θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Saturday, February 24, 2007

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ - ΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ -
ΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SΙΤΕ
http://www.hellenicheartbeat.com/index.shtml
ΚΑΙ ΣΤΟ:

Hellenic Heartbeat TV Feb 4 ΟΔΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ : The Greek Letters "Celebration" - Chicago 2007 : Insulting Christianity and the Hellenic RepublicFebruary 20, 2007Watch the most uneducated and insulting 'celebration" for the HELLENIC LETTERS and the THREE HIERARCHS, that took place in Chicago of 2007. Unedited Video Recording of the Event. Please write us your opinion. video/ broadband resolution ΟΔΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ. Hellenic Heartbeat opens the dialogue for all major issues. Today's issue is : what was said in the presentation of the "Greek Letters Celebration" . An introduction by Vicky Kournetas, that explains why we reacted to what was said. Watch, listen and offer solutions. All of us are responsible. / video

ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΑ.

Tuesday, February 13, 2007

Η ζωή του Λαθαρίγιο ντε Τόρμες

Ανωνύμου

Η ζωή του Λαθαρίγιο ντε Τόρμες


ΚΕΦΑΛΑΙΟ V
Πώς ο Λάζαρος μπήκε στην υπηρεσία
ενός ιεροκήρυκα που πουλούσε συχωροχάρτια
και τι έπαθε15
Τ
Ο 'ΦΕΡΕ Η ΤΥΧΗ Ο ΠΕΜΠΤΟΣ ΑΦΕΝΤΗΣ ΜΟΥ ΝΑ είναι ιεροκήρυκας που πουλούσε συχωροχάρ­τια. Ήταν ο πιο καταφερτζής και ξεδιάντροπος που είδα ποτέ - αλλά και κανείς δεν ξανάδε, νομίζω - κι εύχομαι να μην ξαναδώ. Τα πουλούσε με υπερβολική ευκολία και καπατσοσύνη, κι είχε εφεύρει ένα σωρό κόλπα.
Μόλις έφτανε στα χωριά, το πρώτο που έκανε ήταν να χαρίσει στους παπάδες κάποιο ασήμαντο δωράκι, κανένα μαρούλι από τη Μούρθια, αν ήταν η εποχή, τίποτα λεμόνια ή πορτοκάλια, κανένα ροδά­κινο, πού και πού αχλάδια. Μ' αυτόν τον τρόπο προ­σπαθούσε να κερδίσει την εύνοια τους, ώστε να του διευκολύνουν τη δουλειά, πείθοντας τους πιστούς ν' αγοράσουν συχωροχάρτια.
Από τον τρόπο που τον ευχαριστούσαν, ζύγιζε τι μέρος του λόγου ήταν. Αν έλεγαν πως ήξεραν λατι­νικά, δεν πρόφερε λέξη απ' αυτά για να μην τα μπουρδουκλώσει. Αντίθετα χρησιμοποιούσε με ευφράδεια και γλαφυρότητα τη γλώσσα της Καστίλ-λης. Αν καταλάβαινε πως οι εκλαμπρότατοι είχαν χειροτονηθεί όχι για τις λαμπρές σπουδές τους, αλλά έναντι λαμπρής αμοιβής ή λαμπρών συστατι­κών επιστολών, τους το έπαιζε άγιος Θωμάς ο Ακι-νάτης, μιλώντας δυο ώρες λατινικά. Λατινικά, τρό­πος του λέγειν.
Όταν δεν έπαιρναν συχωροχάρτια με το καλό, επιστράτευε το άγριο. Απειλούσε ή μηχανευόταν διάφορα τερτίπια. Επειδή όμως θα μακρηγορούσα αν διηγιόμουν όλα όσα τον είδα να σκαρώνει, θα αναφερθώ μονάχα σε ένα δαιμόνιο κι ευτράπελο περιστατικό, για να δείξω πόσο επιτήδειος ήταν.
Σ' ένα χωριό στα περίχωρα του Τολέδου, έβγαζε λόγο επί δύο-τρεις μέρες, χρησιμοποιώντας τις γνω­στές του μεθόδους, αλλά δεν είχε δώσει ούτε ένα συχωροχάρτι, ούτε επρόκειτο να δώσει κατά τη γνώμη μου. Ήταν έξω φρενών και προσπαθούσε να σκεφτεί τι θα έκανε. Αποφάσισε να μαζέψει το χωριό την επομένη στην εκκλησία.
Το βράδυ, μετά το φαγητό, αυτός κι ο χωροφύ­λακας στρώθηκαν στο παιχνίδι για να δουν ποιος θα κεράσει τα ποτά. Αλλά πάνω εκεί αποκάλεσε τον χωροφύλακα κλέφτη κι ο χωροφύλακας εκείνον απατεώνα. Τότε ο αφέντης μου, κοτζάμ επίτροπος της καθολικής εκκλησίας, βούτηξε μια σούβλα που βρήκε κοντά στην πόρτα, ενώ ο χωροφύλακας έβαλε το χέρι στο σπαθί που κρεμόταν από το ζωνάρι του.
Στο σαματά και τις φωνές μας, έτρεξαν να τους χωρίσουν οι πελάτες και οι ένοικοι, αλλά εκείνοι προσπαθούσαν να ξεφύγουν από τα χέρια τους για να αλληλοσκοτωθούν. Επειδή με τον καβγά μαζεύ­τηκε πολύς κόσμος και το δωμάτιο είχε γεμίσει, δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα όπλα, γι' αυτό άρχισαν τις βρισιές. Ανάμεσα στα άλλα ο χωροφύ­λακας βροντοφώναξε πως ο αφέντης μου ήταν απα­τεώνας και τα συχωροχάρτια του ψεύτικα.
Τελικά οι χωρικοί, βλέποντας πως ήταν αδύνατον να τους μονιάσουν, αποφάσισαν να πάρουν τον χωρο­φύλακα από εκεί. Κι απόμεινε ο αφέντης μου να βρά­ζει απ' το θυμό του. Ύστερα όμως από τα παρακάλια του κόσμου να πάψει να είναι θυμωμένος και να πάει να κοιμηθεί, τους άκουσε και πήγαμε όλοι για ΰπνο.
Όταν το επόμενο πρωί πήγε ο αφέντης μου στην εκκλησία, είπε να γίνει η λειτουργία και το κήρυγμα για την άφεση αμαρτιών. Μαζεύτηκε ο κόσμος μουρ­μουρίζοντας ότι ποια άφεση αμαρτιών, αφού τα συχωροχάρτια ήταν ψεύτικα, ακόμα κι ο ίδιος ο χωροφύλακας το είχε πει πάνω στον καβγά. Ήταν που ήταν απρόθυμοι απ' την αρχή, ύστερα από το επεισόδιο είχαν αηδιάσει.
Τότε ο κύριος επίτροπος ανέβηκε στον άμβωνα κι άρχισε το κήρυγμα για να τους πείσει πόσο ανά­γκη είχαν την άφεση αμαρτιών που τους παρείχε το συχωροχάρτι του. Στο αποκορύφωμα του κηρύγμα­τος μπήκε από την πόρτα της εκκλησίας ο χωροφύ­λακας, κι αφού έκανε την προσευχή του, σηκώθηκε και με στεντόρεια φωνή είπε, όλος σωφροσύνη:
- Καλοί μου άνθρωποι, ακούστε με, κι ύστερα ακούστε όποιον θέλετε. Εγώ ήρθα εδώ με τούτον τον κομπιναδόρο που σας βγάζει λόγο, ο οποίος με ξεγέλασε. Μου είπε να του διευκολύνω τη δουλεία και να μοιραστούμε τα κέρδη. Τώρα όμως που βλέπω τη ζημιά που κάνει σε σας και στη συνείδηση μου, μετανιώνω και δηλώνω δημοσίως πως τα συχωροχάρτια που προσπαθεί να σας πασάρει είναι ψεύ­τικα, και να μην τον πιστέψετε, ούτε να τ' αγοράσε­τε. Εγώ δεν έχω καμιά ανάμειξη μ' αυτά, άμεση ή έμμεση, και στο εξής αφήνω τη ράβδο της εξουσίας, ορίστε, στο πάτωμα. Κι αν κάποτε τιμωρηθεί ο άνθρωπος αυτός για τις απάτες του, είστε μάρτυρες ότι δεν έχω σχέση μαζί του, ούτε τον βοηθάω, αντί­θετα ήρθα να σας ανοίξω τα μάτια και ν' αποκαλύ­ψω τι κουμάσι είναι.
Αυτά είπε. Μερικοί έντιμοι άνθρωποι θέλησαν να σηκωθούν να βγάλουν τον χωροφύλακα έξω από την εκκλησία, προς αποφυγή σκανδάλου. Όμως ο αφέντης μου τους συγκράτησε και τους διέταξε όλους, απειλώντας τους με αφορισμό, να μην τον ενοχλήσουν, και να τον αφήσουν να πει ό,τι ήθελε. Οση ώρα μιλούσε ο χωροφύλακας, ο αφέντης μου σιωπούσε. Μόλις τέλειωσε, τον ρώτησε αν είχε να προσθέσει κάτι άλλο. Ο χωροφύλακας είπε:
- Για σένα και τις απάτες σου έχω πολλά να πω, αλλά προς το παρόν, φτάνει.
Τότε ο κύριος επίτροπος γονάτισε στον άμβωνα, σταύρωσε τα χέρια και είπε, κοιτάζοντας τον ουρα­νό:
- Μεγαλοδύναμε Θεέ, που βλέπεις τα πάντα και τίποτα δεν μπορούμε να Σου κρύψουμε. Για Σένα τίποτα δεν είναι αδύνατο και όλα είναι δυνατά. Γνω­ρίζεις την αλήθεια και πόσο άδικα με κατηγορούν. Εγώ τον συχωρώ, ώστε κι Εσύ, Κύριε, να με συχω­ρέσεις. Μην του δίνεις σημασία, γιατί δεν ξέρει τι λέει, ούτε τι κάνει. Όμως την αδικία που έγινε εις βάρος Σου μην την αποσιωπήσεις. Γιατί μπορεί ένας από τους παρευρισκόμενους να ήθελε την άγια συχώρεση και ακούγοντας τα ψεύτικα λόγια του να τον πίστεψε. Αυτό είναι ολέθριο για τον πλησίον μας, γι' αυτό Σε εκλιπαρώ να δώσεις μια απόδειξη, να κάνεις το θαύμα Σου και να είναι το εξής: αν είναι αλήθεια όσα λέει εκείνος, κι εγώ είμαι απατεώνας και κακός, να βυθιστεί ο άμβωνας μαζί με μένα κάτω από τη γη και να εξαφανιστούμε. Αλλά αν είναι αλή­θεια τα όσα εγώ λέω, κι αυτός, κυριευμένος από τον δαίμονα, θέλει να στερήσει από τους παρευρισκόμε­νους ένα τόσο μεγάλο αγαθό και λέει ψέματα, να τιμωρηθεί, ώστε να μάθουν όλοι το κακό που κάνει.
Δεν πρόλαβε να τελειώσει ο θεοσεβής αφέντης μου την έκκληση του, και ο χωροφύλακας έπεσε στο πάτωμα με τέτοιο πάταγο, που αντήχησε σ' όλη την εκκλησία. Αρχισε να βρυχάται, να βγάζει αφρούς από το στόμα, να κάνει γκριμάτσες και σπασμούς με χέρια και πόδια και να σέρνεται στο πάτωμα πέρα-δώθε.
Δεν άκουγε ο ένας τον άλλον από τις φωνές και τη φασαρία. Μερικοί είχαν τρομοκρατηθεί. Κάποιοι έλεγαν: «Ο Θεός να τον βοηθήσει», ενώ άλλοι: «Καλά να πάθει που είπε τέτοια ψέματα». Τέλος, μερικοί από τους παρευρισκόμενους, εξίσου κατα­τρομαγμένοι, κατά τη γνώμη μου, τον πλησίασαν και του άρπαξαν τα χέρια, ώστε να σταματήσει να γρον-θοκοπά τους γύρω, ενώ άλλοι προσπαθούσαν να του ακινητοποιήσουν τα πόδια, γιατί κλωτσούσε σαν αφηνιασμένο μουλάρι.
Τον κράτησαν έτσι αρκετή ώρα. Πάνω από δεκαπέντε άντρες προσπαθούσαν να τον κάνουν καλά. Μόλις χαλάρωναν, εκείνος ξανάρχιζε τις μπουνιές και οι άλλοι τις έτρωγαν στο πρόσωπο.
Στο μεταξύ ο αφέντης μου ήταν γονατισμένος στον άμβωνα με χέρια και μάτια στραμμένα στον ουρανό, σαν σε έκσταση, λες και τα κλάματα, ο σαματάς και οι φωνές μες στην εκκλησία να μην μπο­ρούσαν να τον αποσπάσουν από τη θεία κατάνυξη.
Τότε οι καλοί άνθρωποι έτρεξαν φωνάζοντας κοντά του, τον ξύπνησαν και τον παρακάλεσαν να βοηθήσει τον καημένο τον άντρα που χαροπάλευε. Ας ξεχνούσε τις κακεντρέχειές του, ό,τι έγινε, έγινε, άλλωστε είχε τιμωρηθεί. Έπρεπε να τον βοηθήσει ν' απαλλαγεί από το κακό που τον είχε βρει, τον χιλιο-παρακαλούσαν, για το Θεό, όλοι πλέον έβλεπαν καθαρά το κρίμα και τον ένοχο, έβλεπαν και τη δική του αλήθεια και μεγαλοψυχία, αφού ο Θεός άκουσε την παράκληση του και τιμώρησε το φταίχτη.
Ο κύριος επίτροπος, σα να ξυπνούσε από γλυκό ύπνο, τους κοίταξε όλους καλά-καλά και είπε γαλή­νια:
- Καλοί μου άνθρωποι, δεν πρέπει να εκλιπαρεί­τε για όποιον ο Θεός σημαδεύει με τόσο εμφανή τρόπο. Αλλά αφού μας προστάζει να μην ανταποδί­δουμε το κακό και να συχωρούμε τις προσβολές, ας Τον παρακαλέσουμε να γίνει το θέλημα Του. Ας συχωρεθεί λοιπόν αυτός που Τον πρόσβαλε, γιατί στάθηκε εμπόδιο στην πίστη των ανθρώπων. Ας προσευχηθούμε όλοι στον Ύψιστο.
Κατέβηκε από τον άμβωνα και τους προσκάλεσε να παρακαλέσουν με όλη τους την ψυχή τον Κύριο
να συχωρεθεί ο αμαρτωλός. Να ξαναβρεί την υγειά και τα λογικά του, και να βγάλει ο Ύψιστος τον διά­βολο από μέσα του, που είχε εισχωρήσει μαζί με τις αμαρτίες του.
Όλοι, πιστοί και κληρικοί, έπεσαν στα γόνατα μπροστά στο ιερό, κι άρχισαν να ψέλνουν χαμηλό­φωνα μια παράκληση. Μετά τον ψαλμό, ο αφέντης μου, με σταυρό και αγιασμένο νερό, χέρια και μάτια στον ουρανό - από τα μάτια έβλεπες μόνο το ασπράδι -, άρχισε μια προσευχή όλο μάκρος και ευλάβεια, που έκανε τους πάντες να κλαίνε, όπως τη Μεγάλη Εβδομάδα στις ακολουθίες των Παθών. Δεν ήθελε το θάνατο του αμαρτωλού, αλλά τη ζωή και τη μετάνοια του, γι' αυτό παρακαλούσε τον Κύριο να τον συχωρέσει, να του ξαναδώσει ζωή και υγεία, να διώξει τον δαίμονα που τον είχε τυφλώσει με το θάνατο και την αμαρτία, ώστε να μετανοήσει και να εξομολογηθεί τα κρίματά του.
Αμέσως μετά έφερε το συχωροχάρτι και το έβαλε πάνω στο κεφάλι του αμαρτωλού χωροφύλα­κα, ο οποίος άρχισε σιγά-σιγά να συνέρχεται και να νιώθει καλύτερα. Όταν συνήρθε τελείως, έπεσε στα πόδια του κύριου επίτροπου ζητώντας του συγγνώμη. Εξομολογήθηκε πως όλα όσα είχε πει ήταν έργο του δαίμονα: αφενός για να βλάψει τον αφέντη μου και να τον εκδικηθεί για τον καβγά, και αφετέρου γιατί ο δαίμονας πάθαινε μεγάλη ζημιά με τα συχωροχάρτια, καθότι θριάμβευε το καλό.
Ο αφέντης μου τον συχώρεσε και συμφιλιώθη­καν. Τότε έτρεξαν όλοι στο χωριό ν' αγοράσουν συχωροχάρτια, δεν υπήρχε ψυχή που να μην πάρει, άντρες, γυναίκες, παιδιά, νέοι και γέροι.
Μαθεύτηκε το νέο στα γειτονικά χωριά και μόλις φτάναμε, δεν ήταν ανάγκη να γίνει κήρυγμα, ούτε να πάμε στην εκκλησία, ερχόντουσαν στο πανδοχείο να τ' αγοράσουν, λες και χαρίζαμε αχλάδια. Έτσι, στα δέκα ή δώδεκα χωριά που επισκεφθήκαμε εκεί γύρω, ο αφέντης μου πούλησε χιλιάδες συχωροχάρτια χωρίς ν' ανοίξει το στόμα του.
Όταν υποκρινόταν, ομολογώ πως κι εγώ το 'χαψα κι είχα τρομάξει όπως οι άλλοι. Όμως όταν είδα στη συνέχεια τα γέλια και τα αστεία που έκανε με το χωροφύλακα, κατάλαβα πως όλα τα είχε σκαρφιστεί ο πανούργος ο αφέντης μου. Τέτοιου διαβόλου κάλτσα ήταν. Παρ' όλο που ήμουνα παιδί, το διασκέδασα και είπα μέσα μου: «Πόσες και πόσες απατεωνιές δε θα σκαρώνουν αυτοί οι αγύρτες κι ο κοσμάκης θα τους πιστεύει!».
Τέσσερεις περίπου μήνες έμεινα με τον πέμπτο μου αφέντη, δεινοπαθώντας και μ' αυτόν.

Thursday, February 08, 2007

υπό το βλέμμα του Στάλιν

ΣΧΟΛΙΟ: ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ, ΟΙ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΕΣ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΜΠΛΕΞΟΥΝ.

http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=90&news_id=21353 Αγιογραφίες του Λένιν και του Στάλιν καλούνται να προσκυνήσουν οι πιστοί στον Ιερό Ναό της Παναγίας «Άξιον Εστί» στην Αξιούπολη Κιλκίς και αυτή δεν είναι η μοναδική παγκόσμια πρωτοτυπία που διαθέτει ο ναός. Σε αγιογραφία διακρίνεται ο Λένιν να κόβει τα γένια του Αγίου Λουκά υπό το βλέμμα του Στάλιν. Σε άλλη, ο Χριστός διδάσκει τον... Αισχύλο και τον Όμηρο και σε άλλη, παρών στην προετοιμασία του μυστικού δείπνου είναι ο.... Μακρυγιάννης, ενώ κάποιος καπνίζει δίπλα στον Απόστολο Πέτρο. Ακόμη, γύρω από την Παναγία βρίσκονται ο... Βάρναλης, ο Σικελιανός, ο Παράσχος και ο Παπατσώνης, ενώ ο βασιλικός στην γωνία είναι φυτεμένος σε τενεκέ γνωστής ελαιουργίας. Παρά τις αντιδράσεις για την αγιογράφηση του ναού, ο Κωνσταντίνος Βαφειάδης που έχει την ευθύνη των αγιογραφιών, υπεραμύνεται του έργου του. Στο πλευρό του στέκεται και ο αρχιμανδρίτης του ναού Δωρόθεος. Τις περισσότερες αντιδράσεις έχει συγκεντρώσει η απεικόνιση των άθεων Λένιν και Στάλιν μέσα στο ναό, ενώ η τοπική κοινωνία ακόμη δηλώνει άγνοια για τις επίμαχες αγιογραφίες. Η αγιογράφηση της εκκλησίας, που ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, γίνεται μάλιστα με πανελλήνιο έρανο.

εικονογραφημένο άρθρο που παρουσιάζεται στο BHΜΑgazino

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΝΙΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥΧαίρετε !Σας γράφω με αφορμή το εικονογραφημένο άρθρο που παρουσιάζεται στο BHΜΑgazino , στις σελίδες 16,17 και 18 του τεύχους της Κυριακής 28ης Ιανουαρίου του 2007 .Απευθυνόμενος προς την αρθρογράφο κυρία Νίνα-Μαρία Πασχαλίδου , εκτιμώ και αναφέρομαι στις εξής παρατηρήσεις :Κατά πρώτον αναφέρεται στην εκδήλωση που έλαβε χώραν στις 21 Ιανουαρίου του 2007 χωρίς καν να περευρίσκεται στην εκδήλωση-τελετή και τα σχόλια της είναι το λιγώτερο ειρωνικά , αν όχι υβριστικά .Και εξηγούμαι ...Παρευρέθην την 21ην Ιανουαρίου στην τελετή που συνετελέστη στους στύλους του ναού του Ολυμπιείου Διός και έχω άμεσην γνώμην και θέσιν επί των διαδραματισθέντων . Συμμετείχα στο αρχαιοελληνικόν άγημα ,το οποίον και προσεκλήθη γιά την απόδοση τιμών στην εν λόγω εκδήλωση-τελετή .Η πρόσκλησις εγένετο προς το άγημα τουλάχιστον ενάμιση μήνα προ της εκδηλώσεως . Είχε ήδη δε λάβει το σωματείον <<ΕΛΛΗΝΑΙΣ>> την έγκρισιν προς τέλεσιν της ιεροπραξίας εις τον συγκεκριμμένον χώρον με συγκεκριμμένον έγγραφον , το οποίον εάν επιθυμείτε ζητήσατε το και θα σας αποσταλεί .Το <<αλλόκοτο πλήθος Ελλήνων >> στο οποίο αναφέρεται η κυρία Πασχαλίδου είναι Έλληνες πολίτες οι οποίοι με την έγκρισιν της Ελληνικής Πολιτείας έχουν αναγνωρίσει την Θρησκευτική τους Πίστη ως νόμιμη .Σας μοιάζουν αλλόκοτοι οι Έλληνες οι οποίοι τιμούν την αρχαία Ελληνική Θρησκεία και δεν σας μοιάζουν αλλόκοτοι οι παπάδες με τις μαύρες κελεμπίες ή οι Μουσουλμάνοι με τα τουρμπάνια στο κεφάλι ή ακόμη και οι ορθόδοξοι Εβραίοι , με τις κοτσίδες και την εμφάνιση τους ; Σε εμάς πάντως η εμφάνιση αυτή δεικνύει και αποδεικνύει Ελληνικήν αρχαιπρέπειαν και τίποτε παραπάνω . Διατηρούμε ,φυσικά,το απόλυτο δικαίωμα της προσωπικής έκφρασης και δεν σας παραχωρούμε το παραμικρό δικαίωμα κρίσης και προσβολής μάλιστα , ως προς αυτό .Πληροφοριακά , διότι αγνοεί καθώς φαίνεται η κυρία Πασχαλίδου , οι Έλληνες ιερείς δεν ήσαν και δεν είναι επαγγελματίες αλλά πολίτες οι οποίοι ιερουργούσαν και φορούσαν το ιερατικό του ένδυμα μόνο κατά την τελετή των ιεροπραξιών και όχι μόνιμα ως οι σημερινοί μελανοχίτωνες . Το <<αλλόκοτο πλήθος Ελλήνων >> δεν εισέβαλε κυρία Πασχαλίδου στον χώρο , αλλά κατόπιν αδείας του Υπουργείου Πολιτισμού από τις 29-10-2006 με αριθμό πρωτοκόλλου << Φ7/ 5138 >>.Η ειρωνικότης του σχολίου << οι φρουροί κατάσχουν δόρατα σπαθιά και μουσικά όργανα >> είναι το λιγώτερο άτυχη και δεν παραπέμπει σε καμμία περίπτωση σε έκφραση αγαθού αστείου (χιούμορ) , διότι τίποτε - και ούτε υπήρξε πρόθεση - δεν κατεσχέθη .Επίσης , η αναφορά περί << φακού του Reuters που αθαθανατίζει την τριχωτή γάμπα και το δερμάτινο σανδάλι από το μοναστηράκι >> είναι σχολιασμός , τον οποίο μόνο η φαντασία μιάς τριχολατρικής γυναίκας θα μπορούσε να εφεύρει .Όσον δε αφορά τον επιμύθιον του κειμένου ότι << η τελετή βρήκε άπαντες εξουθενωμένους ,τόσο τους ανταποκριτές των ξένων ειδησεογραφικών πρακτορείων που γονυπετείς απαθανάτισαν το δρώμενο , όσο και τους οπαδούς του πολυθεισμού >> φανερώνει την άγνοια της αρθρογράφου λόγω απουσίας της από την εκδήλωση , διότι εάν ήτο παρούσα θα αντιλαμβάνετο πλήρως την ευφορία όλων των παρευρεθέντων στην υπέροχη αυτή τελετή , όχι μόνον κατά την διάρκειαν αλλά και μετά το πέρας της . Εάν επιθυμεί , δε η κυρία αρθρογράφος δύναμαι να της αποστείλω μαγνητοσκοπημένη την τελετή , ώστε να αντιληφθεί και το μεγαλείο της εκδήλωσης και την σύμπνοια όλων των συμμετασχόντων στην τελετή , ακόμη δε και των δημοσιογράφων και των τουριστών . Υπέροχη ήτο η δίφωνη χορωδία και ο νεαρός ο οποίος με τον απολλώνειο χρωματισμό της φωνής τουδιαπέρασε την ψυχή όλων . Σας φανερώνω, δε, ότι οι υπάλληλοι του αρχαιολογικού χώρου και οι αστυνομικοί που παρευρέθησαν μόνον θετικά σχολίασαν την εκδήλωση , φυσικά μακρυά από κάμερες και μικρόφωνα <<γιά τον φόβο των ιουδαίων >>. Πληροφορώ ακόμη την κυρία Πασχαλίδου , ότι ο υπογράφων γράμμα αυτό μετά το πέρας της τελετής αφιέρωσε το χρόνο του με αρκετούς φίλους ,σε μιά επίσκεψη και περίπατο στην Ακρόπολη και στον Παρθενώνα , από όπου και η συνημμένη φωτογραφία της ημέρας εκείνης. Φυσικά , επειδή υπήχαν επισκέπτες από όλην την Ελλάδα,ακολούθησε συμπόσιον το οποίον ήτο επωφελές προς όλους .Είναι δε φαιδρή η αιτιολογία του υπουργείου γιά την απαγόρευση της τελετής , ότι θα ενοχληθούν οι επισκέπτες του χώρου .Φαιδρότερη δε η αιτιολογία της στιγμής της διευθύντριας αρχαιολογίας κυρίας Φαλάκου η οποία προέβαλε και το επιχείρημα , ότι οι αρχαίες ενδυμασίες προσβάλλουν τα χρηστά ήθη .Γνωστόν είναι , πάντως , ότι η προσβολή θρησκεύματος εμπίπτει στην αρμοδιότητα των Ελληνικών δικαστηρίων !

ΑΙΔΩΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΑΚΧΟΥ 30 - Τ.Κ. 54629
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

"Αιμομίκτες και χειρότεροι από γουρούνια είναι οι Έλληνες"

AFAIAΤο βιβλίο "Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα της Ορθοδοξίας" είναι μιά βόμβα μεγατόνων.Περιέχει αποκλειστικές ύβρεις ονομαστικώς κατά των Ελλήνων από ΠΔ, ΚΔ, αγίους, πατέρες, οικ. συνόδους, συναξάρια, λειτουργικά κείμενα.Επίσης τους αφορισμούς (1821, αρματολών, Μπουμπουλίνας, Υψηλάντη κτλ), καθώς και ανθελληνικές ύβρεις συγχρόνων ιεραρχών.Πρέπει να αντιληφθούν οι Έλληνες, ότι τα κείμενα αυτά ισχύουν σήμερα, επί πλέον πολλά από αυτά θεωρούνται ιερά. Ακόμα, τα περισσότερα από αυτά διαβάζονται σήμερα από τους ιερείς στις εκκλησίες της Ελλάδας επί καθημερινής βάσεως.Όσοι φίλοι δεν έχετε διαβάσει τους δύο τελευταίους Δαυλούς ρίξτε μια ματιά στις ακόλουθες διευθύνσεις:1. Οχετός ύβρεων κατά των Ελλήνων ψάλλονται στις εκκλησίεςΜελετώντας τα «Μηναία», το λειτουργικό βιβλίο των Ελλήνων κληρικών, έμεινα κατάπληκτος από τις ύβρεις, που εμείς οι Έλληνες δεχόμαστε ψαλμικώς και υμνολογικώς στον τόπο του Δία και του Σωκράτη απαθέστατα. Σκέφτηκέ ποτέ κανείς, ότι οι Τούρκοι θα υμνολογούσαν σε κάποιο τζαμί της Άγκυρας τον Κολοκοτρώνη η οι Εβραίοι σε κάποια συναγωγή του Τελ Αβίβ τον Γολιάθ; Κι όμως η «Ελληνική» Ορθοδοξία εξυμνεί ψαλμικώς, υμνολογικώς, λειτουργικώς και αγιογραφικώς ως αγίους της κάθε πρώτη Αυγούστου τους Μακκαβαίους, εκτοξεύοντας μύριες ύβρεις κατά ημών των Ελλήνων μέσα στο σπίτι μας.http://www.davlos.gr/pdf/20500.pdf2. Χαίρε, Ελλήνων ο καθαιρέτης». Οι ανθελληνικοί «Χαιρετισμοί» των αγίων, που ψάλλονται καθημερινά στις εκκλησίεςΟι χαιρετισμοί των αγίων που λήφθηκαν από το «Υμνολόγιον το Χαρμόσυνον» της Μονής Σταυροβουνίου Κύπρου. Δεν συμπεριλήφθηκαν οι πάμπολλοι χαιρετισμοί, που εξυμνούν τη Σιών, το Ισραήλ και τους Εβραίους προπάτορες των χριστιανών, ούτε χαιρετισμοί, που καταφέρονται εναντίον των εκτός του Ισραήλ εθνών γενικά, χωρίς να διευκρινίζεται, ότι συμπεριλαμβάνονται κι οι Έλληνες. Παρατίθενται μόνο δειγματοληπτικά αποσπάσματα χαιρετισμών, που στοχεύουν κατά της Ελλάδας, των Ελλήνων και του Ελληνικού Πολιτισμού.http://www.davlos.gr/pdf/20672.pdf3. Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα της Ορθοδοξίαςhttp://www.davlos.gr/pdf/20582.pdfΕίναι πρωτοφανές αυτό, ένας λαός να υβρίζεται μέσα στη χώρα του στις εκκλησίες συνεχώς επί 17 αιώνες και κανένας να μήν αντιδρά.Θα μπορούσε να γινόταν αυτό στη Γερμανία, στην Αγγλία πχ ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα;Μόνο στην κοιμώμενη ρωμιοσύνη.Δεν είναι λοιπόν το μόνο ζητούμενο άν θα διαβάσουν οι παπάδες μιά μέρα (την Κυριακή της Ορθοδοξίας) κάποιες ύβρεις εναντίον των Ελλήνων, αλλά το ότι κάθε μέρα διαβάζουν στις εκκλησίες ύβρεις εναντίον μας.Οποιαδήποτε βέβαια αντίδραση έστω και μόνο για την Κυριακή της Ορθοδοξίας είναι απόλυτα δικαιολογημένη.Υπάρχει όμως πρόθεση να ξεκινήση δικαστικός αγώνας από διακεκριμένο Έλληνα κατά της Εκκλησίας για εξύβριση. Και αυτό είναι νομίζω εύλογο, σύννομο κι ολοκληρωτικά σωστό. Θα σας μεταδώσω τις σχετικές πληροφορίες σύντομα.

ποιά είναι η καλύτερη θρησκεία;

Ένα αστείο βιντεάκι από τους ΑΜΑΝ στο youtube, όπου ένας χριστιανός, ένας μουσουλμάνος κι ένας εβραίος ερίζουν για το ποιά είναι η καλύτερη θρησκεία.

http://www.youtube.com/watch?v=_v359_nUlrg&mode=related&search=

Ο λ η η δ ό ξ α τ ο υ Δ ι ό ς !

"σχόλια στο ε-μειλ: amkan@freemail.gr"

Ή βραδυνή ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2007

Της Χριστίνας ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ

Η σύγχρονη προσπάθεια αναβίωσης τής από τους Έλληνες αρχαιολάτρες κυριάρχησε στα ειδησεογραφικά πρακτορεία ανά τον πλανήτη την περασμένη εβδομάδα. Οι εικόνες της λατρευτικής τελετής των Δωδεκαθεϊστών στους στύλους του Ολυμπίου Διός έκαναν το γύρο του κόσμου, ενώ ο παγκόσμιος έντυπος και ηλεκτρονικός ; Τύπος έκαναν λόγο για «επιστροφή του Δωδεκάθεου στην Αθήνα ύστερα από 1.600 ολόκληρα χρόνια»!
Ιερείς και ιέρειες στεφανωμένες με φύλλα κισσού, ένα τιμητικό άγημα με τους στρατιώτες να φορούν κοντούς χιτώνες και να φέρουν ασπίδες, κοντάρια και περικεφαλαίες έκανάν την εμφάνιση τους στο κέντρο της Αθήνας στις 21 Ιανουαρίου 2007, ή την 9η λήγοντος, μηνός Γαμηλιώνος, του έτους 2782 από της πρώτης Ολυ­μπιάδος, για τους αρχαιόθρησκους. Η εκδήλωση, πάντως, ήταν άκρως επεισοδιακή, καθώς υπάλληλοι του υπουργείου Πολιτισμού, επικαλούμε­νοι την υπουργική απόφαση, επιχεί­ρησαν να εμποδίσουν τα μέλη του σωματείου ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ, τα οποία έφθασαν στον αρχαιολογικό χώρο ντυμένοι με αρχαίες ελληνικές στο­λές και λάβαρα. Οι 'Ελληνες αρχαιόθρησκοι είχαν από τις 13/10/2006 την άδεια από τη Γ' Εφορία Αρχαιοτήτων για την τέλεση της λατρευτικής τους εκδήλωσης. Αυτό που μέχρι τώρα δεν έχει γίνει γνωστό και αφορά την ανα­γνώριση του σωματείου ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ και το δικαίωμα των μελών του να τελούν τις θρησκευτικές τους τελετές με απόφαση Πρωτοδικείου, έγινε πλέον ευρέως γνωστή μέσω της ανάκλησης της άδειάς του υπουργεί­ου Πολιτισμού γιά τήν πραγματοποίηση αυτών των τελετών σε, αρχαιολογικούς χώρους. Στη συγκεκριμένη πε­ρίπτωση, αρχικά δόθηκε άδεια, ακολούθησε η υπουργική απόφαση της 19ης Ιανουαρίου, που ουσιαστικά απέρριπτε το, αίτημα του σωματείου γιά πραγματοποίηση, θρησκευτικής τελετής εντός του αρχαιολογικού χώ­ρου. Μια απόφαση, όμως, που, έμελλε να μείνει μόνο στα χαρτιά, καθώς η τελετή έγινε, με μόνη τη διαφορά ότι τα λάβαρα και τα ξίφη έμειναν εκτός αρ­χαιολογικού χώρου: Κατά πόσο αυτό ήταν νόμιμο ή όχι; Η κυρία Ελένη Γρηγοροπούλου, δικηγόρος Πειραι­ώς, την οποία συμβουλευθήκαμε, ήταν κατηγορηματική: «Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση ΥΠΠ//2004/ΦΕΚ Β88, οι επισκέπτες οφείλουν να ακο­λουθούν τους κανόνες λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων και μνη­μείων, να συμπεριφέρονται με κο­σμιότητα και σεβασμό προς το χώρο, καθώς και να αποφεύγουν εν γένει κάθε πράξη που μπορεί να διαταρά­ξει την ησυχία, την ευταξία και να προκαλέσει φθορά. Κατά συνέπεια, προσωπικά αντικείμενα, όπως αυτά που υποχρεώθηκαν να αφήσουν έξω από τον αρχαιολογικό χώρο οι Έλληνίς αρχαιόθρησκοι, φυσικά και επι­τρέπονται, καθώς ούτε την ευταξία πλήττουν ούτε φθορά προκαλούν».
«Παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα μας»
Η ΔΙΟΔΩΡΑ - ΝΤΟΡΕΤΤΑ ΠΕΠΠΑ ΜΙΛΑ ΣΤΗ ΒτΚ»
Η
κ. Διοδώρα-Ντορέττα Πέππα, πρόεδρος του σωματείου ΕΛΛΗΝ.Α.Ι.Σ, σε συνέντευξη που πα­ραχώρησε στη «ΒτΚ», έδωσε το στίγ­μα της πατρώας θρησκείας την οποία ευαγγελίζονται οι Έλληνες αρχαιόθρησκοι, αλλά και την αντιμετώπιση της πολιτείας.
Κυρία Πέππα πότε ξεκίνησε η πί­στη σας στο Δωδεκάθεο; «Η πίστη μου στους θεούς των προ­γόνων μας -και όχι μόνο στο Δωδε­κάθεο- ξεκίνησε πριν δέκα χρόνια πε­ρίπου. Αφορμή στάθηκε η επαφή μου με την αρχαία ελληνική γνώση και κο­σμοαντίληψη, μέσα από την ανάγνω­ση σχετικών βιβλίων και περιοδικών. Η απόφαση μου να θρησκεύομαι κα­τά τα πάτρια υπήρξε αυτόβουλη και ενσυνείδητη και δεν επηρεάστηκα προς αυτήν την κατεύθυνση από κα­μία φιλική ή κοινωνική σχέση. Πολύ σύντομα, διά της αυτής οδού, της με­λέτης δηλαδή, και η υπόλοιπη οικο­γένεια μου ακολούθησε την ίδια θρη­σκευτική επιλογή» «...Η αναγνώριση του ΕΛΛΗΝΑ.Ι.Σ ως θρησκευτικό σωματείο δίνει το δι­καίωμα στους ιερείς και στις ιέρειες της αρχαίας θρησκείας να τελούν και ιεροπραξίες, όπως γάμοι, βαπτίσεις κ.λπ. Εσείς έχετε τελέσει ανάλογες τελετές; Και αν ναι, πώς προκύπτει σήμερα η γνώση της αρχαίας ιερατι­κής τέχνης;
«Σύμφωνα με την απόφαση του Πρω­τοδικείου, έχουμε δικαίωμα να τε­λούμε γάμους, ονοματοδοσίες κ.λπ., οι οποίες δεν αντικαθιστούν βεβαίως ληξιαρχικές πράξεις... Κι αυτό είναι

λογικό και ισχύει για κάθε θρησκεία. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι τα άλλα ληξιαρχεία καταχωρίζουν το εκάστο­τε γεγονός και άλλα όχι, με. το δικαι­ολογητικό ότι δεν έχουν ενημερωθεί σχετικά από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Γι' αυτό και δεν έχουμε τελέσει κανένα γάμο. Διότι θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να τα­λαιπωρήσουμε τους θρησκευτές μας και να αναγκαστούν να επικυρώσουν ληξιαρχικά το γάμο τους με την επέμ­βαση του εισαγγελία Να, λοιπόν, μία πολύ σημαντική διάκριση που γίνεται από την πολιτεία απέναντι στους θρησκευτές της δικής μας θρησκείας. Γι' αυτό μιλάμε για. παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μας. Παρόλα αυτά, ονοματοδοσίες τελούμε και, ήδη, με δικό μας βεβαιωτικό έγγρα­φο για την τέλεση της σχετικής πράξης έχουν γραφτεί σε ληξιαρχεία ορι­σμένα παιδιά ως Έλληνες αρχαιό­θρησκοι -- κατ' απαίτηση των γονέων πάντα. Και δημιουργείται το εξής πα­ράδοξο: τα παιδιά να είναι Έλληνες αρχαιόθρησκοι και οι γονείς να μην καταχωρίζονται αναλόγως γιατί ανή­κουν σε άλλο... ληξιαρχείο. Όσο για το αν έχω τελέσει ονοματοδοσίες εγώ προσωπικά, βεβαίως και έχω! Στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης σας,απαντώ ότι η ιερατική τέχνη της αρ­χαίας ελληνικής θρησκείας είναι και ζήτημα μελέτης των κειμένων της αρ­χαιότητας -και υπάρχουν πάμπολλες σχετικές πληροφορίες μέσα στην ελ­ληνική γραμματεία-, αλλά είναι και εσωτερική τάση και ροπή κατ έφεση.Πάντως, διευκρινίζω ότι όλοι οι θρησκευτές μας μπορούν να ιερουργούν».Αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, όπως ο Ερμής ο Τρισμέγίστος, ο Πλάτων, ο Εμπεδοκλής, ο Επίκουρος κ.ά., είχαν εκφράσει την έννοια του ενός Θεού.«Εκ των πάντων ΕΝ και εξ ΕΝΟΣ τα πάντα», κατά τον Ηράκλειτο. Εφό­σον και οι θρησκείες υπόκεινται στη θεωρία της, γιατί σήμερα πιστεύετε πως πρέπει να γυρίσουμε πίσω;
«Ουδέποτε οι αρχαίοι Έλληνες πί­στευαν σε ένα μόνο θεό και είναι μέγα ψεύδος να το λέμε· αποτελεί κα­κόβουλη προπαγάνδα στα πιστεύω των προγόνων μας! Όσο για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο, στην πραγ­ματικότητα δεν γνωρίζουμε τι είχε πει ο ίδιος, διότι έζησε σε απίστευτα αρ­χαίους χρόνους. Τα "Ερμητικά κεί­μενα" τα οποία έχουν διασωθεί είναι γνωστικά κείμενα των πρώτων χριστιανικών αιώνων, τα οποία βεβαίως έχουν δεχθεί έντονα την ιουδαϊκή, δη­λαδή τη μονοθεϊστική,; επίδραση. Για μας τους αρχαιόθρησκους, δεν τίθε­ται θέμα κανενός πισωγυρίσματος. Για μας, οι θεοί είναι αιώνιοι, αεί ζώ­ντες, παρόντες, άναρχοι κατ αγαθοί. Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο για κά­ποιον σκεπτόμενο μονοθεϊστικά να καταλάβει ότι εμείς είμαστε ενσυνεί­δητα πολυθεϊστές. Δεν είναι ούτε θέ­μα ιστορικής μνήμης ούτε "αναβίω­σης". Για μας, υπάρχουν οι πολλοί θε­οί και όχι ο ένας».
Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν γρα­φική, όχι τη θρησκευτική σας προτί­μηση, αλλά τις ενδυματολογικές σας επιλογές, αφού η εμφάνιση με χλα­μύδες, χιτώνες και ασπίδες εύκολα μπορεί να χαρακτηρισθεί ως τέτοια εν έτει 2007... «Το αρχαιόπρεπο άγη­μα γιατί θα πρέπει να ξενίζει και να θεωρείται από κάποιους γραφικό;Αυτή ήταν η τότε εμφάνιση των ενό­πλων στρατιωτών. Κ«ι τα θαυμάσια παιδιά του αγήματος, ό,τι έχουν φτιάξει το έχουν φτιάξει με δικό τους κό­πο και έξοδα. Αν κάποιοι άλλοι μπο­ρούν καλύτερα, ας το κάνουν. Θα τους χαιρετίσουμε κι αυτούς με χαρά.Ωστόσο, μας ενοχλεί ένα αρχαιοπρε­πές άγημα και δεν μας ενοχλεί .ή κα­θημερινή παρουσία σκηνών απίστευ­της μιλιταριστικής βίας και ωμού ολέ­θρου στους δέκτες της τηλεόρασης μας; Μήπως θα πρέπει να αρχίσουμε να αναθεωρούμε λίγο τις απόψεις

Πηδάλιον: Τα περί μαλακίας, αρσενοκοιτίας, μοιχείας, αιμομιξίας και πορνείας

"σχόλια στο ε-μειλ: amkan@freemail.gr"

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Σημείωμα του εκδότη 11
Πρόλογος 13
Ποιους μπορούν να σπιτώνουν και να κοιμίζουν οι κληρικοί και τα δεινά που προκύπτουν από αγένειους νέους 19
Αρσενοκοίτες, κτηνοβάτες, φονιάδες, δηλητηριαστές, μοιχοί
και μάγοι ίσον ένα και το αυτό 28
Πραγματεία περί μαλακίας το ανάγνωσμα 37
Η διπλή εκδοχή της μαλακίας και ο συγκυλισμός 44
Μαλακία και ιερωσύνη 46
Μοναχική πορνεία 48
Άλλο αδελφομιξία αμφιθαλής και άλλο ετεροθαλής 50
Περί των δύστυχων ευνούχων και των κατηγοριών τους 52
Οποιος παντρεφτεί διαζευγμένη να αφορίζεται 60Δεν αρκεί ο βιασμός πρέπει η βιασθείσα να είναι
και «αμνήστευτος» 62Οπού Ιερωμένοι πορνεύουν με αφιερωμένην γυναίκα
εις τον θεόν, ήτοι καλογραίαν 70
Τέρμα τα Καρναβάλια 72
Απαγορεύεται να τρως κουλούρι... πάνω στο κρεβάτι
κι ας είναι και Χριστούγεννα 76
Αυτοί που εκτρέφουν και βόσκουν πόρνες 79
Όποια παρατάει τον άντρα της... 81
Επειδή μερικοί εζωγράφιζον εις τοίχους
και σανίδας ζωγραφιάς τινάς άσεμνους 84
Αιχμάλωτες με βίτσιο τους βάρβαρους βιασμούς 86
Αρραβωνιαστικές χωρίς άποψη 91
Περί κτηνοβασίας 92
Οταν φθαρούν η κουνιάδα, η πεθερά ή άλλος
στενός συγγενής 95
Όταν κάποιος πάθει ρεύση, στον ύπνο ή στο ξύπνιο του 100
Όταν κάποιος πέσει... 103
Όταν αμαρτάνει το μάτι και η φαντασία 111
Όταν οι γυναίκες έχουν περίοδο 113
Και ένα τεστ αρετής 119




© 2006 Εκδόσεις Περίπλους Τιτάνων 3, 113 62 Αθήνα Υποκ/μα: Γραβιάς 3-5, 106 78 Αθήνα
Τηλ.: 210-3307001, 2, 4 - Φαξ: 210-3307005