μου, είναι κάθε τόπος εν Ελλάδι όπου μπορεί να κατασκευαστεί Ναός χωρίς τον φόβο να έρθει την επομένη μέρα η μπουλντόζα της νομαρχίας, με ένα οποιοδήποτε πρόσχημα, για να τον ισοπεδώσει. Ιερή Ελληνική Γεωγραφία είναι κάθε τόπος όπου δεν έχεις τον φόβο να έρθουν νύχτα οι «καλοθελητές» της οποιασδήποτε αρχιεπισκοπής ή οι κουκουλοφόροι των παραθρησκευτικών οργανώσεων για να τον περιλούσουν με βενζίνη. Ιερή Ελληνική Γεωγραφία είναι κάθε τόπος ελληνικός όπου μπορείς να χτίσεις Ναό, γιατί κάθε τόπος ελληνικός είναι ιερός! Τα υπόλοιπα είναι για τους ομφαλοσκοπούντες. Ναι, έχει σχέση η πρώτη αυτή απόπειρα με το Ελληνικό κάλλος.